On ihanaa, kun lumi valaisee ja luo intiimin hiljaisen tunnelman.
Se on kaunista, valaisee ja suojelee luonnoneläimmiä. Joskus on ajateltava muitakin. Ihanaa olla osa jotakin.
Kommentit (47)
Keltaista lunta ei sitten saa syödä !
Kävin juuri lenkillä ja suojakelin suuntaan nyt mennään. Meillä päin ihana talvi kestää noin päivän ja sitten taas luistellaan teitä pitkin. En pidä talvesta juuri siksi, koska niitä herttaisia lumisia päiviä vain ei ole.
Hyvältä tosiaan vaikuttaa. Kurjia ne talvet, jolloin vähälumista ja masentavaa. Nyt on oikein hyvä.
Ovet autossa jäässä, mutta muuten ok. Pitäis varmaan viiä sulatettavaksi johkiin.
Kummassa enemmän lunta,. Kaupungissa vai maalla?
Kun asuisikin jossai vuokralla. Ei tarttis tehdä mitää ulkotöitä. Ei kukaan muukaan niitä tee.
Vierailija kirjoitti:
Kun asuisikin jossai vuokralla. Ei tarttis tehdä mitää ulkotöitä. Ei kukaan muukaan niitä tee.
Ei kai se ole mahdotonta muuttaa vuokralle? Ulkotyöt on kyllä ihan hyvä tapa liikkua.
Vierailija kirjoitti:
Kävin juuri lenkillä ja suojakelin suuntaan nyt mennään. Meillä päin ihana talvi kestää noin päivän ja sitten taas luistellaan teitä pitkin. En pidä talvesta juuri siksi, koska niitä herttaisia lumisia päiviä vain ei ole.
Missä päin asut?
Vierailija kirjoitti:
Miten se lumitöiden tai muiden ulkotöiden tekeminen liittyy siihen asuuko vuokralla vai omistaako asunnon.
Itse teen hiki päässä hommia lumien ja polttopuiden kanssa ja ihan asun vuokralla ok-talossa. Vuokrasopimuksessakin on jo määrätty, että lumityöt sekä ruohonleikkuu kuuluvat asukkaalle. Pakkohan se on muutenkin, jos täältä korvesta yrittää päästä autolla johonkin asioille. No omaa tyhmyyttä tietysti asua tällaisessa, mutta kun piti hankkia halpa asunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirkas päivä ja lempeä ilta. Saa rauhoittua ja vain elää, ilman pakkoa puurtaa.
Niin, että lumiko ei tee sitä puurtamista. Varmaan joittenkin kermapepojen kohdalla ei tarvitse kuin katella ulos ikkunasta ja istua lämpimässä.
Jotkut joutuvat ihan itse tekemään lumityöt ja lämmittämään kämpän puilla, oli terve tai sairas olo.
N64
Voi sinua pieni päivänsäde, aina niin positiivinen! Pusi, pusi!
Kuka asuu "vuokralla" omakotitalossa? 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tulee lämpöä 6 astetta viikolla ja lumet häipyy. Sitä odotellessa.
Jo tänään pitäisi olla plussan puolella iltapäivällä. Ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Kuka asuu "vuokralla" omakotitalossa? 🤣🤣🤣
Oliko tämä ihan ensimmäinen kerta, kun kuulit, että myös omakotitaloja voidaan vuokrata? Luulitko, että vain kerrostaloasuntoja voi vuokrata? Ihan mielenkiinnosta, miten miellät rivitaloasunnot?
Porukka ihan tosissani luule, että joku vastaa niiden yksinpuheluihin. L.O.L Cringe fr fr
No ei se v i t u n lumi valaise mitään saa ta na
Pitäisikö kesälläkin olla sitten lunta, jos lumi on hienompi kuin tavallinen maanpinta?
Vierailija kirjoitti:
Porukka ihan tosissani luule, että joku vastaa niiden yksinpuheluihin. L.O.L Cringe fr fr
Ai sinunko mielestäsi tämän ketjun kaikki viestit ovat saman ihmisen kirjoittamia? Sitten kai sinä olet aloittaja? Ja minä olen sinä? Ja minäkin olen aloittaja?
Jos se aurinko vaikka hiukan näyttäytyisi..