Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SUMMIT SUOMI

Vierailija
13.01.2025 |

Tehdäänpä nyt hyvä ketju tälle ohjelmalle oikeasta nimestä alkaen ja jätetään nuo toisessa ketjussa olevat mölinät pois.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5482)

Vierailija
5401/5482 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Summitin ohjeista sille yhdelle länkyttäjälle:

Jokainen 14 kilpailijasta kantaa mukanaan osaa 150 000 euron voittopotista, ja kaikki vuoren huipulle pääsevät kilpailijat jakavat keskenään sen summan, mitä heillä on silloin jäljellä.

Siis: vuorenhuipulle pääsevät kilpailijat jakavat keskenään summan. Nyt ei jakaneet, vaan summan jakoivat aiemmin pudonneet kilpailijat. 

KYLLÄ JAKOIVAT, jakosuhde on TÄYSIN ERI ASIA! Summan jakoi huipulle päässeet, MUUT EIVÄT PÄÄSSEET OSINGOILLE!

Sori, ettei löydy paksumpaa ratakiskoa..

Samaa mieltä. Pihalla ku lumiukko...😄

Vierailija
5402/5482 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.suomi24.fi/viihde/tata-ei-tv-ssa-carola-yllattaa-kommentill…

Ahaa, siis se Carolan "no voi v*tun v*ttu" -ilme olikin helpotusta 😂 Ei stana että se muija osaa 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5403/5482 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.suomi24.fi/viihde/tata-ei-tv-ssa-carola-yllattaa-kommentill…

Alkas heti omatunto kolkuttaan😄 ja niin pitääkin.

Vierailija
5404/5482 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaajan tasoiset kuzipäät taas palstalla irvailemassa. 

Vierailija
5405/5482 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen 14 kilpailijasta kantaa mukanaan osaa 150 000 euron voittopotista, ja kaikki vuoren huipulle pääsevät kilpailijat jakavat keskenään sen summan, mitä heillä on silloin jäljellä.

Siis: vuorenhuipulle pääsevät kilpailijat jakavat keskenään summan. Nyt ei jakaneet, vaan summan jakoivat aiemmin pudonneet kilpailijat. 

KYLLÄ JAKOIVAT, jakosuhde on TÄYSIN ERI ASIA! Summan jakoi huipulle päässeet, MUUT EIVÄT PÄÄSSEET OSINGOILLE!

Eivät jakaneet, vaan sen jaon tekivät pudotetut kilpailijat.

Vierailija
5406/5482 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huipulle päässeet jakoivat summan keskenään, mutta he itse eivät jakoa tehneet, eikä summaa jaettu tasan.

Hieman epäilen sitä että Caron omatunto olisi yllättäen herännyt. Selittelyn makua ja psskan muuttamista kukkaseksi. 

Vierailija
5407/5482 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakoi kuka vain niin päin per..petäjää se meni. 

Vierailija
5408/5482 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät jakaneet, vaan sen jaon tekivät pudotetut kilpailijat.

Eli siis pudonneet jakoivat keskenään sen summan? No miten sen nyt ottaa, mun mielestä huipulle päässeet sen summan jakoivat, pudonneet vain päättivät, että missä suhteessa se jaetaan.

Vierailija
5409/5482 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kirjoittelevat kilpailijoiden mahdollista kunto- tai terveystilannetta arvostelevat sohvaperunat (aka räkänokat) eivät jaksaisi edes Särkitunturin huipulle ilman rinkankantajaa ja lisähappea. 

Meilläpä on kuitenkin arvostelukykyä, että tiedämme oman kuntomme. Emme lähde vaeltamaan, ellei oma kunto riitä. Olin joskus kuusikymppisenä vaeltamassa tunturissa 11 km ja kyllä vei kaikki mehut. Luulisi, että sairaanhoitajalla olisi ollut parempi arvio itsestään ja kunnostaan.

Luuletko tosiaan että osallistujien kuntoa ja terveyttä ei valintaprosessissa tsekata tarkasti? Sehän on pakko jo vakuutuksienkin takia. En ymmärrä, että miksi täällä osa ei usko että kyseinen tyyppi oli sairastumassa tai sairastunut? Johan sillä oli huono happi jo ennen sillan näkemistäkin!

Minä en yliarvioinut kuntoani, vaan menin saman matkan ja reitin muiden, minua nuorempien kanssa. Ja me olimme vaelluksella tunturissa, emme missään vuorilla kiipeilemässä. Reitti meni louhikkoisessa ja aika hankalassa maastossa, joten oli se meikäläiselle istumatyötä tehneelle kova ponnistus. Mutta olen tänä päivänäkin ylpeä itsestäni, että pystyin siihen. Sitä eivät tuollaiset asiattomat puheet minulta vie. Yritäpä itse samanikäisenä perässä. Ja minun lapsenlapseni ovat erittäin ylpeitä minusta, kiitos kysymästä. Olit myös utelias tietämään ikäni, olen 80 v. erittäin nuorekas mummeli ;-).

Vierailija
5410/5482 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ilmeen Jasper, aina vaan tuo sama ilme. En ole ikinä nähnyt toista näyttelijää jolla on vaan yksi ainoa ilme.

