Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valkoiset pehmustetut ruokapöydän tuolit, kokemuksia?

Vierailija
15.01.2025 |

Lupasin nykyiset ruokapöydän tuolit kohta kotoa pois muuttavalle lapselle ja nyt haaveilen valkoisista pehmustetuista tuoleista. Onko ihan kuolleena syntynyt ajatus? Tuoleissa on vielä kiinteä päällinen, tarkoitus olisi pestä niitä tekstiilipesurilla. Ollaan aika siistejä, mutta aina tietysti mahdollista että sotkua tulee. 

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse valkoisesta sohvasta päästyäni olen luvannut itselleni etten enää ikinä  ota itselleni sellaisia turhia päänvaivoja.

Perfektionisti kun vielä olen niin tahrat eivät tule kysymykseenkään.

Kaikki tahrat eivät vain lähde täydellisesti valkoisesta.

Mulla on irtopäälliset jotka saa pestä 60 asteessa ja aina voi tilata/ostaa uudet.

Vierailija
22/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on valkoiset matot, verhot ja nojatuolit, mutta en ehkä keittiöön hankkisi istuimiin valkoista. Luonnonvalkoinenkin on jo parempi.

Ei ikinä luonnonvalkoista tai keltaiseen taittavaa yhtään mitään.. näyttää jo valmiiksi likaiselta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kokemukseni valkoista huonekaluista on se että kun nainen niitä hankki yhteiseen koriin kysymättä minulta ja alkoi kieltämään että minä en saa edes istua missään omassa kodissani niin kaikessa hiljaisuudessa hankin oman asunnon jossa sain istua missä halusin. Siinähän makseli kelan työttömyys rahoilla sen jälkeen todella suuret osamaksut samalla kun maksoi kodistaan ihan kaiken itse kun minä muutin pois ja aloin maksamaan vain oman asuntoni maksut

Vierailija
24/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse valkoisesta sohvasta päästyäni olen luvannut itselleni etten enää ikinä  ota itselleni sellaisia turhia päänvaivoja.

Moi täällä toinen perfektionisti joka palasi valkoisen sohvan luokse. Taikasana on pestävät päälliset. 

Ja sillä aikaa kun päälliset on pesussa ja kuivuvat, sohva onkin tosi kivan näköinen. 

Täällä toinen valkoisen sohvan omistaja. Ei siinä montaa hetkeä mene, kun laittaa päälliset illalla tunnin-parin pesuun ja hyvän linkouksen jälkeen kosteina taas paikoilleen.

Turha ylimääräinen vaiva silti. Mutta jos on tekemisen puutetta...

Vierailija
25/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi täällä toinen perfektionisti joka palasi valkoisen sohvan luokse. Taikasana on pestävät päälliset. 

Ja sillä aikaa kun päälliset on pesussa ja kuivuvat, sohva onkin tosi kivan näköinen. 

Täällä toinen valkoisen sohvan omistaja. Ei siinä montaa hetkeä mene, kun laittaa päälliset illalla tunnin-parin pesuun ja h

Turha ylimääräinen vaiva silti. Mutta jos on tekemisen puutetta...

Pitäähän tummiakin pestä, sama vaiva.. 

Vierailija
26/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niiden edes pitää olla pehmustetut? 

Niissä on mukavampi istua pitkään. Tykkään järjestää juhlia ja illanistujaisia, ja aika ankeaa, jos pöydästä pitää nousta ennen aikojaan, kun takapuoli puutuu kovalla tuolilla. 

Ap

Vierailija
27/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persosuus on kohta pas.anruskee.

Vierailija
28/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat kokemukseni valkoista huonekaluista on se että kun nainen niitä hankki yhteiseen koriin kysymättä minulta ja alkoi kieltämään että minä en saa edes istua missään omassa kodissani niin kaikessa hiljaisuudessa hankin oman asunnon jossa sain istua missä halusin. Siinähän makseli kelan työttömyys rahoilla sen jälkeen todella suuret osamaksut samalla kun maksoi kodistaan ihan kaiken itse kun minä muutin pois ja aloin maksamaan vain oman asuntoni maksut

Onpa ikävää, ettei puoliso kysynyt mielipidettäsi, on varmasti syystäkin entinen. Minä neuvottelen aina hankinnoista mieheni kanssa, ja hänkin piti näistä samoista tuoleista. Mies ei niitä ikinä tule kuitenkaan pesemään, joten hänelle valkoinen on aivan yhtä hyvä väri kuin mikä tahansa muukin.

