Työministeri Arto Satonen hakee Kelan pääjohtajaksi "Olen keskittynyt erityisesti sosiaaliturvaan ja työelämään liittyviin kysymyksiin"
Kommentit (56)
Arto on nyt houkuttelemassa lisää Kelan asiakkaita kaukoidässä. Seuraavaksi aavikolle
Nämä poliittiset virat pitäisi lailla kieltää. Virkaan pitäisi valita pätevin eikä poliittisin perustein. Kesken eduskuntakauden ei myöskään pitäisi pystyä poistumaan muihin tehtäviin, tämä on mielestäni äänestäjien huijaamista ja pettämistä.
Arto tee meille palvelus: muuta Ruotsiin...tai ihan minne vaan, jooko? Aikuisten oikeesti Arto? ARTOOOO!
Satonen on keskittynyt vain syömään Hesessä ja katselemaan opiskelijatyttöjä kassalla.
"Olen keskittynyt erityisesti poistamaan sosiaaliturvan, ja lisäämään työelämään liittyviä kysymyksiä ja työttömyyttä".
Vierailija kirjoitti:
Nämä poliittiset virat pitäisi lailla kieltää. Virkaan pitäisi valita pätevin eikä poliittisin perustein. Kesken eduskuntakauden ei myöskään pitäisi pystyä poistumaan muihin tehtäviin, tämä on mielestäni äänestäjien huijaamista ja pettämistä.
Niin pitäisi. Minusta tuo on korruptiota kun oikeasti puoluekirja päättää eikä pätevyys. Ei ihme, että meillä on niin osaamattomia ihmisiä johtopaikoilla kun ainoa kriteeri päästä virkoihin on vuosien tai vuosikymmenien perseennuolenta ja jeessittely.
Toivottavasti saa viran ja poistuu Tampereelta. Tänne rakennetaan paljon sijoittajille kerrostaloja. Perheasuntoja ei lainkaan.
Onhan se selvää että Satonen paikan saa. Oikein pedattu sille, määräaikaisen pestin pituuskin on sellainen, että hyvin voi sitten sen jälkeen jäädä eläkkeelle.
Ai että mua v***ttaa tämä meininki.
Vierailija kirjoitti:
Mä kuvittelin, että Satonen on keskittynyt valehteluun ja ihmisten hyväksikäyttöön.
Siinä sillä on syy hakea kelan johtajaksi. Ihmisten hyväksikäyttö taloudellisesta kannalta. Totta junassa tuollaiseen hommaan tarvitsee valehtelijan taitoja.
Satonen viinereiden maistelijaksi olisi lähempänä hänelle tärkeimpiä asioita.
Lomareissussa vieläkin ? Peiton alla ?
Kuuluu vaan lurps lurps , me yes girl
Paikallinen sopiminen tuli voimaan 1.1.2025
https://valtioneuvosto.fi/-/1410877/mahdollisuudet-paikalliseen-sopimis…
Paikallisessa sopimisessa saa sopia palkoista ja lomista.
https://valtioneuvosto.fi/-/arviointineuvosto-paikallisen-sopimisen-vai…
Järkyttävää miljonääri pulskea ja omahyväinen raha porsas kulta lusikka suussa syntynyt eikä ole köyhyyttä koskaan kokenut, Kelan johtajana jolla ei ole mitään empatiaa köyhiä, sairaita ja työttömiä kohtaan vaan työ on suurinta sosiaaliturvaa köyhille varsinkin kun töihin ei ole mitään mahdollisuutta mennä eikä ole työnantajia ketkä sairaita ja vajaakuntoisia ottaisi töihin alkaen palkkaa maksamaan.
Pitäisi olla varoitus, että sisältää kovaa rasvaa🤮🤮🤮🤮🤮