Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vaatteita teillä on nyt juuri yllä?

Vierailija
14.01.2025 |

Mitä vaatteita teillä on nyt juuri yllä? 

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, olen menossa suihkuun.

Vierailija
22/59 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppi,pitkähihanen,huppari,karvaliivi,pipo,thigsit,verkkarit,villasukat,uggit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repaleiset kotialkkarit, rintsikat, pitkähihainen puuvillapaita, villaa sisältävä villapaita, collegehousut, nilkkasukat ja karvavuoriset varrelliset sisätossut

Vierailija
24/59 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just nyt ei ole enää kuin yöpaita koska kuume lähti laskuun ja hiki vaan valuu päältä. Pitäisi jaksaa suihkuun ja vaihtaa kuivaa päälle, koska kohta taas palelee julmetusti kun kuume nousee. Vitunkorona.

2023 syksyllä oli joku lentsu kovan kuumeen kanssa, koronatestit näytti kumminkin negatiivista, mutta kuumetta oli jotain 39 hujakoilla ja tosiaan kun otin buranaa että kuume laskisi, ihan uskomattoman märäksi hiestä meni vaatteet, ja sellainen outo haju haisi omaankin nokkaan mitä en muista aiemmin haistaneeni kuumetta buranalla alentaessani.

Vierailija
25/59 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kerro, koska olen lopen kylläsynyt näihin aloituksiin joissa aloittaja itse ei edes vaivaudu vastaamaan omaan kysymykseensä.

Vierailija
26/59 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirunarukengät silkistä, sametista. 

Vierailija
27/59 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpytakki.

Vierailija
28/59 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörrösukat (skims), menkkapikkarit, cotton shortsit (skims), pitkähihanen löysä paita (skims) ja neuletakki (hm). Kotona etätöissä.

Vierailija
29/59 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppahousut ja villapaita. Oon lähdössä uimahallille. 

Vierailija
30/59 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhythihainen paita, pitkähihainen paita, alusvaatteet, kahdet sukat, Uggit ja kylpytakki eikä sittenkään meinaa tareta,

Onko sinulla kylmä asunto/työpaikka?

Vierailija
31/59 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palomiehen virka-asu. Duunissa.

Vierailija
32/59 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen ihana jouluneule (ei kutita on hyvän tuntuinen ja siinä on poroja!) ja vanhat (mutta niin hyvät!) vaalenapuna-siniset villasukat ja korallinväriset alushousut musta-pinkillä resorilla jossa lukee jotain stadium tai sport tai vastaavaa. 

Vierailija
33/59 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkkarit, polvisukat, villaiset nilkkasukat, villasäärystimet, villakalsarit, trikoiset kotihousut, yöpaita ja sen päällä edestä avoitn neuleliivi, Ai niin ja tossut.

Vierailija
34/59 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempirintsikat, perusalkkarit, Nanson mekko ja leggarit + villasukat. Kotitoimistolla lämpöä noin 22 astetta, just sopiva.

Vierailija
35/59 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt mitä näillä missä asut, mitä päällä, jne. avauksilla oikein haetaan. Palstalaisten profilointi on kuitenkin vaikeaa jos ei pääse kiinni serverin lokitietoihin.

Arvaus on että joku kerää näillä dataa ihmisistä luodakseen niiden perusteella erilaisia feikkiprofiileita ja/tai kouluttaakseen algoritmeja tai botteja vaikuttamaan uskottavammilta erilaisissa chateissä ja keskusteluissa. Tälläkin palstalla selvästi on automaattisesti generoitua trollausta ja määrä kasvaa kovaa vauhtia.

Eli: älkää vastatko näihin kyselyihin.

Vierailija
36/59 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuno Turhapuro look aina. Olen myös toimitusjohtaja.

Vierailija
37/59 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpaita ja villasukat.

Vierailija
38/59 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoot, nilkkasukat, T-paita ja villatakki. Olen sairaalassa.

Vierailija
39/59 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trikoot, nilkkasukat, T-paita ja villatakki. Olen sairaalassa.

Tsemppiä! Toivottavasti ei vakavaa. Ja jos on vakavaa, niin siunausta sinne. 🙏🏻💛

Vierailija
40/59 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt mitä näillä missä asut, mitä päällä, jne. avauksilla oikein haetaan. Palstalaisten profilointi on kuitenkin vaikeaa jos ei pääse kiinni serverin lokitietoihin.

Arvaus on että joku kerää näillä dataa ihmisistä luodakseen niiden perusteella erilaisia feikkiprofiileita ja/tai kouluttaakseen algoritmeja tai botteja vaikuttamaan uskottavammilta erilaisissa chateissä ja keskusteluissa. Tälläkin palstalla selvästi on automaattisesti generoitua trollausta ja määrä kasvaa kovaa vauhtia.

Eli: älkää vastatko näihin kyselyihin.

Mites olisi yksinkertaisempi vastaus? Palstailu on ajanvietettä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän