Onko Elon Musk hyvä vai paha?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
11 lasta kolmen naisen kanssa ja puhuu perhearvoista?
Kyllä rahalla saa.
Taitaa olla Trumpin pään kääntäjä ?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla Trumpin pään kääntäjä ?
toinen samanlainen!
Itselleen hyvä kaikille muille paha.
Elon Musk tuo esiin X alustan kautta kaiken sen mitä valtamedia ja hallinnot peittelevät kaikin tavoin kuten järjestäytyneen lasten hyväksikäytön... siksi häntä mustamaalataan kaikin tavoin...
Mitä nyt mies haluaa: valtaa, statusta, rahaa, seksiä. Turha ylianalysoida.
https://youtube.com/shorts/u6h6QGVfrgQ?si=UYalUSRVyii1if86
Lähinnä vallanhimoinen ja hieman epävakaa persoona.
Mikä siitä tekisi pahan? Laillista rahaa.
Elon ei ole itse aiheuttanut sitä, että varallisuus kasautuu hänelle ja valta seuraa sitä. Pitäisin pahuutena, jos olisi varastettua ja pantattua rahaa. Sitäkin kun on valtavan paljon ja liikaa valtaa näiden krpien käsissä.
Vierailija kirjoitti:
Itselleen hyvä kaikille muille paha.
Tesla ja SpaceX lienee muutaman ihmisen työllistäneen ja koko perheen elättäneen.
Trump, Putler ja Musk. Eiköhän kaikki nämä kaikki narsistit tähtää samaan eli rahaan, valtaan ja asemaan.
Matkalla kohti jotain Howard Hughesin tapausta loppua, kun kasetti lopulta pettää keräilee kustaan pulloihin yksinäisenä erakkona.
Elonilla on varallisuutta, koska monet ovat ostaneet hänen firmansa osakkeita. Sijoittajat itse ovat päättäneet, että Teslan on oltava arvokkaampi kuin kaikki muu maailman autoteollisuus yhteensä.
Vähän mustavalkoista ajattelua, onko hän "hyvä" vai "paha"
Vierailija kirjoitti:
Elonilla on varallisuutta, koska monet ovat ostaneet hänen firmansa osakkeita. Sijoittajat itse ovat päättäneet, että Teslan on oltava arvokkaampi kuin kaikki muu maailman autoteollisuus yhteensä.
Valitettavasti someaikakaudella livestriimaa kaikki kusemisensa ja pösilöt palvovat.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siitä tekisi pahan? Laillista rahaa.
Elon ei ole itse aiheuttanut sitä, että varallisuus kasautuu hänelle ja valta seuraa sitä. Pitäisin pahuutena, jos olisi varastettua ja pantattua rahaa. Sitäkin kun on valtavan paljon ja liikaa valtaa näiden krpien käsissä.
Kyllä hän on ihan itse ansiokkaasti tehnyt rahaa omilla toimillaan ja sementoinut valtaansa esim Teslassa järjestelmällä sinne sukulaisia ja joojoomiehiä jäseniksi niin ettei häntä käytännössä pystytä laittamaan sivuun. Paypalistahan hänet kammettiin pois CEO paikalta kun oli enemmän harmia kuin hyötyä.
Neron ja hullun rajamailla. Vaarallinen. Nisti.
Poistoon. Ei jatkoon.
Sen oloinen tyyppi, että olisi aikoinaan tullut hyvin juttuun Aatun ja Mussolinin kanssa ja härvännyt Charles Lindberghin kanssa jenkit irti toisesta maailmansodasta.
11 lasta kolmen naisen kanssa ja puhuu perhearvoista?