Seiska: Jasmiina Yildizin syöpä on levinnyt
Big Brotherista tutun Jasmiina Yildizin syöpä on levinnyt. Asiasta uutisoi Seiska.
Ylidiz kertoo Seiskalle, että marraskuussa syövän havaittiin levinneen muun muassa imusolmukkeisiin, eikä sitä voida leikata.
Aluksi tunsin alavatsassa kipuilua joitain tunteja päivässä, mutta sitten kivut alkoivat muuttua jatkuviksi. Lisäksi toinen jalkani puutuu koko ajan. Kävellessä tuntuu siltä, kuin olisin istunut sen päällä pitkään ja reiden alueella on tunnottomuutta, Yildiz kertoo Seiskassa.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet kiinnostunut toisten sairauksista, ap?
Onpas sulla lapsellinen kyselykausi menossa. Miksi tämä kiinnostaa, mietipä oikein kovasti nyt.
~ eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, miksi kirjoitit aloituksen aiheesta?
Miksi ip-lehti uutisoi aiheesta? Miksi Jasmiina itse antoi tiedon julkisuuteen? Miksi avasit ketjun? Miksi? Miksi? -ei ap
Miksi ap on kiinnostunut muiden ihmisten sairauksista?
Oletko vähän tylsämielinen tapaus?
Vierailija kirjoitti:
Kohdunkaulasyövän aiheuttaa HPV virus. Edes kondomi ei välttämättä suojaa tartunnalta. Miettikää sitä kun harrastatte irtoseksiä ja suuseksiä. Miehet voi saada myös kurkku ja peräsuoli syövän HPVstä, eikä miehille ole testiä.
Tsemppiä Jasmiina, itse olen lähes 10v vanhempi mutta olen myös ollut solumuutoskierteessä ja ravannut naistenklinikalla jo vuosikausia. Mun tilanne ei ole edennyt noin pitkälle kuin Jasmiinan, eikä toivottavasti etene.
Naiset menkää siihen ilmaiseen seulontaan!
HPV voi tulla vauvalle esim. äidin synnytyskanavan kautta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohdunkaulasyövän aiheuttaa HPV virus. Edes kondomi ei välttämättä suojaa tartunnalta. Miettikää sitä kun harrastatte irtoseksiä ja suuseksiä. Miehet voi saada myös kurkku ja peräsuoli syövän HPVstä, eikä miehille ole testiä.
Tsemppiä Jasmiina, itse olen lähes 10v vanhempi mutta olen myös ollut solumuutoskierteessä ja ravannut naistenklinikalla jo vuosikausia. Mun tilanne ei ole edennyt noin pitkälle kuin Jasmiinan, eikä toivottavasti etene.
Naiset menkää siihen ilmaiseen seulontaan!
Siitä ilmaisesta seulonnasta on vaan tehty kokonaisuudessaan niin nöyryyttävä kokemus ja sellaista liukuhihnameininkiä, että ei sellaisessa halua käydä varsinkaan, jos on taustalla on jo entuudestaan huonoja kokemuksia ja pelkoja terveydenhoitohenkilökunnan kanssa asioimisesta.Anteeksi, mu
Juurikin näin. Itsellä tekee näytteen ottaminen tosi kipeää. Jouduin muista syistä näytteitä otattamaan tk-lääkärillä ( verenvuoto) , ja kerroin asiasta, joten hän huomioi asian näytettävä ottaessa, ja sanoi, että olipa hyvä,kun kerroit. Sama juttu, kun sitten jouduin jatkotutkimuksiin ja hoitoihin gynen pkl:lle.
Lehden mukaan Jasmin sanoi olevansa kiitollinen, ja lisää vielä, että asiat voisivat olla vielä pahemmin kuin nyt ovat.
Kuinka pitkä elinajan ennuste tällaisissa tapauksissa yleensä on? Ei voida leikata, sytostaatteja annetaan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Syöpää eii voi parantaa eikö kukaan tajua sitä.
Aha, sairastuin 2009 rintasyöpään ja seurantojen mukaan olen terve vai tiedätkö sinä asian paremmin?
Aika lapsellinen kommentti tosiaan. Itse kävin ja tosi miellyttävä kokemus. Liukuhihna....mitä sitten, jos siellä muutkin käyvät? Kaikissa kokeissa ja tutkimuksissa käy muitakin ihmisiä, kuin minä.