Vierailija
5411/5482 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carola: hänestä on tällä foorumilla esitetty todella törkeitä luonnehdintoja ja joukkolynkkaus on ollut järkyttävää myös muilla sosiaalisen median alustoilla. Tuskin moni tuntee häntä henkilökohtaisesti, mutta hänen syykseen on luettu järkyttävän paljon. Olen seurannut sarjaa ja suurimmaksi osaksi olen nähnyt Carolan positiivisena ja kunnianhimoisena. Ihmisenä, joka pyrkii tavoitteisiinsa itseään säästämättä. Olisin mielelläni tehnyt matkaa hänen kanssaan.

Carola teki liiton Artun ja Maxien kanssa ihan alkutaipaleella ja se liitto piti. Nicola ei kuulunut siihen liittoon, vaikka itse taisi kuvitella olevansa liitossa Artun ja Maxien kanssa, kun olivat saman tyylisiä. Arttu sanoi jossain vaiheessa, että Nicola ei ole heidän liitossaan. Se, että on ystävällinen toisille ja juttelee kaikkien kanssa leirissä, ei tee liittolaisuutta. Muutenhan kaikki olisivat olleet samassa kimpassa. Arttu ja Maxie myönsivät, että Nicolalle ei rahoja annettu siksi, että arvasivat, ettei huipulle pääse neljää. Carola oli ainoa, jolla oli kanttia sanoa se.  Kaksi muuta mumisivat hiljaa. 

Kaikkien kilpailijoiden osalta tuotannon olisi pitänyt ymmärtää jättää ulkopuolelle kansalaisuudet, ammatit ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat. Eihän tuonne kukaan kai mennyt seksiä harrastamaan eikä kai bisneksiäkään hieromaan. Yksityisten asioiden suunnattomasti ylimitoitettu vatvominen turhaan teki kilpailijat nykyään niin suuressa roolissa olevan some-kiusaamisen kohteeksi. Myös toimeentuloon tai omaisuuteen liittyvät vihjailut saavat näköjään yhä tässä maassa kateuden kukkimaan. Eikö se omaisuuden kartuttaminen kuitenkin ole enemmän merkki sinnikkyydestä kuin ulosottoveloilla ratsastaminen? 

Mielestäni Carola, Arttu ja Maxie pelasivat korttinsa parhaiten ja onnistuivat pääsemään päämäärään. Se, että Nicolalle ei annettu mahdollisuutta jatkaa, ei ollut kenenkään syy, ainoastaan huonoa tuuria, sillä Nicola ei kuulunut voittavaan trioon. Ehkä Nicola olisi päässyt huipulle jollain toisella kokoonpanolla, mutta olisi ollut suorastaan hölmöä Carolalta, Artulta ja Maxielta ojentaa yhteiset rahat pois heitettäväksi. Ei suunnitelmaa kukaan muuta finaalivaiheessa pelkän aakkosjärjestyksen takia! 

Eiköhän onnitella kisan voittajakolmikkoa ihan tasapuolisesti ja todeta, että heistä jokainen olisi ansainnut tasajakoon perustuvan rahanjaon. Se, mitä kukakin voittorahoillaan tekee, ei kuulu muille, sillä tämä ei ollut hyväntekeväisyyskisa. 

Toivottavasti kakkoskaudella kisa sujuu enemmän taitojen ja kisakunnon mukaan, eikä juonittelun ja katsojatkin muistaa, että kilpailijat ovat ihmisiä ja ansaitsevat kaunista käytöstä myös ruudun takaa. 

Hyvää kevättä kaikille!

Vierailija
5412/5482 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu pelkkä Touhutarkki! 

Vierailija
5413/5482 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huipulle päässeet jakoivat summan keskenään, mutta he itse eivät jakoa tehneet, eikä summaa jaettu tasan.

Hieman epäilen sitä että Caron omatunto olisi yllättäen herännyt. Selittelyn makua ja psskan muuttamista kukkaseksi. 

Huipulle päässeille jaettiin jäljellä oleva summa. Jaosta päättivät häädetyt kilpailijat ja jaon suoritti tuotanto.

Vierailija
5414/5482 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Carola: hänestä on tällä foorumilla esitetty todella törkeitä luonnehdintoja ja joukkolynkkaus on ollut järkyttävää myös muilla sosiaalisen median alustoilla. Tuskin moni tuntee häntä henkilökohtaisesti, mutta hänen syykseen on luettu järkyttävän paljon. Olen seurannut sarjaa ja suurimmaksi osaksi olen nähnyt Carolan positiivisena ja kunnianhimoisena. Ihmisenä, joka pyrkii tavoitteisiinsa itseään säästämättä. Olisin mielelläni tehnyt matkaa hänen kanssaan.

