Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kivaa aiot tehdä keväällä ja kesällä?

Vierailija
15.01.2025 |

Joskus ne tulevat taas.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellen ole töissä niin pyöräilyvaellus voisi olla ainakin yksi kesän tekemisistä. Kisulille vain pitäisi löytää hoitopaikka.

Vierailija
22/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen psyykkisesti vakavasti sairas. Enkä aio tehdä kesällä mitään

Ensinnäkin rahat ovat tosi tiukilla , töihin en kykene sairastettu useampi psykoosi yms. En ole päässyt eläkkeelle koska kelan mielestä olen työkykyinen vaikka en voi olla edes ihmisten kanssa tekemisissä 

Sama täällä. Saa yksin kyllä kuolla pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväälle ei mitään ihmeempiä suunnitelmia, ehkä mökille hiihtolomalla ja pääsiäisenä. Töitä ja lasten kanssa aktiviteetteja. 

Kesällä reissut Saksaan ja Kroatiaan, mökilläkin käyn nautiskelemassa. Pidetään pitkät lomat lasten kesälomien aikaan. 

Haaveilen arki-iltoina pääseväni treenailemaan pidempiä pyörälenkkejä (yli 50km) ja viikonlopuille toivon kivoja juhlia ja menoja. Muuten kivaa puuhastelua lasten kanssa pihalla kunhan tämä loskapaska sulaa.

Vierailija
24/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman rahaa lähinnä luontokävelyt ja luonnonvesissä uiminen. Eväitä luonnossa. 

Vierailija
25/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hauskuus on siinä että toivon että uusien leikkausten jälkeen rahat riittäisi jatkossakin maksamaan vuokran ja se että saisin syötyä. Päihteitä en käytä enkä polta. 

Silti olen koko ajan varuillani koska nyky hallitus on nyt viemässä kirjaimellisesti sen leivän suusta

Onko tämä enää edes OIKEUTTA. Onko tämä täysin laillista edes. Perustuslaki sanoo että katto pään päällä ja perus turva pitää olla. Mutta pahalta näyttää.

Itsekkin olen työkykyni menettänyt jo pienenä lapsena. Traumaattiset kokemukset repaleinen lapsuus ja perheestä toiseen heittely teki tehtävänsä. Lisäksi alkoholisti kasvatti ekat 10v välillä nyrkkiä käyttäen.

Minun loppu elämä menee toipuessa en koskaan tule olemaan normaali tasapainoinen ihminen

Vaan teen silti töitä. Nimittäin itseni kanssa. Minulla on täysi työ siinä että pysyn jotenkin järjissäni. Ja nyky leikkaukset ei ainakaan paranna mielenterveyttä.

Minä olen vain yksi niistä monesta tuhannesta sairaasta mitä Suomessa on. Ilman minkäänlaista myötätuntoa. Pitäisi olla esimerkillinen työtä tekevä vaan psyyke on mitä on ei ole kaikille jaettu niitä nalle karkkeja tasan. Ja tätä ei normaali ihminen voi edes käsittää. Et tiedä edes pahimmissasi painajaisissa mitä olen saanut kestää. Silti hengitän näen ja koen

Vierailija
26/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä lähden Kreikkaan 3-4 viikoksi

Vierailija
27/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on monta täällä kellä NS repaleinen lapsuus ja alkoholisti jopa nisti kasvattanut.

Jep siitä ei ole kovin helppoa ponnistaa kun on pienestä lähtien eksynyt niin määränpäätä etsii loppuelämän

Vierailija
28/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustaa, viettää paljon aikaa ulkona ja nauttia elämästä. Talvi on jotenkin niin masentava aika suomessa.

Vierailija
29/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viettää tuntikausia Vauva-palstan äärellä ikkunat pimennettyinä, ettei aurinko pääse häiritsemään.

Tämä tietysti on haave nro 1 kaikilla.

