Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valkoiset pehmustetut ruokapöydän tuolit, kokemuksia?

Vierailija
15.01.2025 |

Lupasin nykyiset ruokapöydän tuolit kohta kotoa pois muuttavalle lapselle ja nyt haaveilen valkoisista pehmustetuista tuoleista. Onko ihan kuolleena syntynyt ajatus? Tuoleissa on vielä kiinteä päällinen, tarkoitus olisi pestä niitä tekstiilipesurilla. Ollaan aika siistejä, mutta aina tietysti mahdollista että sotkua tulee. 

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ottaisi, vaikka lapset ovat jo isoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä siis kiinnostaa, onko jollain tuollaiset ja ei olisi katunut hankintaa :D

Ap

Vierailija
4/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliset ruokalistat näkyvät hyvin. Myös suolistovaivat.

Vierailija
5/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valkoisesta sohvasta päästyäni olen luvannut itselleni etten enää ikinä  ota itselleni sellaisia turhia päänvaivoja.

Perfektionisti kun vielä olen niin tahrat eivät tule kysymykseenkään.

Kaikki tahrat eivät vain lähde täydellisesti valkoisesta.

Vierailija
6/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on irrotettavilla tyynyillä, vesipesu kielletty. En todellakaan voi suositella.

Vierailija
7/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytön idea, mutta siitä vaan haihattelemaan. 

Vierailija
8/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkuista lähtee aina väriä vaikka olet ne pessyt kerran.

Vierailija
9/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ajatus jonka olisi pitänyt syntyä 10 vuotta sitten, nyt on ihan passè

Vierailija
10/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farkuista lähtee aina väriä vaikka olet ne pessyt kerran.

Ai niin, tämäkin vielä

Meillä on ollut valkoinen sohva jo silloin, kun lapset olivat ihan pieniä. Pysyi ihan hyvin siistinä, mutta jossain vaiheessa kyllästyin päällisten pesuun ja vaihdoin nahkasohvaan.

Entä beige? Ei ole mikään lempivärini, mutta ehkä voisin joustaa helpomman huollettavien takia. Mitään tummia värejä en kuitenkaan halua. 

Ap

Vierailija
11/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, miksi mielisairaaloissa ei ole valkoisia, kankaasta tehtyjä kiinteitä ruokapöydän tuolien päälysiå. Jos et tiedä, niin kokeile vaan kotonasi, niin sitten myöhemmin et ihmettele asiaa!

Vierailija
12/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ajatus jonka olisi pitänyt syntyä 10 vuotta sitten, nyt on ihan passè

En ole kiinnostunut sisustustrendeistä, joten ei haittaa jos on passè. Meillä on aika paljon antiikkikalusteita, joten niiden vastapainona haluan pitää tekstiilit vaaleina. 

Ap

Vierailija
13/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse valkoisesta sohvasta päästyäni olen luvannut itselleni etten enää ikinä  ota itselleni sellaisia turhia päänvaivoja.

Moi täällä toinen perfektionisti joka palasi valkoisen sohvan luokse. Taikasana on pestävät päälliset. 

Vierailija
14/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi täällä toinen perfektionisti joka palasi valkoisen sohvan luokse. Taikasana on pestävät päälliset. 

Ja sillä aikaa kun päälliset on pesussa ja kuivuvat, sohva onkin tosi kivan näköinen. 

Vierailija
15/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nyt vaaleanharmaat viisi vuotta vanhat ja täysin moitteettomat. Sitä ennen oli valkoiset ja likaantuivat ihan heti eivätkä lähteneet millään täysin puhtaiksi. Pienikin väri on siis ihan eri asia kuin täysin valkoinen enkä ostaisi enää koskaan uudestaan.

Vierailija
16/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ehkä vitivalkoista hankkisi keittiön tuoleihin päälliseksi kuin korkeintaan nahkana tai tekonahkana. Murrettu valkoinen tai hyvin vaalea muu väri on parempi. Keittiössä aina sattuu ja tapahtuu. Ja vaatteista irtoaa aina hienoa nukkaa niin, että lopulta se valkoinen ei ole enää valkoinen. Tekstiilejä varten tehdään myös suojasuihkeita, joita kannattaa tietenkin suihkaista pintaan, että tahrat eivät imeydy kankaaseen, vaan ne saa helpommin pyyhkäistyä pinnalta. Myös imurointia kannattaa harrastaa vaaleisiin tekstiileihin, että saa sitä vaatenukkaa pois.

Vierailija
17/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on valkoiset matot, verhot ja nojatuolit, mutta en ehkä keittiöön hankkisi istuimiin valkoista. Luonnonvalkoinenkin on jo parempi.

Vierailija
18/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sillä aikaa kun päälliset on pesussa ja kuivuvat, sohva onkin tosi kivan näköinen. 

Täällä toinen valkoisen sohvan omistaja. Ei siinä montaa hetkeä mene, kun laittaa päälliset illalla tunnin-parin pesuun ja hyvän linkouksen jälkeen kosteina taas paikoilleen. Kuivuvat samalla sileiksi. 

Vierailija
19/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niiden edes pitää olla pehmustetut? 

Vierailija
20/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Illalla pesee ja seuraavana päivänä laittaa takaisin, mitä se haittaa jos sohva ei ole "kivan näköinen" kun päälliset vuorokauden poissa?? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi