Mitä kivaa aiot tehdä keväällä ja kesällä?
Kommentit (42)
Matkustella, urheilla, lepäillä, ihailla kukkia.
Jonkinlainen vaellus suomessa. Kulttuuria ja luontoa. Tietty olis kiva päästä ulkomaille.
Teen töitä kivojen työkavereiden kanssa!
Toivottavasti töitä, mutta ainakin harrastaa liikuntaa. Rakastua?
Viettää tuntikausia Vauva-palstan äärellä ikkunat pimennettyinä, ettei aurinko pääse häiritsemään.
Eipä ole voinut mitään kivaa tehdä vuosiin. Sen jälkeen kun sairastuin olen joutunut todella todella pienellä rahalla toimeen tulemaan.
Minun hauskuuteni on se että saan edes jotain ruokaa itselle ostettua kun olen vuokrani maksanut.
Ei tässä ole voinut mitään edes harrastaa yms koska kaikki rahat ovat tiukilla.
Keväällä kalastan siikaa meren rannalla. Otan eväät mukaan ja menen meren rannalle joka päivä.
Olen psyykkisesti vakavasti sairas. Enkä aio tehdä kesällä mitään
Ensinnäkin rahat ovat tosi tiukilla , töihin en kykene sairastettu useampi psykoosi yms. En ole päässyt eläkkeelle koska kelan mielestä olen työkykyinen vaikka en voi olla edes ihmisten kanssa tekemisissä
Ilmeisesti menen olkapääleikkaukseen, jonka jälkeen itken ja kiroilen noin 6vkoa kunnes kuntoutus voi alkaa.
Kaikkea kivaa aion tehdä. Jäin vasta eläkkeelle ja on ensimmäinen "vapaa" kesä tulossa.
Huhtikuussa Japaniin katsomaan ensimmäistä kertaa ikinä Formula 1 Grand Prix -kisaa! Japanissa olen käynyt useita kertoja ja matkustelen siellä vuosittain, mutta tällä kertaa päätin käyttää ensi kerralla paljon rahaa, jotta näen rakastamaani moottoriurheilua livenä. Ganbare Tsunoda-kun! Kesäkisi ei ole vielä suunnitelmia. M28
Runkkaan, juon energiajuomaa ja trollaan täällä Äly Vajaalla kuten aina. Oli sitten joulu tai juhannus. Kiltti mies 43v.
Itsekkään en voi oikein mitään tehdä. Olen tosi huono lähtemään kotoa koska pelottaa iskee paniikki ihmisten lähellä. Useasti saanut paniikki kohtauksen vain kaupassa käydessä. Ei ole helppoa. Itsekkin psyyke puolella monisairas ihminen
Tulot tasan sen verran että saa ruokaa suuhunsa. Eiköhän se ole kohokohta jokaiselle päivälle. Olen kiitollinen siitä että on edes se pieni ilo elämässä kun voi toisinaan jopa herkutella ja tehdä lasagnea tai itse tehtyjä hampurilaisia.
Muuten tässä kyllä on mieli ja koko ihminen aika eksyksissä. Ei ole ystäviä kelle puhuisi. Ei ole käytännössä ketään.
Pitkiä kävelylenkkejä.
Luonnon herääminen eloon on itsessään ihana elämys. Siitä (valoisuudesta, lämpenevän maan ja kasvillisuuden tuoksusta yms.) pääsee nauttimaan ihan arkisilla kauppareissuilla kaupungissa, ei edes tarvitse erikseen mennä johonkin luonnon helmaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Itsekkään en voi oikein mitään tehdä. Olen tosi huono lähtemään kotoa koska pelottaa iskee paniikki ihmisten lähellä. Useasti saanut paniikki kohtauksen vain kaupassa käydessä. Ei ole helppoa. Itsekkin psyyke puolella monisairas ihminen
Tulot tasan sen verran että saa ruokaa suuhunsa. Eiköhän se ole kohokohta jokaiselle päivälle. Olen kiitollinen siitä että on edes se pieni ilo elämässä kun voi toisinaan jopa herkutella ja tehdä lasagnea tai itse tehtyjä hampurilaisia.
Muuten tässä kyllä on mieli ja koko ihminen aika eksyksissä. Ei ole ystäviä kelle puhuisi. Ei ole käytännössä ketään.
Mites lähiluonto? Olisko siellä vähemmän ihmisiä, kun osuu sopiva väli. Mikä on kiva ympäristö ja mikä ei. Juu, toivotaan että kaikille löytyisi sukulainen ja ystävä, ettei olisi ihan yksin. Kohtaamispaikkoja vaikka kiinnostavan aiheen parissa. Osa tuntuu maksavan.
Olla sisällä ja pelata videopelejä