Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten osallisua loton lisäarvontaan?

Vierailija
13.01.2025 |

Kovasti sitä mainostetaan, mutta ohjeissa on vaan, että "voi osallistua". Mistään en vielä vaan ole löytänyt osallistumisnappulaa tms.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, minä olen voittamaton lotossa!

Vierailija
22/30 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vedätystä koko lisäarvonta. Appin sivuilla lisäarvonnan ohjeetkin johtavat vain pelaamaan uutta peliä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäarvontaan pääseekin viiveellä esim Loton arvontapäivästä seuraavana päivänä. Esim. valitsemalla Lotto kuvake ja osallistu lisäarvontaan tai valitse tulokset ja sieltä valitsee Lotto kuvake ja osallistu lisäarvontaan.

Vierailija
24/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy kaupan myyjältä. Niin minä aion tehdä.

Vierailija
25/30 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei suomalainen voi osallistua veikkauksen peleihin ulkomailla ollessaan??? Tuollainen pitää muuttaa. 

Vierailija
26/30 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että noistakaan lisäarvonnoista kukaan voittaa vaikka on kerrottu miten moni mukamas milläkin paikkaunnalla on voittanut.

Vierailija
27/30 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei suomalainen voi osallistua veikkauksen peleihin ulkomailla ollessaan??? Tuollainen pitää muuttaa. 

Nettiselaimen kautta voi (siis suomalaiseen lottoarvontaan) muttei appin kautta.  Ainakin just viime viikolla laitoin pelit vetämään ilman vaikeuksia. Norjassa.

Vierailija
28/30 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vein lottokupongin kauppaan, myyjä aktivoi sen, siitä saa pienemmän kuitin, pitää viedä ennen varsinaista seuraavan lauantain arvontaa. Voitto tulee tilille.

Vierailija
29/30 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut 100e lisäarvonnasta eli ihan todellinen juttu.

Pelaan Veikkaus sovelluksessa.

Tieto voitosta tuli n.viikon viiveellä sovellukseen eli +100e pelitilille ja tieto tuli myös sähköpostiin.

Vierailija
30/30 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli tullut eilen 100€ lisäarvonnasta. En ole ennen osannut osallistua kun luullut että menee automaattisesti. Eilen aktivoin sen edelis viikon voittamattoman kupongin ja heti tärppäsi 😃. Tuntuu vähän liian helpolta .. tällainen tsägä nyt kuitenkin heti alkajaisiksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi