Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikissa kengissä on nykyään vetoketju?

Vierailija
15.01.2025 |

Todella ärsyttävää. Vetoketju ei ole kaunis ja lisäksi se hajoaa helposti.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porukka tyhmenee ja motoriset taidot on nolla. Lopuksi päädyt käyttämään tarralenkkareita.

Ei tarrakengissä mitään vikaa ole, minulla on  225 e kengät tarranauhalla

Vierailija
22/29 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan laiskuuttani omistan moiset ja hyvin on kestänyt vetoketjut. Laatukengät kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpompi saada kengät jalkaan. Narut voivat tarttua johonkin ja sattua onnettomuuksia. 

Siinä. Itsekin olisit osannut keksiä nuo syyt, jos vähän ajattelisit. 

Edelleen, vetoketjutmenevät todella helposti rikki ja korjaaminen on tähtitieteellisen kallista.

Minulla ei mennyt yhdetkään vetoketjut rikki kengistä. Ehkä sinä te muut kommenttiasi yläpeukuttaneet kohtelette kenkiänne huonosti. 

Vierailija
24/29 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpompi saada kengät jalkaan. Narut voivat tarttua johonkin ja sattua onnettomuuksia. 

Edelleen, vetoketjutmenevät todella helposti rikki ja korjaaminen on tähtitieteellisen kallista.

Eikä mene, jos jalat eivät ole norsun töppöset . Ei ole yksisitäkään vielä mennyt.

Ei minulla kyllä 40 e kenkiä olekaan, vaan laadukkaampia

Ei ole norsuntöppösiä, mutta kyllä vetoketjuja silti hajoilee.

Vierailija
25/29 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis mutta miksi niin monissa talvikengissä on teddy-vuori? Heti kun lämpötila menee plussanpuolelle, kengät alkavat olla liian kuumat.

Vierailija
26/29 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis mutta miksi niin monissa talvikengissä on teddy-vuori? Heti kun lämpötila menee plussanpuolelle, kengät alkavat olla liian kuumat.

Koska ne on talvikengät. Jos haluat ilman teddyvuoria, osta maiharid. 

t. Herzog vom Klußfuzz

Vierailija
27/29 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa? Minulla on yli 20 kengät ja vain kaksissa on vetoketju ihan vaan varren pituuden takia. On myös toki nauhat.

Minulla on yksissä saappaissa ei ne muuten jalkoihin menisi ja sitten yksissä maihareissa, helpompi laittaa jalkoihin ja ottaa pois. Kenkiä kyllä on vähän vähemmän, taitaa olla 15 paria

Vierailija
28/29 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? Mä olen vaihtanut itse vetoketjut saappaisiin. Ei ollut vaikeaa tai tähtitieteellisen kallista.

Vierailija
29/29 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun ulkona on välillä -30 niin tarkenee paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi