Onko täällä muita, jotka ei innostuneet ananaslonkerosta vaan jäi siihen yhteen maistelukertaan?
Tosiaan yhden join kerran. Taitaa olla nuorempien makuun.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Lemppareitani ovat juurikin ananaslonkero sekä karpalolonkero. Greipin tai appelsiinin makuisen otan joskus.
Sitruunaa en siedä.
Ookko homo?
Appelsiinilonkero tais tulla markkinoille joskus -80 luvulla, pidin siitä jo silloin.
Sit se hävis, ja nyt muutama vuos sitten tuli takas.
Edelleen paras näistä makulonkeroista.
Ananaksessa ei oo tarpeeksi ananasta.
Tästä tuli mieleen, juoko kukaan radleria? Mä en juo olutta, mutta toi on hyvä janojuoma helteellä. Usein joutuu itse sekoittamaan bissestä ja limusta.
Lonkeroon tule hyvä säväys käytetystä tampoonista.
Nam
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli mieleen, juoko kukaan radleria? Mä en juo olutta, mutta toi on hyvä janojuoma helteellä. Usein joutuu itse sekoittamaan bissestä ja limusta.
Miksi joutuu usein sekoittamaan itse, kun noita on kaupassa useammallakin merkillä?
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan somehöpötyksiä.
Joku mukamas maistuu yllättäen ihan huippu hyvältä ja jengi sekoaa.
Kraanavesikin loppuisi Suomesta, jos joku saisi siitä somehitin tehtyä.
Ok boomer :D Toivon, että en koskaan muutu tällaiseksi Aina InKeri Ankeiseksi.
En tykkää mistään keinotekoisen makuisesta ananaksesta. Tuoreena hyvää. Jää ananas karkit, limut ja lonkerot kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joutuu usein sekoittamaan itse, kun noita on kaupassa useammallakin merkillä?
No joo, lisäselvitys: Helteellä, esim. Kreikassa patikkareissun jälkeen kun pääsee siihen ekaan vastaantulevaan baariin - kaikissa paikoissa ei ole valikoimassa radleria eikä esim siidereitä. En mä sitä kaupasta ole ostanut ehkä ikinä.
Mun mielestä oli turhan pliisu maku. Ananas limu + gini on parempaa.
Joskushan oli sitä kaktuslonkeroa, onko vieläkin? Sitä ja karpaloversiota joskus juonut, ei enää kyllä maistuisi.
Oli tutulla sitäkin tarjolla grillausiltana. Maistoin tietenkin kun oli kuulemma joku kesän juomahitti silloin. Kamalan makeaa, en tykännyt. Perinteinen harmaa lonkero joskus maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Italiassa käydessä siellä kuumaan aikaan oli suosittu juoma oluen ja Spriten sekoitus. Oli ihan hyvää, vei jopa janon. Ananaslonkero jota maistoin kerran oli ällömakeaa.
se originelli jos haluu juoda 9kpl putkeensa,mutta jos haluaa lisätä yhden ns makulonkeron sekaan niin se on just toi ananas tai karpalo
Mielestäni paras lonkero. Harmi kun ei ole tarpeeksi vahvaa. Joutuu laittamaan 75% koskenkorvaa aina lasiin pohjalle
Lemppareitani ovat juurikin ananaslonkero sekä karpalolonkero. Greipin tai appelsiinin makuisen otan joskus.
Sitruunaa en siedä.