Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä levite leivälle?

Vierailija
15.01.2025 |

Haluaisin lopettaa rypsi ja rapsi öljyn käyttämisen, ja olen kuullut myös, että auringonkukka öljy on myös pahasta. En myöskään halua käyttää palmu ja kookos öljykään. Onko olemassa levitettä joka on tehty kokonaan maidosta?

help!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ylähuuli jo vuosikausia leivän päällä. 

Pakko yhtyä tähän. Vaikka henkilöoletetun naispuolisuudesta ei olekaan havaintoa. Itse vuosikaudet syönyt leivän leipänä. Ei sen päälle tarvi oikeestaan mitään. Joskus laitan siihen nakin tai juustoa. Monet leivät on juurikin näin aika hyvän makuisiakin. Miksi ihmeessä se muuten pitäisi "rasvata"?

Vierailija
22/24 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vuoden käyttänyt Coop margariinia. Siinä on 60%voita, ei siis rasvaa vaan oikeaa voita. Tanskassa valmistettua, mahdottoman hyvää. Harmi vain että paikalliset S-kaupat lopetti sen myymisen.

Jatkossa ostanen Lidlin Wilmariiniä tai Ingmariini / Oivariini, riippuen hinnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku rahka tai jukurtti.

Vierailija
24/24 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita rasvaton jogurtti valumaan kahvinsuodattimeen yön yli. Suodattimeen jää rahkamainen seos, jonka voit maustaa miten haluat. Se toimii vallan hyvin levitteenäkin ja on paljon parempaa kuin joskus ysärillä myynnissä ollut rahkamainen kevytlevite. Valuneen heran voi käyttää esim. sämpylätaikinaan tai jopa pullataikinaan.