Nainen: oletko nyt äkäinen jostain?
Kommentit (19)
Outo kysymys.
Olen nainen siis aina äkäinen
Miksi pitäisi olla? Joo, töissä on kiirettä niin että menee koko ilta kokeen äärellä, mutta ei se mua kyllä äkäiseksi tee. Päinvastoin, muutun stressaantuneena liioitellun rauhalliseksi ja puheesta huomaa, että käytän varsin kirjakielistä ilmaisua normaalin puhetapani sijasta.
Väsynyt olen jo toista päivää. No ei ihmekkään. Vapailla olen. Huomenna taas pitää olla pirteänä töissä.
Vierailija kirjoitti:
En. Just masturboin ja sain orgasmin, nyt juon teetä.
Mä tein ton jo aamupäivällä kun lapset oli koulussa. Sit join kahvia.
En. Juon kahvia ja naureskelen muutamalle kommentille yhdessä toisessa ketjussa.
Olen ja ihan hemmetin äreä olenkin. En ole saanut peenistä helmikuun jälkeen.
N32
Olen, moode poisti mun tindermätsialoituksen.
💩
Olen. Ärsyttää yksi (ehkä autistinen) takertuva kollega.
Olen. Mies syö innoissaan sohvalla suklaata, vaikka ollaan viime aikoina paljon puhuttu, että hän voisi laihduttaa jotta voidaan tehdä lapsi. Olen äkäinen, mutta pohjimmaiset tunteeni ovat totaalinen epätoivo ja ahdistus. Meillä molemmilla ikää 30v ja olen muutenkin lykännyt lapsihaaveitani hänen takiaan vaikka kuinka monta vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Mies syö innoissaan sohvalla suklaata, vaikka ollaan viime aikoina paljon puhuttu, että hän voisi laihduttaa jotta voidaan tehdä lapsi. Olen äkäinen, mutta pohjimmaiset tunteeni ovat totaalinen epätoivo ja ahdistus. Meillä molemmilla ikää 30v ja olen muutenkin lykännyt lapsihaaveitani hänen takiaan vaikka kuinka monta vuotta.
Älkää tehkö lasta, siitä tuskin tulee noiden tietojen valossa mitään geenivoittajaa
Vierailija kirjoitti:
N32
En ole minäkään. Mutta se ei tee äreäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32En ole minäkään. Mutta se ei tee äreäksi.
En ole saanut huhtikuun 2014 jälkeen, mutta se ei tee äreäksi.
Olen vähän äkäinen, kun en ehtinyt tehdä tarpeeksi pitkää lenkkiä, kun tuli pimeä. Täällä maalla ei pysty lenkkeilemään kuin valoisalla. No, täytyy tehdä jumppa sen sijaan. Olisin tykännyt juosta viileässä syksyillassa pitkän lenkin.
En. Just masturboin ja sain orgasmin, nyt juon teetä.