Tungetaanko Kelan pääjohtajaksi joku joka lähellä eläkeikää??
Joku pakaste-eläkelläisvirka? Kaikki kelan pääjohtajat on senior-ikäisiä?
Kommentit (3927)
Tuo juttu kuulostaakin niin hullulta jos tollasia puhuu ei ihme jos joutuu lukituksi mielisairaalaan.
Vaikea usko suomessa saisi itse valita ammattinsa ja alansa. Opiskella juuri sellaista jota itse haluaa ja ilmaiseksi.
Kuullostaa hieman hullulta asialta ollakeseen totta.
Mukamas maksettaisiin opiskelijalle ilmainen asuminen, ruokarahaa joka kuukausi kaiken kukkuraksi. Ihan hulluja juttuja nuo.
Opintolainaa mukamas saisi opiskelija jopa 1000€/kk valtion takaamana.
Ihan hullu juttu tuo.
Secret Levels Walkthrough
Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka
Ylioppilas
Man or myth: The $3 million Google engineer
Is there really a software engineer at Google making $3 million a year? Maybe, but it would be unusual
https://www.infoworld.com/article/2256820/man-or-myth-the-3-million-goo…
Jos kiinnostaa kouluttautua ammattiin jossa maksetaan miljoona vuosipalkkoja. Ihan mukavaa hommaa kohtuullisella palkalla.
Jos saa itse valita ammattinsa.
Tuoreissa hakemuksissaan hän kertoo olevansa vuonna 1984 syntynyt vantaalainen software engineer eli suomalaisittain ohjelmistoinsinööri.
Koko maan kattavaan ulosmarssiin osallistuu yli tuhat vartijaa, kertoo ISS Securityn pääluottamusmies Marko Lehtonen.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001681915.html
Liikuntatunti tarkoittaa Suomessa yleensä koulussa tai muussa oppilaitoksessa järjestettävää liikuntatuntia. Se on suunniteltu edistämään oppilaiden fyysistä aktiivisuutta ja hyvinvointia. Lisäksi termi voi viitata myös työpaikoilla järjestettäviin liikuntatuokioihin, joissa pyritään parantamaan työntekijöiden terveyttä ja jaksamista.
Joukkopsykoosi
ihmisjoukossa taajaan ilmenevä, joukon jäsenten jakama vääristynyt todellisuuskäsitys, jota ulkopuolelta tuleva ei voi ymmärtää
Suomessa ei opiskella. Suomessa haetaan ilman koulutusta kaikista huonoimmin palkattuihin hommiin. SE on normaalia suomessa. Maksetaan matala ala palkasta.
Asunnon yli kalliit vuokrat ja ruokarahaa.
Muuhun rahaa ei olekkaan matalapalkka alalla.
Joukkopsykoosi
ihmisjoukossa taajaan ilmenevä, joukon jäsenten jakama vääristynyt todellisuuskäsitys, jota ulkopuolelta tuleva ei voi ymmärtää
Vaikea usko suomessa saisi itse valita ammattinsa ja alansa. Opiskella juuri sellaista jota itse haluaa ja ilmaiseksi.
Kuullostaa hieman hullulta asialta ollakeseen totta.
Mukamas maksettaisiin opiskelijalle ilmainen asuminen, ruokarahaa joka kuukausi kaiken kukkuraksi. Ihan hulluja juttuja nuo.
Opintolainaa mukamas saisi opiskelija jopa 1000€/kk valtion takaamana.
Ihan hullu juttu tuo.
Voisi mukamas itse hakea opiskelupaikkaa haluamalleen alalle. Ihan hullua tuo.
Varmasti menet tuohon ja tuo tuohon.
Grandinoottiset, narsisti, psykopaatit kuvittelee voivansa hakea itse valitsemalleen alalle ja tienata suuria summia rahaa.
Kyläläiset vaativat jopa mielisairaalaan. Hän oli mielisairaalassa vain päivän, sillä hänen todettiin olevan liian viisas.
Kansalaisia kidutettiin valtion mielisairaaloissa kidutuskeskuksissa väärennettyjen diagnoosien turvin.
Mielisairas kuvittelee voivansa valmistua ylioppilaaksi ja ylempi (AMK) tutkinnosta. Mahdotonsa sanoivat. Ei kukaan muukaan opiskele.
Tuusulalaiset alkoholisti narkomaanit Kyläläiset.
Julkisesti loukataan jokaista Tuusulalaista terveyskeskus idioottia joka kirjottelee terveille pakkohoitoja mielisairaalaan huvikseen.
Tuusulan terveyskeskuseen pommi isku tulee.
Palkkaan jonkun jihadistin ajamaan wolt kuljetuksella pommin tuusulan terveyskukseen.
Sinne meni Koko tuusulan tervari.
Kunnon naurut saadaan pommi poksahti tuusulan terveyskeskuksessa Koko rakennus romahti.
Oikeaan kohtaan vaan pommit.
Tollaseen terrorismi leikkiin alkoi tuusulan kunta menee Koko kunnantalokin samalla.
Ammutaan kaikki kunnan valtuustosta tuusulassa.
Kunnon terroristi isku tuusulaan kostoksi.
Tuusula se katoaa pian suomen kartalta Kun alkaa kostamiset.
Oppii tuusulaispaskat paikkansa suomessa.
Suomessa ei opiskella. Suomessa haetaan ilman koulutusta kaikista huonoimmin palkattuihin hommiin. SE on normaalia suomessa. Maksetaan matala ala palkasta.
Asunnon yli kalliit vuokrat ja ruokarahaa.
Muuhun rahaa ei olekkaan matalapalkka alalla.