Kenelläkään AV-mammalla puolisona laatikkoleuka-lentäjä-kirurgi?
Kommentit (20)
Hölmö kysymys. Kaikilla naisilla on. Ei meille muut kelpaa.
Toisaalta unelmien mies. Ei tuo ehtis ikinä olee kotona töittensä takia, eikä tarttis sen sotkuja katsella.
Mulla on rakettitieteilijä-aivokirurgi.
Ihan lentäjä , ilman kiruginosaamista, ja laatikkoleukaa
Tietysti. Kaikilla naimisissa olevilla naisilla on. Siksi Suomen miesväestöstä varmaan puolet on näitä.
Vielä jotain herkkää ja taiteellista mukaan, niin olisi täydellinen? Muusikko tai runoilija?
Vähän vierestä, mutta tinderissä puoliksi läpällä tykkäsin tällaisesta kun näin, että oli minusta tykännyt. Treffeilläkin käytiin, näytti ihan kuviltaan ja ammattikin oli se minkä sen sanoi olevan. Sitten vaan iski epäluulo miksi tällainen mies tykkäisi minusta (muuten kuin pllun perässä) ja annoin pakit. Mieshän itse olisi halunnut nähdä uusiksi.
Tietenkin on. Laitoin nettiin ilmoituksen, että annetaan ilmaista seksiä. Miehiä ehti olla jonkin verran yli tuhat, kun sitten tuollainen tuli vastaan. Kuukautta myöhemmin mentiin naimisiin, lapsi syntyi vajaan 8 kuukauden kuluttua. Mies sanoi olevansa maailman onnellisin mies.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Kaikilla naimisissa olevilla naisilla on. Siksi Suomen miesväestöstä varmaan puolet on näitä.
Naimisissa olevat ovat lähinnä boomereita jotka ovat muodostaneet suhteensa ennen tinderin aikaa. Silloin piti tyytyä tavalliseen naapurinmieheen koska ei ollut keinoa saada yhteyttä pankkiirilääkäreihin ja lentäjäkirurgeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naimisissa olevat ovat lähinnä boomereita jotka ovat muodostaneet suhteensa ennen tinderin aikaa. Silloin piti tyytyä tavalliseen naapurinmieheen koska ei ollut keinoa saada yhteyttä pankkiirilääkäreihin ja lentäjäkirurgeihin.
Baarit ja yökerhot oli jo keksitty. Matkustelu ja paikkakunnan vaihtokin oli sallittua. Sinä muistelet 1800-lukua.
Tottakai on. Laitoin tinderiin että etsin vain laatikkoleukalentäjäkirurgeja ja heti tuli matcheja. Niistä sitten valkkasin komeimman ja nyt ollaan naimisissa.
Kyllä on, laatikkoleuka-lentäjä-kirurgi + D ja I
Ei ole vainoharhaisella helppoa, ei.
Vierailija kirjoitti:
Vähän vierestä, mutta tinderissä puoliksi läpällä tykkäsin tällaisesta kun näin, että oli minusta tykännyt. Treffeilläkin käytiin, näytti ihan kuviltaan ja ammattikin oli se minkä sen sanoi olevan. Sitten vaan iski epäluulo miksi tällainen mies tykkäisi minusta (muuten kuin pllun perässä) ja annoin pakit. Mieshän itse olisi halunnut nähdä uusiksi.
Mitä terapeuttisi tuohon sanoi?
Ei ole puolisona, mutta olen useita vastaavia Unelmien Bacheloreja treffaillut/tapaillut.
Vierailija kirjoitti:
Hölmö kysymys. Kaikilla naisilla on. Ei meille muut kelpaa.
Älä nyt loukkaa herkkäsieluisia kaikenosaavia ja tietäviä dipompi-insinöörejä ja insinööri YAMK (sanoista Ylempi Aina Muita ja Kaikkia)
Joka toisella. Ja 15 vuotta nuorempi tietenkin.
On, netistä löytyi