Eräs ihminen triggeröi - mitä tehdä?
Nähdään useita kertoja viikossa. Aina kun näen henkilön, tulee ikävä olo. On siis työkaveri joka on yhtäkkiä muuttunut käytökseltään minua kohtaan jotenkin ylimieliseksi.
Kysyisin nyt, mitä tälle triggeröitymiselle voisi tehdä?
Kommentit (19)
Kerro hänelle niin ehkä muuttaa käytöstään
Vierailija kirjoitti:
Välttele
Joo, sitä yritänkin parhaani mukaan. On vain ikävä tilanne, kun olen vaikka kahvihuoneessa ja juttelen mukavia muiden kanssa, ja sitten tämä tyyppi tulee sinne ja minun pitää lähteä etten enempää myrkyttyisi tilanteesta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Voiko ihminen todella olla niin tietämätön käytöksestään, ettei vain itse huomaa sitä? Tuntuu todella laskelmoidulta käytökseltä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko ihminen todella olla niin tietämätön käytöksestään, ettei vain itse huomaa sitä? Tuntuu todella laskelmoidulta käytökseltä. Ap
Netissäkin lukee että ylimielinen ei tajua omaa ylimielisyyttään
Luulen että työkaveri triggeröityy minusta (ollaan erilaisia persoonia) ja kananmunan kuorilla kävelyä hänen kanssaan kaikki asiointi.
Vierailija kirjoitti:
Älä triggeröidy.
Helpommin sanottu kuin tehty. Ap
Sillä on jotain vakavia ongelmia itsensä kanssa jotka projisoi sinuun. Ottaisin kiinnostaa kuin kilo paskaa -asenteen.
Tee olosi mukavaksi huumausaineiden avulla. Toimii myös tyhjyyden kokemuksiin.
Anna mä arvaan, soteala (täynnä tuollaisia narsistisia epävakaita)
Mitä tapahtui välillänne mielestäsi? Saitko ylennyksen/mokasitko työtehtävässä tms.
Joku hoitaja äyski tänään vihaisen kuuloisesti jollekin potilaalle, ymmärrätkö, ymmärrätkö..
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtui välillänne mielestäsi? Saitko ylennyksen/mokasitko työtehtävässä tms.
Hän sai tehtäväkseen yhden jutun joka nosti itsetuntoaan ilmeisesti todella paljon. On muuttunut käytökseltään minua kohtaan sen jälkeen. Aiemmin oltiin läheisiä ja juteltiin melkein kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän sai tehtäväkseen yhden jutun joka nosti itsetuntoaan ilmeisesti todella paljon. On muuttunut käytökseltään minua kohtaan sen jälkeen. Aiemmin oltiin läheisiä ja juteltiin melkein kaikesta.
Ap siis.
Kasvun paikka ap:lle. Opettele olemaan välittämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista käytöstä kyllä. Ei kai siinä auta muu kuin tosiaan välttely. Jos ei siis saa kahdenkeskistä aikaa ja uskalla nostaa kissa pöydälle, että miksi välit ovat muuttuneet etäisiksi ja voisi sanoa myös, että olisi työilmapiirin kannalta mukavaa, jos olisi hyvät välit.
Vika on helppoa pistää toisen syyksi. Kuitenkin se on sun tunne ja sinä koet että toinen olisi ylimielinen. Vastaus löytyy kuitenkin ihan vain omasta peilistä. Kysymys pitää suunnata itseä kohtaan, mitä itse tunnen kun ikävä olo tulee ja mistä se johtuu.
Miksi työkaverin itsetunnon nousu häiritsee sinua? Miksi et voi olla iloinen työkaverin kehityksestä?
Ehkä kyse on enemmän sinusta ja sinun projisoinnistasi kuin itse työkaverista.
Välttele