Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tärkeää juuri nyt: Palanderit eroavat!

Vierailija
13.01.2025 |

Lähde: Seiska

Kommentit (203)

Vierailija
81/203 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on aina säälittänyt, että Kallen on pitänyt rahoittaa vaimon kallista hevosharrastusta eikä missään ole viihdytty. Kallen unelmien talokin Torniossa piti myydä kun oli rouvalle liian pieni paikkakunta.

Vierailija
82/203 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallella rahamiehenä riittää kyllä vientiä. Viron kartano myydään ja Riina-Maija muuttaa Keravalle lasten kanssa.

Itseäkin kiinnostaisi Kalle jos en olisi naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/203 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama. Toivottavasti on avioehto ettei exvaimo jää ruinaamaan rahaa Koivujen tapaan.

Kalle on persaukinen.

Vierailija
84/203 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallella rahamiehenä riittää kyllä vientiä. Viron kartano myydään ja Riina-Maija muuttaa Keravalle lasten kanssa.

Itseäkin kiinnostaisi Kalle jos en olisi naimisissa.

Kallella on velkaa enemmän kuin omaisuutta. Tulot hyvin pienet.

Vierailija
85/203 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama. Toivottavasti on avioehto ettei exvaimo jää ruinaamaan rahaa Koivujen tapaan.

Kalle on persaukinen.

Erehdyin vissiin henkilöstä ja tarkoitit sanoa, että hänen vaimonsa on. Kalle tienasi vuonna 2022 yli sata tonnia ja rahaa on vaikka muille jakaa.

Vierailija
86/203 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2022 Kalle Palander tienasi verotietojen mukaan noin 107000 euroa ansiotuloja ja pääomatuloa hänelle kertyi 1200 euroa. Riina-Maija Palander puolestaan sai samana vuonna ansiotuloja noin 3300 euroa. Pääomatuloja hänelle ei kertynyt lainkaan.

Vierailija
87/203 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riinis on tasokas nainen, miksi ihmeessä koskaan oli Kallen kanssa päivääkään. Eiköhän Riinis löydä oman multimiljonäärin Belorffin tapaan. 

Tasokas?? Nämä ovat tietysti makuasioita.

Vierailija
88/203 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niillä. Riinis ei saa mitään 

Riinis voi hakea ja saada avioehdon kohtuullistamista. Takana on pitkä avioliitto ja kolme yhteistä lasta. 

Joista vanhin taitaa olla jo täysi-ikäinen ja nuoremmatkin jo teinejä. Äiti on vapaa menemään töihin. 

Vierailija
89/203 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalle on persaukinen.

Ainakin näyttelee hyvin sellaista, jos ei ole oikeasti.

Vierailija
90/203 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niillä. Riinis ei saa mitään 

Riinis voi hakea ja saada avioehdon kohtuullistamista. Takana on pitkä avioliitto ja kolme yhteistä lasta. 

Joista vanhin taitaa olla jo täysi-ikäinen ja nuoremmatkin jo teinejä. Äiti on vapaa menemään töihin. 

Niin joo. Eikös hän ole tehnyt töitäkin Kallen bisneksessä?

Vierailija
91/203 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riinis marisee iltapaskassa, että meinasi perua naimisiin menon, kun piti allekirjoittaa avioehto. Kuulemma sielläkin on ihan yllättäen tuotu paperi allekirjoitettavaksi.

Kestääköhän näidenkin avioerosaaga kauemmin kuin itse liitto? Vai saako Riinis tälläkin kertaa Kallen mielen muuttumaan?

Ja Riinis muuten tienasi 2022 3300e ja Kalle 107 000e.

Vierailija
92/203 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riinis? Tulee mieleen risiiniöljymerkki.

Vierailija
93/203 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkitilini on ollut viime vuosien ajan usein niin tyhjä, etten ole voinut ostaa itselleni tai perheelleni mitään. Se on harmittanut minua. En ole hakenut edes kotihoidontukea, Riina-Maija kertoo.

On turhauttavaa istua kotona, katsella ikkunasta ulos ja miettiä, että olen kansainvälisesti koulutettu, suorittanut BBA:n loppututkinnon ja osaan kahdeksaa kieltä, enkä silti kelpaa töihin.

Elän nyt työttömyyskorvauksella, jota saan 700 euroa kuussa. Sen ja lapsilisien ansiosta minun ei tarvitse enää pyytää Kallelta rahaa. Olen onnellinen siitä, että Kalle on huolehtinut perheemme yhteisistä menoista, mutta samalla olen kaivannut taloudellista itsenäisyyttä, jotta en olisi niin riippuvainen toisesta.

Kun elää ilman omaa rahaa, on toisen vanki. Kalle on voinut käyttäytyä miten vain, koska hän on tiennyt, etten voi lähteä lasten kanssa minnekään, kun pankkitililläni on nolla euroa. Huutelepa sieltä sitten, että minä olen itsenäinen nainen.

Vierailija
94/203 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kohta ex-rouva on kyllä antanut itsestään kovin omahyväisen kuvan. Kallelle toivon mukavaa elämää ilman riippakiveä.

Vierailija
95/203 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin turhia julkkiksia

Vierailija
96/203 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riinis on kaunis ja mielenkiintoinen nainen. Kalle - no en sano mitään.

Vierailija
97/203 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, ovat kyllä toisensa ansainneet.

Vierailija
98/203 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalle on taas suuttunut jostain... oottakaahan pari päivää, niin peruu eron. 

Näin on tehneet ennenkin.

Jos peruu, niin kannattaa kohtuullistaa aika paljon sitä avioehtoa. Ei ole terveellä pohjalla tuo liitto muuten.

Vierailija
99/203 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan Riinis palkkatöissäkin jossain Vantaalla, ei tainnut kauaa jaksaa vai muistaako joku keissiä?

Vierailija
100/203 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalle on persaukinen.

Erehdyin vissiin henkilöstä ja tarkoitit sanoa, että hänen vaimonsa on. Kalle tienasi vuonna 2022 yli sata tonnia ja rahaa on vaikka muille jakaa.

Vaan paljonkos on velkaa?