Ap

Vierailija
29/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä siis kiinnostaa, onko jollain tuollaiset ja ei olisi katunut hankintaa :D

Ap

On ollut ja kaduin. Ostin puutuolit, ilman pehmusteita tilalle.

Vierailija
30/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ostanut toiset päälliset.

Vierailija
31/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ajatus jonka olisi pitänyt syntyä 10 vuotta sitten, nyt on ihan passè

En ole kiinnostunut sisustustrendeistä, joten ei haittaa jos on passè. Meillä on aika paljon antiikkikalusteita, joten niiden vastapainona haluan pitää tekstiilit vaaleina. 

Ap

Miksi pitää olla pehmusteet? On ergonomisempaa opetella istumaan istuinluiden päällä. 

Vierailija
32/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen valkoisen sohvan omistaja. Ei siinä montaa hetkeä mene, kun laittaa päälliset illalla tunnin-parin pesuun ja h

Miten laiska olet?

Vierailija
33/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin tulee semmonen naisen v-muotoinen tummempi jälki keskelle. Vaikkei kukaan nainen tiettävästi ole istunut tuoleilla ilman housuja, silti se jotenkin vuosien saatossa ilmaantuu. Nimim. Kokemusta on 

Vierailija
34/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissä on mukavampi istua pitkään. Tykkään järjestää juhlia ja illanistujaisia, ja aika ankeaa, jos pöydästä pitää nousta ennen aikojaan, kun takapuoli puutuu kovalla tuolilla. 

Ap

Hommaa irtopehmusteet, joita käytät kun istutat vieraita pidempään. 

Meillä illanistujaisissa ei kyllä istuta ruokapöydässä. 

Vierailija
35/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ajatus jonka olisi pitänyt syntyä 10 vuotta sitten, nyt on ihan passè

En ole kiinnostunut sisustustrendeistä, joten ei haittaa jos on passè. Meillä on aika paljon antiikkikalusteita, joten niiden vastapainona haluan pitää tekstiilit vaaleina. 

Ap

Miksi pitää olla pehmusteet? On ergonomisempaa opetella istumaan istuinluiden päällä. 

Kirjoitin tuolla aiemmin, että meillä käy paljon vieraita, ja on mukava istua pöydässä pitkään, jolloin pehmustetut tuolit ovat paremmat. Lisäksi mies on vähän raskaampaa kaliiberia, ja valittelee aina nykyisten puutuolien kovuutta, vaikka niissä on irtopehmusteet. 

Ap

Vierailija
36/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hommaa irtopehmusteet, joita käytät kun istutat vieraita pidempään. 

Meillä illanistujaisissa ei kyllä istuta ruokapöydässä. 

En ole löytänyt riittävän tyylikkäitä ja mukavia irtopehmusteita, joten hankin seuraavaksi mieluummin suoraan pehmustetut tuolit. 

Meillä yleensä syödään illanistujaisissa pitkän kaavan mukaan, joten pöydässä täytyy pystyä istumaan mukavasti monta tuntia. 

Ap

Vierailija
37/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on valkoiset matot, verhot ja nojatuolit, mutta en ehkä keittiöön hankkisi istuimiin valkoista. Luonnonvalkoinenkin on jo parempi.

Ei ikinä luonnonvalkoista tai keltaiseen taittavaa yhtään mitään.. näyttää jo valmiiksi likaiselta

Minua ei haittaa luonnonvalkoinen, päin vastoin ihan puhdas valkoinen on mielestäni liian kova. Meillä siis jo olemassa olevat tekstiilit ja seinätkin ovat luonnonvalkoiset, ja tarkemmin katsottuna nuo haaveilemani tuolit taitavat olla aavistuksen beigeen taittavaa luonnonvalkoista. 

Täytyy vielä vähän miettiä, ehkä tuolit hyvän suojasuihkeen ja tehokkaan tekstiilipesurin kanssa voisivat kuitenkin toimia. Jos päädyn ostamaan ne ja myöhemmin alkaa kaduttaa, niin tulen sitten ainakin raportoimaan tänne :D

Ap

Vierailija
38/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Illalla pesee ja seuraavana päivänä laittaa takaisin, mitä se haittaa jos sohva ei ole "kivan näköinen" kun päälliset vuorokauden poissa?? :D

Ja heti seuraavana päivänä joku viskaisee tuolille spagetit. 

Kuinka usein niitä viitsii pestä?

Vierailija
39/39 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

En saa lainausta toimimaan, mutta kuka oikeasti syö spagettia sohvalla? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän