Onkohan nuo Lassien 25 euron tarjoushaalarit kuinka kestäviä?
Kommentit (11)
No yleisestikään Lassie ei ole laadukas merkki, joten ei tuon hintaisetkaan paljon laatua alenna siinä merkissä..
meillä nyt kolmannella pojalla tänä talvena aikanaan esikoiselle vuonna -98 ostettu lassie talvihaalari eli hyvin on kestänyt kulutuksen ja pesut yms. Kaikilla ollut yhden talven käytössä n.3 vuotiaana.
Molemmisaa luki Supratech lakeessa. Toisessa, kalliimmassa, luki lapuissa, että vedenpitävä jne. Tässä kuvaston puvussa ei ollut tuota lappua, mutta Supratech luki molemmissa. Mä en löytänyt eroa muuta kuin siis silmin. Kalliimmassa oli reikävuori, tässä oli trikoovuori.
Jos joku muu tietää erista, kertokaa!
Kyllä peittoaa mennen tullen monet kalliimmat haalarit ja säästöä tulee huimasti! Peritytynyt lähes uudenveroisena isoveljeltä pikkuveljelle, vaikka meno alkaa olla jo melkoista :)
Houkuttelee kyllä taas tuo tarjoushaalari, pitänee käydä vilkaisemassa...
Ehdottomasti olen tätä mieltä. On kokeiltu reimatecit, remut, rasavilit yms. ja kyllä lassie vaan on hyvä ja hinta kohtuullinen.
Lassiet on tosi kestäviä ja kohtuuhintaisia.
Poikien haalarissakin oli neljä eri väriä. Yläosa tuulipukukangasta.
ta, sotkeentuu helposti kuraleikeissä. Muutenkin olen huomannyt että poikien haalareissa yleensäkin on järkevämmin sijoitettu nuo tummemman värin kohdat, vaikka yhtälailla tytöt rypee kurassa, ainakin meidän 2v ja 6v. ap
Vierailija:
No yleisestikään Lassie ei ole laadukas merkki, joten ei tuon hintaisetkaan paljon laatua alenna siinä merkissä..
Meillä oli joskus aiemmin Lassien talvipuku ja se oli ainakin ihan hyvä, hinta-laatusuhde oli kohdallaan.
Eivät järin kauniita, mutta todella hyvä hinta. Meillä on haalareita laidasta laitaan.