Minulla on viisi lastenlasta --- yksi lapsistani ei ole kuitenkaan lisääntynyt ja se suututtaa!!!
Olen kaikin tavoin tehnyt hänelle selväksi, että haluan häneltä lastenlapsia. Kuitenkaan hän ei niitä ole minulle tehnyt. Tuntuu, että tahallaan haluaa minua stressata. Miksi hän haluaa tuottaa minulle pettymyksen?
Äidin kyyneleet
Kommentit (76)
Huvipuistohullu kirjoitti:
Meistä on lisääntyny vaan 2/6 😄
Nekin pitäis viedä kaikki saunan taakse.
Joopa joo. Et ansaitse ainuttakaan lasta tai lapsenlasta.
Onko tämä lapsenlapsi mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Meistä on lisääntyny vaan 2/6 😄
Nekin pitäis viedä kaikki saunan taakse.
Ei voi, ku siellä on kuollut kivikova kissa 🐈😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä hänet perinnöttömäksi.
Näin ajattelin tehdä.
Ap
Ei sulla luuseri ole mitään perittävää :D
Se on jokaisen oma henkilökohtainen asia ja päätös tehdäkkö vai ei.
Ja tietenkin on ne jotka ei saa vaikka haluasivat lapsen.
Odotappas sitä hetkeä kun lapsesi tokaisee päin näköä kysymyksen jota et halunnut kuulla.
Ja kysymys oli - Kysyttiinkö minulta haluanko syntyä tähän perheeseen ja tähän maailmaan? Mietippäs sitä.
Eikö tänään olekaan epätervettä kassahihnalla ja rahhkaa eläkeläiselle?
Lapsesi lisääntyy jos haluaa lisääntyä ja se onnistuu (kaikilla ei onnistu vaikka haluaisi).
Sinun tahdolla asiassa ei ole mitään merkitystä. Jos olet äiti, joka rakastaa ja kunnioittaa omaa aikuista lastaan tasavertaisena aikuisena, niin silloin et painosta, etkä valita asiasta vaan tuet lasta hänen tekemissään päätöksissä. Sinulle päätäntävalta niistä ei kuulu, ei vaikka haluaisit.
Lisää vain tällaista, niin ehkä yksinkertaisemmatkin oppivat tunnistamaan huonot provot.
Vierailija kirjoitti:
Lapset hankitaan tarpeeseen. Olen ollut onnettomin lapsettomana. Meillä lapset nyt 16v, 12v, 10v, 9v, 7v, 5v, 3v ja 6kk.
N30
Mihin ihmeen tarpeeseen lapsia hankitaan? Työvoimaksi? Itselle viihdykkeeksi? Aika omituinen ajattelutapa.
Ja ensimmäinen lapsesiko syntyi, kun olit itse 14-vuotias?
Vierailija kirjoitti:
Vaikee lisääntyy ilman kumppania
Mikä/kuka tämä ilman kumppania lisääntyvä vaikee on?
Vierailija kirjoitti:
sä olet omahyväinen paski..ainen. Jos mulla olisi kaltaisesi vanhempi niin vetäisin välit poikki kokonaan.
!!!!
Vierailija kirjoitti:
Lapset hankitaan tarpeeseen. Olen ollut onnettomin lapsettomana. Meillä lapset nyt 16v, 12v, 10v, 9v, 7v, 5v, 3v ja 6kk.
N30
Mihin tarpeeseen ?
Ei kaikkien tarvitse olla kanilauma
Minulla on neljä aikuista lasta eikä yhtään lastenlasta, asia ei kuulu minulle tuleeko edes. Voisin sanoa että minulla fiksuja lapsia
Kyllä voi taas joku osoittaa oman tyhmyytensä. Mistä näitä tunnekylmiä ihmisiä riittää?
Lässyn, lässyn