Vieraan naisen hiuksia miehen vaatteissa
Olen ruvennut löytämään mieheni vaatteista pitkiä vaaleita hiuksia jotka eivät ole minun. Kysyin hiuksista ja mies ei osannut sanoa, epäili niiden tarttuvan töissä. Niitä on löytynyt alushousuja myöten ja en saa epäilyäni jostain salasuhteesta pois mielestäni. Ylireagoinko vai pitäisikö asia selvittää jotenkin?
Kommentit (29)
Laita piparjuuri sen pyllyyn yöllä kun se nukkuu, niin tunnustaa kyllä kaiken!
Kai se nyt vapaassa maailmassa saa vaikka kekkosen hiuksia pitää vaatteissaan
Katso jos niistä saisi teetettyä dna-testin ja siitä sitten jatkat. Kyllä se tunnustaa.
Mulla on pitkät vaaleat hiukset ja niitä tarttui töissä toisten (myös miespuolisten työkavereitten) vaatteisiin. Työasuinamme olevat tummansiniset fleesepaidat olivat oikea hiusimuri. On hyvin todennäköistä, että sieltä töistä ne hiukset ovat mukana tulleet. Ei siinä mitään panemisia tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Kai se nyt vapaassa maailmassa saa vaikka kekkosen hiuksia pitää vaatteissaan
No ei ehkä kuitenkaan ihan niin vapaassa maailmassa, että kalsareistakin niitä hiuksia löytyy? Oletan, että ap:llä ei ole avoin suhde.
Minulla vaimo haluton petipuuhiin nykyään. Kyllä ennen halutti enemmän.
Suotta taidan epäillä kun on ihmisrakas ja usein opettaa maahanmuttaja ressukalle arjen käytäntöjä. On niin auttamishaluinen. Ei kai mitään ole hänen ja "oppilaansa" välillä, mitään intiimiä. Vaikka kyllä joskus vaimolla posket punottaa kun tulee kotiin, mutta ei kai mitään ole? Eiiii , suotta epäilen.
Erään tuttuni aviomies tuoksui aivan eri hajuvedeltä mitä hänen vaimonsa käytti🤔🤔🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pitkät vaaleat hiukset ja niitä tarttui töissä toisten (myös miespuolisten työkavereitten) vaatteisiin. Työasuinamme olevat tummansiniset fleesepaidat olivat oikea hiusimuri. On hyvin todennäköistä, että sieltä töistä ne hiukset ovat mukana tulleet. Ei siinä mitään panemisia tarvita.
Onko myös fleesekalsarit ja ollaan muuten ilman päällihousuja?
Vierailija kirjoitti:
Laita piparjuuri sen pyllyyn yöllä kun se nukkuu, niin tunnustaa kyllä kaiken!
Täh?
Vierailija kirjoitti:
Tarttuiko sinun hiuksia myös kolleegamiesten alushousuihin?
Pitkiä vaaleita?
Jo on miehellä todella huono naismaku.
Ensin alkaa olemaan sinun näköisen pullasorsan kanssa ja sen jälkeen yrittää korjata virhettään ja hommaa itselleen vielä BLONDIN pantavaksi.
Surullista, niin surullista..
Eipä olisi mies tuossa alhon ja murheen tilassa, eikä olisi tarvetta pettää jos olisi ymmärtänyt jo heti alkuunsa hankkia itselleen Aidon punapään.
Minä olen joskus laittanut vaatteisiini punahiuksisen työkaverini hiuksia (töistä löytyneitä) kotiin mennessäni. Vaimo ei edes tajunnut, petyin.
Teidän tyttären hiuksia