Miksei tuo Musk viime Trumpin kaudella näin kovasti lyöttäytynyt poliitiikkaan?
Oliko mitenkään mukana? Onkohan sillä nyt joku ratas lähtenyt pyörimään väärään suuntaan?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Viime kaudella tää maailma oli ihan erilaisessa jamassa.
Mä oon sanonut monesti miten tää maailma pelaa eli näin:
Jos sä itse lähdet sooloilemaan niin jostain syntyy aina vastapuoli kuka alkaa vastamaan sun sooloiluun, eli kaikki on vastareaktiota
Nyt demokraatit vei koko maailman ihan tuhon partaalle joten se on ihan luontanen reaktio että nyt mennään ja lujaa toiseen suuntaan.
Pysykää aina keskellä ihmiset, keskellä!!!!
Just. Äärioikeiston lääke tähän näyttää olevan liittää Kanada Usaan ja hyökätä Grönlantiin. Lopuksi tanssitaan Venäjän pillin mukaan ripaskaa.
Kiitos, jos tässä on laiturioikeiston temput niin demokraatit. Koska vain. Aina.
Kannatti tosiaan demokraatteja. Näkee Trumpin tukemisessa valtavan ansaintamahdollisuuden. En edes usko, että hän on oikeasti konservatiivinen tai edes erityisen oikeistolainen. No - verojahan aina eniten inhoavat ne, joilla olisi eniten varaa maksaa veroja - siitä johtuukin moni ongelma mmaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä katsoin tuon oliko A-studio ja ei seljennyt yhtään tämän Muskin vaikuttimet. Pyrkii vaikuttamaan Euroopan politiikkaan, mutta miksi? Rahan takia, sanoivat, mitenkä se hänen bisneksiinsä vaikuttaa mitä täällä äänestetään?
Sillä on jo tarpeeksi rahaa. Nyt se haluaa valtaa.
Ikivanha tarina.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole edes amerikkalainen. Mutta ei vissiin laeilla väliä jos on biljonääri.
On nykyään. On myös kanukki.
Vierailija kirjoitti:
Musk on itse kertonut, kuinka oman lapsen sukupuolen vaihtaminen sai hänet ns. ymmärtämään, kuinka vaarallista woketus on. Musk päätti, että tekee kaikkensa, jotta kaikenlainen woke-häröily loppuu usassa. Nämä siis Muskin omia ajatuksia ja sanoja.
Kuulostaa pelottavalta omiin korviini.
Siis mikä kuulostaa pelottavalta, WOKE / TRANS agendan tuhoaminen vai?
Muistetaan että WOKE ja TRANS agendojen vyöryttäminen tapahtui Marin ex viisikko hallinnon toimesta Suomeen 2020 - 2023 tuhoamaan lasten ja nuorten mielenterveyttä eli agendat joiden mukaan ei ole enää miehiä ja naisia, tyttöjä ja poikia, isiä ja äitejä, on vain sukupuolettomia oletettuja henkilöitä, ja että miehet voivat osallistua naisten kisoihin ja saavat pääsyn kaikkiin naisten tiloihin jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä katsoin tuon oliko A-studio ja ei seljennyt yhtään tämän Muskin vaikuttimet. Pyrkii vaikuttamaan Euroopan politiikkaan, mutta miksi? Rahan takia, sanoivat, mitenkä se hänen bisneksiinsä vaikuttaa mitä täällä äänestetään?
Sillä on jo tarpeeksi rahaa. Nyt se haluaa valtaa.
Ikivanha tarina.
Tuo rahamäärä tuntuu sekoittaneen hänen päänsä, uskoo nyt olevansa aivan ylivertainen ja lyömätön muihin nähden.
Vierailija kirjoitti:
Viime kaudella tää maailma oli ihan erilaisessa jamassa.
Mä oon sanonut monesti miten tää maailma pelaa eli näin:
Jos sä itse lähdet sooloilemaan niin jostain syntyy aina vastapuoli kuka alkaa vastamaan sun sooloiluun, eli kaikki on vastareaktiota
Nyt demokraatit vei koko maailman ihan tuhon partaalle joten se on ihan luontanen reaktio että nyt mennään ja lujaa toiseen suuntaan.
Pysykää aina keskellä ihmiset, keskellä!!!!
Se on varmaan niin, että Musk tulee pyrkimään USA:n presidentiksi, kun Trumpin virkakausi päättyy.
Trumpilla oli aikuisia lastenvahteja jotka piti sitä kurissa. Tälle kaudelle niitä ei saatu mukaan ja jälki on sen näköistä. Sen avustajathan oli ihan poikki 4 vuoden jälkeen. Kaikki huokaisi helpotuksesta kun siitä päästiin. Nyt siellä ei ole yhtään aikuista tasapainoista ihmistä vahtimassa.
Vierailija kirjoitti:
Muskin mielenterveys ainakin on kärsinyt tässä viime vuosina.
Kertoo kumminkin olevansa "melkein aina" selvinpäin kirjoittaessaan kommenttejaan.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/8831fe4b-a5b7-4603-9937-1200d00ba9b0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musk on itse kertonut, kuinka oman lapsen sukupuolen vaihtaminen sai hänet ns. ymmärtämään, kuinka vaarallista woketus on. Musk päätti, että tekee kaikkensa, jotta kaikenlainen woke-häröily loppuu usassa. Nämä siis Muskin omia ajatuksia ja sanoja.
Siis mikä kuulostaa pelottavalta, WOKE / TRANS agendan tuhoaminen vai?
Muistetaan että WOKE ja TRANS agendojen vyöryttäminen tapahtui Marin ex viisikko hallinnon toimesta Suomeen 2020 - 2023 tuhoamaan lasten ja nuorten mielenterveyttä eli agendat joiden mukaan ei ole enää miehiä ja naisia, tyttöjä ja poikia, isiä ja äitejä, on vain sukupuolettomia oletettuja henkilöitä, ja että miehet voivat osallistua naisten kisoihin ja saavat pääsyn kaikkiin naisten tiloihin jne.
Sinä ja dun woke trans agendasi. Olette vuosia vauhkonneet jostain trans urheilijoistakin. Tiedätkö että usassa on 550 000 urheilijaa ja niistä alle 10 on trans! Olette vuosia vouhkanneet alle kymmenestä ihmisestä koko Usan kokoisessa valtiossa! Mikä helvetti teitä vaivaa?!
Vierailija kirjoitti:
Joe Rogan sano itsekin että oli aikoinaan demokraattien puolella mutta se meininki alko menee vuosi vuodelta hullummaks niin se vaihto kelkkaa ja alko tuomaan enemmän julki vastapuolen puheita. Ei kukaan ole syytön
Kyllä se on joko saanut noilta miljardööreiltä vtusti rahaa tai sitten se on pössytellyt aivonsa ihan jauhoksi. Ei muuten ihminen, joka ihan pari vuotta sitten sanoi esimerkiksi että veroista pitäis maksaa sairaanhoito, vaikka se tarkoittaisi veronkorotuksia, ala äänitorveksi ihmisille jotka vastustaa sitä.
Eikä vaan äänitorveksi, vaan viime aikoina siellähän ei muita olekaan hyväiltävänä. Ja alkuun palatakseni, joko se on on ostettu tai täys luupää, kun se vaan nyökyttelee ja hämmästelee, ihan sama mitä lööperiä ne moljardöörit höpöttää.
Äärivasemmistolaiset vauhkoaa Trumpista ja Muskista. Ne kun saisi ampua ja ottaa rahat itselleen, niin elämä olisi mukavaa.
Mutta kun ei saa, niin se on tyydyttävä netissä keksimään kaikkia valheita heistä ja saatava siten sisältöä elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Eli Musk on Ameriikan Bäckman ;D
Poliittisen mielipiteen paljastaminen tuolloin olisi haitannut sähköautopakkolakien lobbaamista EU:ssa. Nyt kun Eurooppa on jo ampunut omaa autoteollisuuttaan jalkaan, ei politiikan teosta ole hänen bisneksilleen enää merkittävää haittaa.
Huumeet eivät vielä hallinneet mieltä yhtä voimakkaasti.
Tältä se näyttää, kun rikas ihminen sekoaa lopullisesti.
Muskia alkoi woke vituttamaan senverran että osti Twitterin ja käänsi USA:n poliittisen ilmapiirin päälaelleen.
Woketus kieltämättä kyllä on mennyt liian pitkälle. Muutoksia alettiin tekemään liian nopeasti huomioimatta kaikkia ihmisiä.
Eihän sillä muskilla taida vielä ainakaan mitään virallista asemaa turmpin hallinnossa olla. Varapresitentti kyllä aikamoisia juttuja juuri nyt jakelee esim Grönlannista.