Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaikissa kengissä on nykyään vetoketju?

Vierailija
15.01.2025 |

Todella ärsyttävää. Vetoketju ei ole kaunis ja lisäksi se hajoaa helposti.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porukka tyhmenee ja motoriset taidot on nolla. Lopuksi päädyt käyttämään tarralenkkareita.

Ei tarrakengissä mitään vikaa ole, minulla on  225 e kengät tarranauhalla

Vierailija
22/49 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan laiskuuttani omistan moiset ja hyvin on kestänyt vetoketjut. Laatukengät kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpompi saada kengät jalkaan. Narut voivat tarttua johonkin ja sattua onnettomuuksia. 

Siinä. Itsekin olisit osannut keksiä nuo syyt, jos vähän ajattelisit. 

Edelleen, vetoketjutmenevät todella helposti rikki ja korjaaminen on tähtitieteellisen kallista.

Minulla ei mennyt yhdetkään vetoketjut rikki kengistä. Ehkä sinä te muut kommenttiasi yläpeukuttaneet kohtelette kenkiänne huonosti. 

Vierailija
24/49 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpompi saada kengät jalkaan. Narut voivat tarttua johonkin ja sattua onnettomuuksia. 

Edelleen, vetoketjutmenevät todella helposti rikki ja korjaaminen on tähtitieteellisen kallista.

Eikä mene, jos jalat eivät ole norsun töppöset . Ei ole yksisitäkään vielä mennyt.

Ei minulla kyllä 40 e kenkiä olekaan, vaan laadukkaampia

Ei ole norsuntöppösiä, mutta kyllä vetoketjuja silti hajoilee.

Vierailija
25/49 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis mutta miksi niin monissa talvikengissä on teddy-vuori? Heti kun lämpötila menee plussanpuolelle, kengät alkavat olla liian kuumat.

Vierailija
26/49 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis mutta miksi niin monissa talvikengissä on teddy-vuori? Heti kun lämpötila menee plussanpuolelle, kengät alkavat olla liian kuumat.

Koska ne on talvikengät. Jos haluat ilman teddyvuoria, osta maiharid. 

t. Herzog vom Klußfuzz

Vierailija
27/49 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa? Minulla on yli 20 kengät ja vain kaksissa on vetoketju ihan vaan varren pituuden takia. On myös toki nauhat.

Minulla on yksissä saappaissa ei ne muuten jalkoihin menisi ja sitten yksissä maihareissa, helpompi laittaa jalkoihin ja ottaa pois. Kenkiä kyllä on vähän vähemmän, taitaa olla 15 paria

Vierailija
28/49 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? Mä olen vaihtanut itse vetoketjut saappaisiin. Ei ollut vaikeaa tai tähtitieteellisen kallista.

Vierailija
29/49 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun ulkona on välillä -30 niin tarkenee paremmin.

Vierailija
30/49 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä ylipainon vuoksi vaikeutta nauhojen sitomisessa ja monella on nyky aikana myös siten heikko kongitio, ettei nauhojen sitominen enää onnistu.

Vierailija
31/49 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvikengät ja välikausikengät ovat kumpikin noin kolme vuotta ollut käytössä, vetoketjut toimii eivätkä ole rikki. On toki nuo nauhalliset talvikengät joita harvemmin pidän juuri siksi että on nauhalliset ja varrelliset ettei voi niin kuin lenkkareita laittaa, vaan pitää nauhat aukaista 

Vierailija
32/49 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuonna ostin kolmet kengät ja kaikki olivat vetoketjuttomia.

Sama.   Ei niitä tosiaan kaikissa kengissä ole. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
33/49 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija taas tylleröä ärsyttää  😝😝😝😝

Vierailija
34/49 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa? Minulla on yli 20 kengät ja vain kaksissa on vetoketju ihan vaan varren pituuden takia. On myös toki nauhat.

No vaikea löytää nilkkapituisia kenkiä, joissa ei olisi vetoketjua.

Mulla 9b vetskarillisia ja sellaisia, missä ei ole. Vetoketjulliset paljon paremmat helpompi pukea. Yhtä kauniit 

Vierailija
35/49 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen innostunut keski-ikäsenä kun talvikengissä on vetoketju. Ei hankalaa kumartelua nauhojen kanssa aina. Toisissa on vielä nauhat. Olin viime vuonna vatsan alueen leikkauksessa, kumartelu ei ollut silloin kivaa.

Vierailija
36/49 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ois varmaan vaikeeta jos ois napit. kyllä sen vetskarin helpommin vetää.

Vierailija
37/49 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet talvikengät ja yhdet tennarit, joissa on sekä vetoketju ja nauhat. Varsikengät näppärät laittaa jalkaan, kun on vetoketju. Aatella, että myös kenkäsuunnittelijatkin ovat sen tajunneet.

Vierailija
38/49 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lähti kengistä pohjat irti kun ei ollut vetoketjua. Nauhoja on hankala aukaista tarpeeksi paljon, jotta kengät saa helposti jalasta pois.

Vierailija
39/49 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska äiti ostaa sulle niitä helposti suljettavia vammaisten lasten popoja. Tykkäisitkö enemmän tarranauhasta?

Vierailija
40/49 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi usein näkee kivat nilkkurit, ja sitten niissä on vetoketju...

Miten saat nilkkurit jalkaan, jos niissä ei ole vetoketjua?