Vierailija
30/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkään en voi oikein mitään tehdä. Olen tosi huono lähtemään kotoa koska pelottaa iskee paniikki ihmisten lähellä. Useasti saanut paniikki kohtauksen vain kaupassa käydessä. Ei ole helppoa. Itsekkin psyyke puolella monisairas ihminen

Tulot tasan sen verran että saa ruokaa suuhunsa. Eiköhän se ole kohokohta jokaiselle päivälle. Olen kiitollinen siitä että on edes se pieni ilo elämässä kun voi toisinaan jopa herkutella ja tehdä lasagnea tai itse tehtyjä hampurilaisia.

Muuten tässä kyllä on mieli ja koko ihminen aika eksyksissä. Ei ole ystäviä kelle puhuisi. Ei ole käytännössä ketään.

Me ollaan täällä sun seurana. 

Vierailija
31/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taloustilanteessa en mitään. Ostan kotiin halvinta kaljaa mitä virolaiset myy ja kiskon sitä mökissäni sen mitä siellä sääskien seassa jaksaa olla, eli max. viikon. Sitten myyn koko saatanan mökin. Nyt on 1,5v eletty säätöillä, niin saa edes jotain takaisin.

Vierailija
32/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikominen on turhaa.

Todellakin! On jopa sellainen sanonta, jonka mukaan tie helvettiin on kivetty hyvillä aikomuksilla.

Itsekin olen monta kertaa aikonut sitä ja tätä sitten, kun tulee kevät ja kesä. Hyvin vähän niistä aikomuksista kuitenkaan oikeasti on toteutunut. Toteutukseen tarvitaan muutakin kuin hyviä aikomuksia. Muuten ne aikomukset ovat vain lista haaveista.

Vierailija
33/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen psyykkisesti vakavasti sairas. Enkä aio tehdä kesällä mitään

Ensinnäkin rahat ovat tosi tiukilla , töihin en kykene sairastettu useampi psykoosi yms. En ole päässyt eläkkeelle koska kelan mielestä olen työkykyinen vaikka en voi olla edes ihmisten kanssa tekemisissä 

Niitä on sellaisiakin töitä, joissa ei tarvi olla muiden kanssa tekemisissä.

Vierailija
34/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiutua raskaaksi. Heh. Ei ollut vitsi

Vierailija
35/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennä töihin

Vierailija
36/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun tulee maaliskuu alan käymään enemmän ulkona kävelyllä. Nautin kun on valoisampaa ja linnut laulavat enemmän ulkona.

Vierailija
37/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden Japaniin. Kollegani asuu Osakassa ja muutan hänen luo kesäkuuksi. Elokuussa on hänen loma ja tulee silloin mun luo.

Suunnitelmia on jo tosi paljon. Hän ei juurikaan puhu englantia, joten olen varmaan paljon yksin. 

Vierailija
38/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä parasta on uiminen! Perheestä 3/4 on uimahulluja, jäljelle jäävä yksi ei ole samalla tavalla kylmän veden fani kuin me muut, mutta ui hänkin ihan mielellään. Tässä n. 25 km päässä on lähdepohjainen pieni järvi, jossa käymme uimassa kesällä lähes päivittäin. Vieressä on kiva kesäravintola, jossa käymme välillä syömässä. Toinen kesään liittyvä aktiviteetti, jota odotan, on moottoripyöräily. Tulevana kesänä toivon myös pääseväni ystäväni hevosenhoitajaksi valjakkokisoihin. Ne olis sitten mun ensimmäiset.

Vierailija
39/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä laskureissuja, laivalle ja kaupunkiloma. Kesällä mökkeilyä, festareille, pyöräilyä ym liikuntaa ja toivottavasti löytäisin kumppanin nyt kun aikaa, terveyttä ja rahaa on. 

Vierailija
40/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuksia josaki lähiön penkillä kylymää kalijaa hörpiskelemäsä. 😃

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän