Mieheni oli exänsä luona yötä viikonloppuna.....
Mitä tästä pitäisi ajatella? Mies sanoi ettei mitään tapahtunut vaan oli pakko päästä baarin jälkeen johonkin lämpimpään kun ei ollut rahaa taksiin.
Kommentit (29)
Miehesi penis souti naisen litsevässä pillussa. Miehesi laukesi muutaman raivonussintaminuutin jälkeen naisen reikään ilman kumia. Nainen tuli tiineeksi.
Ei saanut baarista ketään, niin meni exän luokse. Sinä olit vasta viimeinen varasuunnitelma.
Miehesi imi samalla reissulla myös Jamalin kalua baarin veskissä :)
Vierailija kirjoitti:
Miehesi penis souti naisen litsevässä pillussa.
Miehesi laukesi
0 - 3 min
muutaman raivonussintaminuutin jälkeen naisen reikään ilman kumia. Nainen tuli tiineeksi.
Niin.
Vierailija kirjoitti:
Naimisissa oleva ex-vaimoni oli kerran mun luona yötä kun myöhästyi illan viimeisestä junasta. Nukkui mun sängyssä, minä sohvalla. Mitään ei tapahtunut.
Haaveilit kuitenkin. Aamujöpötys oli varmaan kova.
TROLOLOLOOOOOO!!!
Sinä kytiksellä aina, mihin voit tämän liittää jostain laitteellasi olevista muistiinpanoistasi.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi penis souti naisen litsevässä pillussa. Miehesi laukesi muutaman raivonussintaminuutin jälkeen naisen reikään ilman kumia. Nainen tuli tiineeksi.
Voe vittja...ai että...
Nyt alko ihan itsellänikin himottaa! 🛶
Vierailija kirjoitti:
TROLOLOLOOOOOO!!!
Sinä kytiksellä aina, mihin voit tämän liittää jostain laitteellasi olevista muistiinpanoistasi.
Lainaus katosi, mutta olisin lainannut sitä vakkarikommenttia, missä mummo muka kertonut naapurin suhteen lähtenyt liikkeelle pettämisestä, ja kuinka talon emäntä keitti kylän lapsille lihakeittoa kissoja raaka-aineenaan käyttäen. Saa kyllä melko häiriintynyt olla, kun tuollaisen yhä uudelleen kuumeisesti postaa, jokaisen tilaisuuden tullen.
persaukinen paleleva diabeetikko