Carola teki liiton Artun ja Maxien kanssa ihan alkutaipaleella ja se liitto piti. Nicola ei kuulunut siihen liittoon, vaikka itse taisi kuvitella olevansa liitossa Artun ja Maxien kanssa, kun olivat saman tyylisiä. Arttu sanoi jossain vaiheessa, että Nicola ei ole heidän liitossaan. Se, että on ystävällinen toisille ja juttelee kaikkien kanssa leirissä, ei tee liittolaisuutta. Muutenhan kaikki olisivat olleet samassa kimpassa. Arttu ja Maxie myönsivät, että Nicolalle e

Anteeksi nyt vaan mutta Carolan luonne tuli esiin kaiken pintakuorrutteen alta juuri noin. Ja se luonne menee yli TOISIA säästelemättä. Sitä ei valitettavasti pelasta om a kunnianhimokaan vaan kääntyy itseään vastaan. Ahaa liittolaisuuttakaan ei tee se että on ystävällinen kaikille ja juttelee kaikkien kanssa? No varmaan sitten kunnon juonittelu on sinusta se liittolaisuuden tae? Sama juttu: se on oksettavaa toimintaa. OLisitkin varmaan ollut soma pari Carolalle, kunnes olisit tullut petetyksi ja ylitsekävellyksi itse.

Vierailija
5415/5482 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän talousasioistaan kukaan vihjaile edes kun itse puhuivat suoraan kaikkien korville. 

Vierailija
5416/5482 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Carola teki liiton Artun ja Maxien kanssa ihan alkutaipaleella ja se liitto piti. Nicola ei kuulunut siihen liittoon, vaikka itse taisi kuvitella olevansa liitossa Artun ja Maxien kanssa, kun olivat saman tyylisiä. Arttu sanoi jossain vaiheessa, että Nicola ei ole heidän liitossaan. Se, että on ystävällinen toisille ja juttelee kaikkien kanssa leirissä, ei tee liittolaisuutta. Muutenhan kaikki olisivat olleet samassa kimpassa. Arttu ja Maxie myönsivät, että Nicolalle e

Jep ihmisiä ovat ja ihmisinä toimivat ainkin kriitikkojen mielestä täällä ja muualla somessa törkeästi. Siitä juuri on kysymys. He toimivat koulukiusaajien tavoin, emme me. Se että jokin formaatti edes antaa ja tarjoaa tilaisuuden toimia noin ja palkitaan siitä ei jää huomaamatta. Äläpä syyttele siitä katsojia vaan ota vastuu itse, ellet osaa erottaa hyvää pahasta.

Vierailija
5417/5482 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksihän carolan loppunoususta näytettiin vain vähän alusta ja sit tultiinkin jo ylös???? 

Ettei vaan olis autettu/helpotettu jossain kohtaa kiipeämistä🤔 muita kuvattiin nimittäin enemmän. 

Ja olishan sillä dronella ny paremminkin saanu kuvattua ku 100m korkeudesta niin ettei mitään tolkkua saanu koko hommasta.

Oisko pakko vähän leikata, mitä ehditään rajallisessa ajassa näyttämään? 

Mikä järki käyttää sitä rajallista aikaa esim. Vanhojen asioiden kertaamiseen, typeriin välihaastatteluihin, kilpailijoiden esittelyvideoihin moneen kertaan, kirjeiden lukemiseen yms... 

Ja sitten kun tulee se eniten odotettu loppunousu niin EI,  näytetään pieniä pätkiä niin huonosti kuvattuna ettei saanu mitään käsitystä siitä että minkälainen se nousu oikeasti oli! 🤦

Onneksi kukaan ei pakota katsomaan seuraavaa kautta!😡🥱😁

Vierailija
5418/5482 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus pitkään kommenttiin 5411.

Se carolan joukkolynkkaus on kyllä täysin itse aiheutettua. Oli ehkä tv-historian ilkein ja törkein teko se rahojen ryöstö! 

Mutta, ehkä siinä olisi nicolankin pitänyt saada suu auki heti. Olis nimittäin ollu todella mielenkiintoista nähdä mitä arttu ja maxie olis vastannu jos nicola olis heti sanonu että EI KÄY ja olis kysyny niiltä että mitä mieltä te ootte siitä että yhtäkkiä yhdessä sovittua järjestystä muutetaan. 

Mitähän olis lampaat siihen vastannu...🤔

Vierailija
5419/5482 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuteen kauteen haku käynnissä, tämä kausi jätti PALJON parantamisen varaa. Loppupuolella oli niin tylsää länkytystä, että usein tuli vaihdettua kanavaa ja sekin kertoo paljon, että olin tyytyväinen kun viimeinen jakso tuli. Ei ollut mielenkiintoa seurata kun suurin osan ajasta menee selän takana puhumiseen eikä tapahdu mitään kiinnostavaa. Pudotukset saisivat tapahtua pääsääntöisesti sen kautta kuka on heikoin lenkki selviytymään.

Vierailija
5420/5482 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä surkeinta soopaa mitä telkkarista on tullut? 

Ja loppuun opetus: kannattaa perseillä raha-asiansa, kaataa ne kurkusta alas ja polttaa savuna ilmaan, hankkiutua ulosottoon niin saa lisää rahaa perseiltäväksi. 

Mitenhän pitkään menee et taas on ulosotossa, tuskin kovin pitkään.