Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksityisellä puolella on liikaa lääkäreitä, kaikille ei näytä riittävän potilaita

Vierailija
14.01.2025 |

Olen huomannut asian nyt kun olen muutaman kerta käynyt yksityisellä puolella. Siellä lääkärit juttelevat keskenään puolikin tuntia eikä potilaita näy laisinkaan.

Itse olen tilannut ajan itselleni ja lääkäriin pääsee jopa alle tunnissa. Videopuhelun saa 10 minuutissa.

Mahtava ero kunnalliseen jonne ei päässyt laisinkaan.

Ihmettelen mitä nämä kaikki lääkärit tekevät silloin kun potilaita ei  ole riittävästi. Nämä kaksi joista alussa kerroin, siis juttelivat käytävällä kun menin ohi, ja siinä he keskustelivat vielä kun tulin vastaanotolta pois.

Eikö näitä lääkäreitä voi pakottaa edes päiväksi julkiselle purkamaan jonoja. Kaikilla ei ole vara käydä yksityisellä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tavallisena arkipäivänä n. 20 potilasaikaa auki. Päivään sisältyy yksi pidempi ruokatauko ja yksi lyhyempi tauko. 

Tuollaisen puolen tunnin tyhjän välin saa aikaiseksi esimerkiksi sillä, että yksi aika jää täyttymättä ennen tuota lyhyttä taukoa tai sen jälkeen. Päivittäin noista 20 ajasta jää täyttymättä 0-5, eli ei iso määrä.

Kukaan lääkäri ei jää töihin yksityiselle jos potilaita ei riitä. Käytännössä kaikki yksityisellä tekevät työtä elinkeinonharjoittajana ilman mitään pohjapalkkaa, eli jos potilaita ei ole, mistään ei tule rahaa.

Vierailija
2/4 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän niin, ettei pienituloiset ja irtisanotut voi käyttää yksityisiä lääkäreitä, eli sen yksityisen bisneksen alasajo voi olla edessä monella.

Ja minua se naurattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette te suomalaiset sairastele, syö roskaruokaa, juo alkoholia, polta tupakkaa, ottakaa aurinkoa ja älkää harrastako liikuntaa. Noh, harjoittakaa paheita nyt, hopi hopi. Meiltä menee työt jos te kaikki olette terveitä byäää😫😫

T: lääkärit

Vierailija
4/4 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain juuri ajan kunnalliselle lääkärille maaliskuulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän