Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ääni saa teidät raivon partaalle?

Vierailija
15.01.2025 |

Minut tuo naapurin koirien räksytys!

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaisten ulina.

Persuhullu taas vauhdissa. Etkö sä muuta ajattele?

Vierailija
122/137 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun yläkerran naapuri alottaa lähes joka ilta noin klo 22-23 raahaan siis tyyliin jotain sohvaa pitkin kämppää, tai siltä se kuulostaa. Ilmeisesti toisellakin naapurilla sama ongelma kun laittoi meidän talon watsapp-ryhmään kunnon valituksen aiheesta :D Toinen on yläkerran hanan paiskominen, en edes käsitä miten. Oon kokeillu ja tosiaan täytyy paiskata se kiinni jotta kuuluu sellanen järjetön ääni. Ja ei oo pesukone kun tunnistan sen kyllä eikä hä'iritse, mutta tuo hanan paiskominen on sellasta et se saattaa joskus jopa puoli tuntia välillä availla sitä ja sit pitää päällä 2-10 sekkaa ja tosiaan PAISKAA sen kiinni. Hermot menee lähinnä siihen jos se on tahallista ärsyttämistä, muuten mua ei haittaa toisten elämisen äänet kunhan ne ei sillei häiritse. Tposin yks juttu mikä mene vähän ohi aiheen (sori) niin on se kun naapui käy kakkosella, jostain kumman syystä siitä tulee mun kämpille sellanen ihme viemärin haju etenkin vessaan, tiedätte varmaan...Vasta viime aikoina oon kiinnittäny tähän huomioo kun tuntuu ettei aiemmin oo ollu samoissa määrin ainakaa, mut tosiaan kun histan sen viemärin hajun nii heti yläkerrassa pian vedetään vessa :D ei tuokaan haittaa tietenkää sillei hoitakoot tarpeensa mutta välillä se on kiusallista kun pidän ite huolta et mun kämppä tuoksuu ja on sellanen raikas ja siisti, niin sit varsinkin jos joku on ollu kylässä, just lähteny (eka pisal käyden) ja käyn vessassa niin huomaan sen hiton viemärin hajun ja argh...vaikka ite tyyliin tunnin raikastanu ihan varmuuden vuoksi ennen vierasta niin aina se ajottaa sen sopivasti ja tätä tapahtuu monta kertaa päivässä, onneks aina ei oo vieraita..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viritetyn kaks-tahti mopon kova rätisevä ja pärisevä ääni !!!

Vierailija
124/137 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viritetyt mopot ja moottoripyörät.

Älytöntä ja laitonta.

Vierailija
125/137 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arto Satosen puheääni.

Vierailija
126/137 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies läpsyttää käsillä mahaansa.

Tai kun se alkaa selvittelee kurkkuaan sellaisella epämääräisellä kröhimisellä. Tulee omaan kurkkuuni sellainen tunne, että pakko alkaa kröhisee.

Tai kun se yöllä kihnuttaa ukkovarpaita toisiaan vasten, pieni ääni ja tuntuu kuin koko sähky heilahtais. Sitä jää niiku odottamaan, tuleeko vielä ja tuleehan se. Jos ei usko lopeta sanaa, niin nousen ylös ja siirrän sen jalat erilleen ja uhkaan hakea kirveen, jos ei lopeta. 

Tässä tärkeimmät.

Vierailija
127/137 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulujen jatkuvasti samanlainen toitotus, varsinkin helteellä. Samoin kuin jätskiauton.

Vierailija
128/137 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kun mummon sisko lauloi karaokea... 

Vierailija
129/137 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri Orpon kameroiden edessä JOKELTAMINEN (ja valehtelu) !!!!!!

Vierailija
130/137 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin sähköurut.

Vierailija
131/137 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somalikieli

Vierailija
132/137 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko Saarisen omahyväinen lespaus

Vierailija
133/137 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurustosta kantautuva mökä myöhään illalla, kun itse haluaisi jo nukkua.

Vierailija
134/137 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nenäänsä laulavat kimittäjät

Vierailija
135/137 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuppuraisen, nassiman, lindmanin, tuomiojan, heinäluomien, antti rinteen järkyttävä sössötys, kissantappaja näkkäläjärvi, kaikkien näiden turhakkeiden puheääni js paskanpuhuminen, omiin liiveihin vetäminen.

Vierailija
136/137 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raivon partaalle, mutta häiritsee monetkin äänet. Jos ei ole ihan pakko esim. naputella kynää ja toinen huomauttaa, voi sen lopettaa. 

Vierailija
137/137 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin kolistelu. Mikä uittu siinä on että kolistellaan tunnista toiseen aina kun ollaan kotona?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi