SUMMIT SUOMI
Tehdäänpä nyt hyvä ketju tälle ohjelmalle oikeasta nimestä alkaen ja jätetään nuo toisessa ketjussa olevat mölinät pois.
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5482)
..niinkun moni on tänne kirjoittanutkin, niin mikä järki tuossa 150 000 € mainostamisessa oli ? mitä ihmeen hyötyä siitä oli?? onko tähän kukaan löytänyt mitään vastausta, ? 150 000 € kun oli täyttä bullshittiä, kun se siltakin piti katkaista, eli 10 000e meni sen siliän tien..
Vierailija kirjoitti:
Kysyn, jos tavoite on päästä vuorenhuipulle, niin eikö kilpailija olisi voinut kiertää tätä riippusiltaa, ja ylittää puron toisesta kohdasta? Tuokin riippusilta oli miehille tehty, askel lyhyelle 150cm naiselle paljon vaativampi kuin 190cm miehelle. Samoin ei kädet edes yllä noihin köysiin lyhyellä. Taas miehiä suosiva tehyävä joka on tehty naisten tiputtamiseksi. Ärsyttävää ja epäreilua. Onko tuo riippusilta tehty vain ohjelmaa varten, koska ei ilman turvaköysiä tuota kovinkaan moni ylitä
Ite olisin kiertäny kohdan muualta, jos säännöt ei estä.
Naisethan pärjäsi kokonaisuudessaan riippusillalla paljon paremmin kuin miehet.
Toivottavasti tulee vielä helvetisti fyysisesti rankkoja tehtäviä. Sekä noi minä minä tyypit putoaa ekana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He huusivat liikaa. Voisi katsoa ko. ohjelmaa, mutta äänettömällä. Miksi ihmisten pitää nykyään mölistä ja huutaa niin kovaa?
Samaan kiinnitin huomiota. Isäni aikoinaan opetti minua käyttäytymään metsässä, säännöt menivät: Ei saa huutaa, ei saa roskata, ei saa turmella. Metsän rauhaa ei saa häiritä, mitä metsään viet niin sen myös pois tuot, metsä jätetään siihen kuntoon kuin se oli sinne mennessä.
Muutaman päivän myöhässä kommenttini: "Älä riko luonnon rauhaa, älä melua ja pauhaa", sanonta on tuttu ainakin vähän vanhemmalle ikäpolvelle.
Vasta eka sivun lukeneena ihmettelin tuon oksentelevan ihmisen ammattitaitoa, eikä hän ollut se kätilö/sairaanhoitaja, joka ei ilmeisesti itse tajunnut, että kun oksettaa niin silloin oksennetaan, ilman maallikoiden, mm. metsurin, neuvoja!
Mielenkiinnolla aloitin katsomisen, mutta jos TAAS mennään juonittelulinjalla, ei niin paljon kiinnosta muut kuin komeat maisemat.
Naisethan pärjäsi kokonaisuudessaan riippusillalla paljon paremmin kuin miehet.
Tämä oli aika yllättävää koska naiset olivat varmaan kuitenkin keskimäärin lyhyempiä. Tuossa tehtävässä oli etua pituudesta, pitkistä jaloista ja käsistä. Yllättävän pitkiä askeleita piti ottaa, samaan aikaan silta heilui. Olen kerran itse ylittänyt tuollaiset sillan, matka oli paljon lyhyempi eikä tarvinnut harppoa. Silti se oli yllättävän vaikeaa kun silta huojahteli puolelta toiselle. Lisäksi itselläni on korkean paikan kammo joten nostan kyllä hattua kaikille noille ylittäjille ja pelkonsa voittaneille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He huusivat liikaa. Voisi katsoa ko. ohjelmaa, mutta äänettömällä. Miksi ihmisten pitää nykyään mölistä ja huutaa niin kovaa?
Samaan kiinnitin huomiota. Isäni aikoinaan opetti minua käyttäytymään metsässä, säännöt menivät: Ei saa huutaa, ei saa roskata, ei saa turmella. Metsän rauhaa ei saa häiritä, mitä metsään viet niin sen myös pois tuot, metsä jätetään siihen kuntoon kuin se oli sinne mennessä.
Muutaman päivän myöhässä kommenttini: "Älä riko luonnon rauhaa, älä melua ja pauhaa", sanonta on tuttu ainakin vähän vanhemmalle ikäpolvelle.
Vasta eka sivun lukeneena ihmettelin tuon oksentelevan ihmisen ammattitaitoa, eikä hän ollut se kätilö/sairaanhoitaja, joka ei ilmeisesti itse tajunnut, että kun oksettaa niin silloin oksennetaan, ilman maallikoiden, mm. metsurin, n
Siis minäkin vähän ihmettelin että mikä tuossa oli niin vaikeata, kun valitteli sitä huonoa oloa ja että oksettaa mutta ei ilmeisesti ois halunnut oksentaa, vaan väkisin yrittää olla oksentamatta. Kun kuitenkin se olo helpottaa kun saa oksennettua. Onhan jollakin vaikeuksia saada oksennettua, mutta tuossa ei nyt mielestäni siltä vaikuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasta eka sivun lukeneena ihmettelin tuon oksentelevan ihmisen ammattitaitoa, eikä hän ollut se kätilö/sairaanhoitaja, joka ei ilmeisesti itse tajunnut, että kun oksettaa niin silloin oksennetaan, ilman maallikoiden, mm. metsurin, n
*eikÖ
Mielestäni vaikuttaa oikein hyvältä sarjalta. Juontaja myös miellyttävä.
Lässähti alkuunsa koko juttu. Tuo marssiminen pusikoiden läpi (5km päivåvauhtia!!!) ei ole mikään suoritus. Ja koko ajan vaan pitää mussuttaa pudotuksesta.
1.hemmotteluyö jo 3.yö, mitä ihmettä?
Muuttu tämäkin Selviytyjien kaltaiseksi puskajuonitteluksi ja selkäänpuukotteluksi todella äkkiä. Valttava pettymys.
olisin oikeasti halunnut nähdä reipasta yhteishenkeä ja vaellusta vaikeissa olosuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Janne mainostaa olevansa joukkueurheilija, mutta vetää herneet nenään kun häntä äänestetään ja sanoo että tällä joukkueella ei mestaruutta voiteta. Mitäpä Janne luulee että tällainen kommentointi vaikuttaa yhteishenkeen.
Mun mielestä jätettiin kertomatta tärkein, että jos on kaksi osallistujaa jäljellä, niin pakostihan niistä toista on sitten äänestettävä. Ei se kerro mitään koko jengin suosiosta kutienkaan. Jos olisi kaikki olleet äänestyksessä, niin eihän Janne välttämättä olisi saanut äänen ääntä.
Mä rakastan Jannea, aina tarvitaan tuommoinen naamanurin ruikuttaja! Aivan ihana.:D Vaikka edelliseen kappaleen valossa vaikuttaa sovitulta, kun eihän noin yksinkertaista asiaa voi jättää sivuuttamatta ja häneltä onnistuu tuo ääneen murehtiminen helpoiten. ;) Draamaa katsojille.
Tosiaan hyvä lähtötilanne kääntyi tunkkaiseksi perus-realityksi aika nopeaan. Toivoin että tässä olisi sitä samaa positiivisuutta kuin korealaisissa vastaavissa, mm. Physical 100. Eli kilpailtais tosissaan, mutta samalla kannustetaan muita. Eikä tällaista väkisin väännettyä kirveshippaa ja puskakähmimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne mainostaa olevansa joukkueurheilija, mutta vetää herneet nenään kun häntä äänestetään ja sanoo että tällä joukkueella ei mestaruutta voiteta. Mitäpä Janne luulee että tällainen kommentointi vaikuttaa yhteishenkeen.
Mun mielestä jätettiin kertomatta tärkein, että jos on kaksi osallistujaa jäljellä, niin pakostihan niistä toista on sitten äänestettävä. Ei se kerro mitään koko jengin suosiosta kutienkaan. Jos olisi kaikki olleet äänestyksessä, niin eihän Janne välttämättä olisi saanut äänen ääntä.
Mä rakastan Jannea, aina tarvitaan tuommoinen naamanurin ruikuttaja! Aivan ihana.:D Vaikka edelliseen kappaleen valossa vaikuttaa sovitulta, kun eihän noin yksinkertaista asiaa voi jättää sivuuttamatta ja häneltä onnistuu tuo ääneen murehtiminen helpoiten. ;) Draamaa katsojille.
Siis onhan tuo Janne hahmona ihan hyvä tällaiseen ohjelmaan :D Ja vaikka nyt tuollanen velmuksi "rotaksi" ehkä profiloituu, niin ei se mikään mastermind pelaaja ole, joten sinänsä kai ihan harmiton. Luulen että pohjimmiltaan ihan hyvä tyyppi, vaikka tuollasta pikku showta kokoajan pitää yllä.
Selän takana naureskelu ja imitointi Petterille on kyllä lapsellista kun tuskin päin naamaa on asioita otettu esille.
Petterillä on kyllä mielenkiintoista osaamista historiansa kautta, jota uskaltaa tuoda esiin. Toisaalta naurattaa hänen lyhytnäköisyytensä, kun nostaa lumilautailijaa esiin. Tuollaisen armeijatyypin on monesti vaikea nähdä muidenlaisten ihmisten vahvuuksia, kuin fyysisissä lajeissa menestyneiden, joilla pääkoppa pysyy kasassa suorituksen aikana.
Roy on varmastikin hyvää tahtova ihminen, mutta vähän ahdistaa se väkisin halaaminen.
Pientä spekulaatioita, oon katsonut kaksi jaksoa joten pieni spoiler varoitus mutta mahdollisista putoajia en paljasta.
.
.
.
.
Ensinnäkin olin hämmentynyt alkuun näiden kilapilijoiden erilaisuudesta, tai siis että kuinka eri lähtökohdista porukka oli mukana. Iso osa ei tainnut ymmärtää kartoistakaan mitään, osa ei ole nukkunut teltassa jne. Viihdettähän tämä toki on, mutta silti yllätyin tästä. Toki mukana näkyy olevan ihan erätaitoisiakin, kuhan näitä ei heti äänestetä pihalle.
Hirveä kiire tuntui osalla olevan. Se ei pitemmän päälle toimi. Ihmettelin myös tätä kiirettä ettei pimeys yllätä, en tosin tietenkään tiedä mitä kello oli mutta eihän tuohon aikaan noilla leveysasteilla pimeys ihan hetkessä tule.
Harmittavan paljon näky heti toisessa jaksossa pelaamista ja äänten kalastelua, olisin mieluummin katsonut ihan vaan sitä leirielämää ja vaellusta. Tietysti ymmärrettävää että pelottaa oma paikka, mutta toivois että sen pystyisi vakuuttamaan jotenkin muutoin kuin väkisin kuuluttamalla omaa paremmuttaan ja painostamalla.
Omia suosikkeja on ehdottomasti tuo kartan lukioiden porukka, Petteri, Satu ja Jani. Ja näistä etenkin Jani nousee itselle suosikiksi sellaisella tietyllä rauhallisella itsevarmuudella ja tyyneydellä. Ei ole tarve tehdä itsestään suuremmin numeroa, mutta halutessaan osaa ottaa tilaa.
Muista kilpailijoista Henrietta, Janika, Arttu, Max vaikuttaa hyviltä kisaajilta. Carolasta pidin alun perusteella, mutta nyt en oo ihan varma enää onko liika vauhdikkuus ja "kiire" ihan parhaita tähän. Seuraan mielenkiinnolla myös häntä.
Kaikenkaikkiian mielenkiintoinen jengi, ja mukava nähdä taviksia välillä!
Voisiko joku skeptistä valaista, että miten on mahdollista että sattumalta just se kenet he halusi leikata pois sillalta, oli viimeisenä tulossa sieltä? Aika erikoinen sattuma
Miksi taass yksi tositv ohjelma jossa on tällainen äänestys ja sosiaalinen peli aspekti.
Miksei prkl kerrankin voi olla vain taidoista kiinni eteneminen? Niin ärsyttävää että jos ei osaa minglailla näiden 20v somettajien kanssa niin lähtö tulee vaikka fyysisesti voisi voittaakin. Prkl
Jasper Pääkkönen tähdittää Ruudun uutta suomalais-japanilaista alkuperäissarjaa Nousevan auringon varjot. Uutuussarjassa yhdistyvät suomalaisen rikosdraaman intensiteetti ja japanilaisen jännärin kiehtovuus.
Nousevan auringon varjot -sarjan pääosissa nähdään Jasper Pääkkönen ja Anne Watanabe. Watanabe on yksi Japanin suurimmista tähdistä. Hän on luonut pitkän uran näyttelijänä, mallina ja laulajana. Hän on Hollywood-näyttelijä Ken Watanaben tytär.
https://www.nelonen.fi/uutiset/jasper-paakkonen-ja-anne-watanabe-ruudun…