SUMMIT SUOMI
Tehdäänpä nyt hyvä ketju tälle ohjelmalle oikeasta nimestä alkaen ja jätetään nuo toisessa ketjussa olevat mölinät pois.
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5482)
Vierailija kirjoitti:
Väkisin väännettyä pskaa.
Sokerilla kuorutettu paska, paskaa edelleen vaikka lahjapaperiin käärisi.
Jasper Pääkköstä ei ole koskaan kiinnostanut tuommoiset juontajan hommat, vaikka olisi hyvä tyyppi moneenkin kilpailuun. Pääsisi mihin tahansa Suomen tv:n kilpailuohjelmiin mukaan jos kiinnostaisi, mutta ei kiinnosta. Tähän hän lähti varmasti mukaan sen takia, koska luontoihmisenä sai pyöriä tuolla Norjan kauniissa luonnossa. Jasper on mielestäni ihan tosi hyvä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Jasper Pääkköstä ei ole koskaan kiinnostanut tuommoiset juontajan hommat, vaikka olisi hyvä tyyppi moneenkin kilpailuun. Pääsisi mihin tahansa Suomen tv:n kilpailuohjelmiin mukaan jos kiinnostaisi, mutta ei kiinnosta. Tähän hän lähti varmasti mukaan sen takia, koska luontoihmisenä sai pyöriä tuolla Norjan kauniissa luonnossa. Jasper on mielestäni ihan tosi hyvä tyyppi.
Näin just ja haastattelussakin sanoi että häntä on monesti pyydetty tällaisiin, mutta suostui nyt VAIN koska tässä juontaja on täysin sivuroolissa.
"Ja joissakin tapauksissa ihminen on koko elämänsä ajan ulosotossa ja velka ei lyhene paljon mitään kun korot on niin isot. Firmat voittaa aika paljon näissä."
Vai firmat voittaa? Kun perivät omaa rahaansa pois, niistä tuotteista ja palveluista joista joku luuseri ei ole maksanut euroakaan. Se ei ole mitään voittoa. Tuo saamaton rahakin maksaa, tappioina. Ja korot ovat menetetylle rahalle aivan yhtä perusteltuja kuin mille muullekin koroille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotin koko sen "kyselyhetken" ajan, että joku älyäis kysyä Carolalta, että kenen luvalla päätti muuttaa sääntöjä, oliko tuotanto antanut luvan, vai itsekö ahneuksissaan ja ilkeyksissään sai idean tuosta vain, että muutanpas sääntöjä ja Maxi ihan lampaana suostui eikä Terokaan kyseenalaistanut tilannetta. Kummaa porukka.
Antakaa mun kaikki kestää, tuo oli kilpailijoiden itse keksimä sääntö, mihin muka tarvittiin tuotannon lupa? Jos tämä kolmen sakki on ystävystynyt ja halunnut jatkoon yhdessä, miksi ihmeessä he eivät sitä olisi tehneet? Nicolan olisi kannattanut tehdä parempia peliliikkeitä itse niin olisi voinut olla huipulla.
Yleensä kilpailuissa on tietyt säännöt ja niitä tulee noudattaa, koska se on oikein kaikkia kilpailijoita kohtaan. Carolahan olisi jo muutaman jakson jälkeen voinut kekkasta, että hei minä pidänkin sitten rahat loppuun asti. Näin niinkuin kärjistetysti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sarja oli parasta kuraa vähään aikaan. Pahimpaan krapulaan taidanpa käydä tallenteet läpi hidastettuna.
Päinvastoin. Ainakaan krapulassa ei kannata katsoa, kun muutenkin on jo paha olo. Tämä saa sen olon vain romahtamaan entisestään.
Alex haukkui kaikki vihervaemmistolaiseksi mutta pisti sosiaalitoimiston pystyyn ja alkoi jakamaan rahaa vihervassariperiaatteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotin koko sen "kyselyhetken" ajan, että joku älyäis kysyä Carolalta, että kenen luvalla päätti muuttaa sääntöjä, oliko tuotanto antanut luvan, vai itsekö ahneuksissaan ja ilkeyksissään sai idean tuosta vain, että muutanpas sääntöjä ja Maxi ihan lampaana suostui eikä Terokaan kyseenalaistanut tilannetta. Kummaa porukka.
Antakaa mun kaikki kestää, tuo oli kilpailijoiden itse keksimä sääntö, mihin muka tarvittiin tuotannon lupa? Jos tämä kolmen sakki on ystävystynyt ja halunnut jatkoon yhdessä, miksi ihmeessä he eivät sitä olisi tehneet? Nicolan olisi kannattanut tehdä parempia peliliikkeitä itse niin olisi voinut olla huipulla.
Yleensä kilpailuissa on tietyt säännöt ja niitä tulee noudattaa, koska se on oikein kaikkia kilpailijoita kohtaan. Carolahan olisi jo muutaman jakson jälk
Hohhoijaa. Eihän se silloin olisi onnistunut, kun väkeä oli paljon. Olisi hävinnyt äänestyksen. Mutta keskenäänhän he nuo säännöt teki, ei tuotanto.
Vierailija kirjoitti:
Noista ei kukaan ansainnut mitään rahoja. Loppujaksostakin jäi negatiivinen fiilis jostain syystä. Niin kuin alunperin alkujaksoista lähtien koko ohjelmasta. Tuskin oli hyvä fiilis osallistujillakaan puheista päätellen.
Nautin todella suunnattomasti, kun näki pettymyksen Carolan naamasta. Jospa miettisi, miten tuli käyttäydyttyä. Olisin sanonut hänelle, että se meni nyt näin.
Vierailija kirjoitti:
"Ja joissakin tapauksissa ihminen on koko elämänsä ajan ulosotossa ja velka ei lyhene paljon mitään kun korot on niin isot. Firmat voittaa aika paljon näissä."
Vai firmat voittaa? Kun perivät omaa rahaansa pois, niistä tuotteista ja palveluista joista joku luuseri ei ole maksanut euroakaan. Se ei ole mitään voittoa. Tuo saamaton rahakin maksaa, tappioina. Ja korot ovat menetetylle rahalle aivan yhtä perusteltuja kuin mille muullekin koroille.
Kyllä näissä firmat voittaa enemmän kuin se ulosotossa oleva. Mistä kumman syystä kuvittelet ettei ihmiset maksa ulosotossa euroakaan velkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista ei kukaan ansainnut mitään rahoja. Loppujaksostakin jäi negatiivinen fiilis jostain syystä. Niin kuin alunperin alkujaksoista lähtien koko ohjelmasta. Tuskin oli hyvä fiilis osallistujillakaan puheista päätellen.
Nautin todella suunnattomasti, kun näki pettymyksen Carolan naamasta. Jospa miettisi, miten tuli käyttäydyttyä. Olisin sanonut hänelle, että se meni nyt näin.
Sama. Tosin jos rahat olisi jaettu tasan, ei olisi paljoa enempää saanut silloinkaan.
Tuli ihan paska fiilis tästä ohjelmasta. Miksi ihmeessä lopussa piti kuunnella katkerien tilitystä. Huoh. Ketään ei kiinnosta. Siellä kitisi joukko ihmisiä jotka eivät olisi edes päässeet loppuun saakka. Ne jotka olisivat pärjänneet kuten Jani osasivat käyttäytyä. Ja mikä helvetin peruste on jakaa rahat sille jolla on eniten velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti verottaja vie loput, mitä jää ulosotolta.
Voi tätä kateuden määrää. Oli luonnollisesti arvattavissakin, mutta silti jaksaa yllättää ihmisten pikkusieluisuus.
Nyt on haku päällä seuraavalle kaudelle, toimikaa nyt niin ei tartte valittaa.
No eipä tälle ohjelmalle nyt kovin monta tähteä voi antaa. Joku tässä nätti.
Minusta Max ansaitsi voiton ja oli ainoa, jonka varaan saattoi luottaa rahojen pääsyn huipulle, sillä hän on harrastanut kiipeilyä. Tuo viimeinen osuus oli oikeasti haastava. Nicola tuskin olisi pärjännyt.
Jani oli loppuun saakka oma rehti itsensä. Rasittavimmat jankuttajat olivat Janika ja varsinkin Roi, joka on äärimmäisen rasittava tyyppi :)
Oikein pahan olon ohjelma. Tiivistää hyvin katkerat ja kateelliset suomalaiset.
Janin olisi pitänyt voittaa koko summa 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kilpailuissa on tietyt säännöt ja niitä tulee noudattaa, koska se on oikein kaikkia kilpailijoita kohtaan. Carolahan olisi jo muutaman jakson jälk
No nyt niitä sääntöjä ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Sarjan lopputulos ja voittajan valinta oli aivan käsittämättömän hirveä epäoikeudenmukaisuuden ja puolueellisuuden huippu.
Kolmesta huipulle päässeestä - aivan tasaväkisesti koko reissun suorittaneesta - rahat annetaan sille persaukiselle, joka on huonoiten hoitanut asiansa. Eli elämänsä sössimisestä vielä palkitaan muiden kustannuksella, jep. Kuvaa tietysti hyvin koko yhteiskuntaa muutenkin.
Mutta eniten ihmetyttää, miksi kisasta aiemmin pudonneet saivat yksi toisensa jälkeen marista siitä, kuinka heitä nyt kukakin puukotti selkään. Juuri näinhän siinä kilpailussa käy joka tapauksessa, jokaisen kohdalla vuorotellen! Eihän tällaista kilpailua jossa äänestetään, voi vetää läpi niin että ei koskaan petä ketään. Se ei ole mitenkään mahdollista edes matemaattisesti.
Sossupummi sai valehtelemalla isoimmat massit. Siinä ei kauan mene, kun rahat on haihtunut ja kaveri jatkaa loisimista. Max oli todellinen paskanpuhuja, jolla joka asiaan oli sujuva selitys. Todella yököttävä ilmestys!
Haisee pahasti siltä, että Max ja Artturi tunsi toisensa jo ennen ohjelmaa ja kieroilivat voittoon.
Kyllä. Minäkin olen velat maksanut jo kahteen kertaan ja vieläkin on ulosottoa ihan tarpeeksi. :(