Minulla on viisi lastenlasta --- yksi lapsistani ei ole kuitenkaan lisääntynyt ja se suututtaa!!!
Olen kaikin tavoin tehnyt hänelle selväksi, että haluan häneltä lastenlapsia. Kuitenkaan hän ei niitä ole minulle tehnyt. Tuntuu, että tahallaan haluaa minua stressata. Miksi hän haluaa tuottaa minulle pettymyksen?
Äidin kyyneleet
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikai kukaan lapsia isovanhemmille tee?? Minulla on neljä lasta, yhdellä on poika ja minä olen kiitollinen, että olen tämän rakkaan ja ihanan lapsenlapsen saanut.
Miten nielet pettymykset, että muut eivät ole lisääntyneet?
AP
Ei yksi lapsi ole mitään lisääntymistä, vaan 50% väheneminen. Jos kahden vanhemman tuottama seuraava polvi on yksi henkilö, se ei todellakaan ole lisääntymistä. Vasta kolmas lapsi on lisääntymistä.
Jos kahdesta tulee yksi niin perheessä on lisääntynyt jäsenmäärä kahdesta kolmeen. Lisääntyminen ei ole pelkästään sitä, että seuraava sukupolvi on suurempi kuin edellinen, vaan yksikin on lisääntymistä.
Älkää nyt enää vastatko tälle tai vastaaville!!
Oksettavia raukkoja kerjäämässä huomiota...
Suoraan poistoon!!!!
Ei lapsia omalle äidille synnytetä, vaan itselleen kukin ne hankkii tai on hankkimatta. Ei ole sinun asiasi mitenkään, olet törkeä.
Tarvitsemme lisää veronmaksajia! Ahne sukupolvi on saatava kunnialla (ja suurilla eläkkeillä) hautaan!
Voi apua, kuulostaa mun anopilta. Meillä on miehen kanssa lapsia. Painostaa miehen siskoja lapsiin.
Todella ahdistavaa ja inhottavaa kuunnella kun anoppi puhuu heille "ikä tulee vastaan, olet kohta ikäloppu 35v."
Antais olla, ei ole hänen asia. Ja mitähän ne lapsenlapset muuttaa hänen elämäänsä? Näkee harvoin ja silloinkin haukkui kuinka tuhma juuri täyttänyt 1v meillä on. En ymmärrä
Halusi irtaantua lahkosta. Kippis sille🥃
Sano, että etupylly on luotu synnyttämistä varten ja että naisen elämän tarkoitus on olla emakko ja porsia jälkeläisiä.
Turhaan tulin pistäytymään vauvapalstalle, äkkiä pois. Täällä on vain kuraa.
Yksi surkeimmista tarinoista joita tänne rustataan. 0/5
Lisääntymishullu onkin tältä palstalta puuttunut.
Oma äiti on kaltaisesi, ja yritti aika häijyillä tempuilla pakottaa minua tekemään lapsia. Katkoin välit, ja on satavarma että en mene edes hautajaisiin.
Tuhkiksen kanssa ei pysty. T: se puuttuva lapsi