Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viuh

01.03.2007 |

Moikka!

Mitäs teille kuuluu, miten on raskaus edennyt? Täällä on käyty pari viikkoa sitten kontrolli ultrassa niiden virtauksien takia ja vieläkin ns. tiukat virtaukset on oikealla puolella, kasvu on vielä normaalia ja painoarvio oli silloin 1039g joka oli keskikäyrällä. Nyt 1,5 viikon päästä on jälleen ultraan meno ja loppuun saakka tarkkaillaan tilannetta tiuhemmin ja mikäli vauvan kasvu hidastuu paljon taikka loppuu niin synnytys käynnistetään. Muuten kaikki on mennyt hyvin : ) Tulehan pian kertomaan miten teillä menee : ) Minä lähden nyt laittamaan itseäni valmiiksi neuvola käyntiä varten...

-matamijaje : )

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas pitkästä aikaa. Kiva et teillä kaikki suuripiirtein ok. Toivottavasti vauveli kasvaa ja viihtyy loppuun asti mukavasti. Meillä kaikki sujunut nyt oikeen mukavasti, ei mitään vaivoja eikä ongelmia muutenkaan. Kyllä sitä taas osaa nauttia raskaudesta sen alun jännityksen jälkeen, varmaan vielä enemmän kuin aikaisemmin. Aika vaan tuntuu menevän hirvittävän nopeasti, siitä pitää nuo kax pikkuista huolen. Mulla on kax viikkoa ennen la:ta ylimääräinen lääkärikäynti jossa kokoarvio, synnytystapa-arvio yms. Ihan kiva saada siinä vaihees vielä tietoo minkäkokonen meidän tulokas on. Vähän mietityttää onko isompi ku edelliset ku näinki pian perään tulee ja ite ainakin oon kasvanu pikkusen liian vauhdikkaasti...no sehän on pieni murhe kuitenkin ku itteensä liikaa " turvottaa" . Mutta eipä täs siis ihmeitä, taidanpa lähtee käymään pienellä kävelyllä ennenku taas syödään.

Mutta tuuppa taas kertoilemaan kuulumisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla