SUMMIT SUOMI
Tehdäänpä nyt hyvä ketju tälle ohjelmalle oikeasta nimestä alkaen ja jätetään nuo toisessa ketjussa olevat mölinät pois.
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5482)
Siis mitä,puolitoista tuntia ei mitään.Ainut tapahtuma loput riippusillan yrittäjät.Kyllä tässä kaipailee jo vaikka Selviytyjä.Ja tuo seremoniamestari😁
Lastentarhan retkikin on vaikeampi kuin tämä.
Pettynyt siihen että tiputtivat metsurinaisen. Täysin ajattelematon ja tyhmien tyttöjen piilosovinistinen ratkaisu. Ovat vaeltamassa vuorelle ja kenet tiputtavat ekana: eräoppaan - doh!
Tuo maatalon poika on ainoa tolkun tyyppi
Tää luxus teltta paska. What?!? Siis pelkkä lasten kesäleiri ja hirveetä äänestys shittii .. EI TÄTÄ !
Silkkaa sontaa. Kaikki kiljuu ja mölisee yhtäaikaa. Hyh mitä tyrkkyjä.
Miksi mä tätä edes katson?
Kai se on tärkeätä ärsyyntyä ja kiukutella...
Siis todella surkee sarja ja miten lastenleikkiä tallustella 5 km päivässä. Janne on järkyttävän ärsyttävä ja taitaa olla sutinaa tämän Linnean (vai Lindan?) kanssa.
Toivottavasti heivaavat ton Royn mäkeen. Metsuri ja Jani vaikuttivat tolkun väeltä, toivottavasti Jani menee päätyyn asti.
Terveisin Naispelko31
Sitten kun Petterin tiputtavat, niin minä lopetan katsomisen. Ei jaksa enää katsoa, jos kukaan ei osaa mitään. Paitsi juoruilla ja panetella. Petterin pudottamiseen asti katson.
On kyllä naurettavan tylsä ja puuduttava ohjelma!!
Tylsä sarja. Nyt kolmas jakso katottuna, ja pusikkokävelyä luvassa taas tunti. Ihan huti koko sarja, ei ole keksitty mitään kiinnostavaa sisältöä tähän formaattiin.
Tiialla oli mielestään hyvä kunto.. Anna mun nauraa.. Selväähän se oli heti, että ei kunto riitä.
Parhaat realityt viime aikoina ovat olleet niitä, joissa formaattiin ei kuulu juoniminen toisten pudottamiseksi.
Tämä kökkö ei jatkoon. En aio katsoa enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
QEttekö te ole jo kyllästyneet näihin muka selvitymisrealityihin?
Ainakin minä olen. En jaksa enää keskittyä juonitteluihin, "selviytymisiin", pudotuksiin. Mutta pitihän sitä nyt edes yksi jakso katsoa kuitenkin.
Ei, mutta tähän ohjelmaan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on vähän outoja. Lähtevät kokemattomina maastoon, ja sitten heitä ärsyttää, kun joku erätaitoinen neuvoo heitä. Eikös siinä tilanteessa kannattaisi kuunnella ja ottaa kokeneemmasta oppia. Ilmeisesti joillakin on hyvin hauras ego ja ei haluta myöntää omaa tietämättömyyttä.
No tässä on näitä itsetietoisia nuoria, joita ärsyttää kun vähän kokeneempi ja kypsemmässä iässä oleva heitä neuvoo. Siinä vaiheessa minä nauran ja nautin, jos tiputtiavat Petterin ja loputkin oikeasti erätaitoiset ja huomaavatkin sitten olevansa täysin kusessa ilman heitä.
En tykkää myöskään että tää meni taas pelkäksi juonimisekdi ja selän takana puhumiseksi. Pilattu hyvä idea. Ja metsurin pudottaminen tuolla lailla oli törkeää ja ilkeää.
Toivottavasti rahoja ei saa kukaan.
Sarjassa ei mielestäni oikein ole selviytymisen meininkiä, kun kuljetaan maastossa meikkipussin ja pinsettien kanssa.
Retkeilyn peruskamppeet ja askeettinen elämä on selviytymistä.
Katson vielä seuraavan jakson. Jos yhtä ankeaa, niin luovutan.
Tosin jos nää käppäilee tasamaastossa 5-6 kilsaa päivässä eikä edes tarvitse kantaa kaikkia kamoja, niin eipä tuossa paljon erätaitoja tarvitse.
Perseilyä ja kieroilua luonnossa