SUMMIT SUOMI
Tehdäänpä nyt hyvä ketju tälle ohjelmalle oikeasta nimestä alkaen ja jätetään nuo toisessa ketjussa olevat mölinät pois.
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän sitä "paikkoja" tuulettaa...
Ajattelin samaa, mutta jätin mainitsematta. :-)
Niin, jätit mainitsematta.
Aivan, koska olisi tullut tekstiä, joka ei ehkä kuulu tällaiselle keskustelupalstalle. Jokainen käyttäköön mielikuvitustaan tästä tuuletuksesta.
Linnealta soidinmenot Janille, haarojen levittelyä yms.
Vierailija kirjoitti:
Linnealta soidinmenot Janille, haarojen levittelyä yms.
Freudilaisittain tulkiten on noin, taitaa olla ovulaatio meneillään.
Olettekohan te levittelyjen tihrustajat ja arvuuttelijat ihan täysipäisiä?
"Jos joku luovuttaa kesken matkan, hänen kantamansa rahat menetetään. Pelin edetessä tulee uusia käänteitä, joiden myötä osallistujat voivat lunastaa toisen kilpailijan rahat ja seuraavissa jaksoissa selviää, miten se tapahtuu. Osallistujilla on siis mahdollisuus voittaa enemmän kuin itse kantamansa rahaosuus."
Noin tuota rahojen jakautumista selitetään. Ilmeisesti viimeisen kilpailijan etenemisen katkaiseminen katsotaan luovutukseksi. Jos luovuttajalla on "yhteisiä" rahoja, ne menetetään. Toisten rahojen lunastuksia on ilmeisesti odotettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Viimeset jaksot tulee kyllä olemaan tällä menolla todella tylsiä. Kun joku neljä pölvästiä vaan kävelee rivissä
Onhan piristeenä näitä henkilöiden esittelyjä.😉
Katkaisee kyllä ikävästi ohjelmaa. Vielä niin, ettei yksi esittely riitä, vaan ainakin Henrietasta (rietasta 😃 ) oli jo toinen.
Vierailija kirjoitti:
No, enpä tiedä kuinka täyspäistä on se hänen käytöksensä. En minä ainakaan menisi yhdenkään miehen viereen istumaan ja alkaisi levitellä haarojani. Näytti ällöttävälle, kun leyhytteli tuoksujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, enpä tiedä kuinka täyspäistä on se hänen käytöksensä. En minä ainakaan menisi yhdenkään miehen viereen istumaan ja alkaisi levitellä haarojani. Näytti ällöttävälle, kun leyhytteli tuoksujaan.
Sama, nolotti ja ällötti. Eikö tytöille opeteta, että julkisesti ei esiinnytä jalat harallaan, nyt tv:ssä kaiken kansan edessä esitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, nolotti ja ällötti. Eikö tytöille opeteta, että julkisesti ei esiinnytä jalat harallaan, nyt tv:ssä kaiken kansan edessä esitys.
Oli kyllä koomista, kun äijä selostaa vakavana jotakin, ja Linnea nojaa "viettelevästi" taaksepäin ja leyhyttelee. Jakson nimeksi olisi sopinut Tunteita ja Tuoksuja.
Arttu ja Max eivät äänestäneet Petteriä. Olisivat vain Carola ja Janikin pysyneet hänen takanaan. Nicolan olisi myös saanut porukkaan.
Henrietta kertoi olevansa auktoriteettikammoinen. Siksi hän ei kestänyt Petterin johtajaominaisuuksia. Tuskin P itsekään nautti lastentarhan pyörittämisestä siinä alussa. Ilman häntä hommista ei olisi tullut mitään, kun nämä kaikenmaailman jonninjoutavat sisällöntuottajat vain ilakoivat keskenään.
En ole enää katsonut, kun ohjelma on tylsä 99% jonninjoutava löpinöitä ja vaikuttaisi paratiisihotellin metsäversiolta. Eikö Kasper Pääkkösellä ole mitään muuta tekemistä vai onko fyrkat loppu, kun pitää mennä patsastelemaan tuollaiseen ohjemaan..kohtahan me nähdään jatko-osa Kasper ja Martina autiolla saarella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusimmassa jaksossa Janika kyllä kaikista heikoin, oli kahdessa tehtävässä perässä vedettävä ja auteltava kun ei kunto enää riittänyt. Silti toivon että henrietta tippuu seuraavassa jaksossa Janikan sijasta
Tämä nyt menee jo + jakson puolelle, mutta onhan täällä ennenkin siinä tahdissa keskusteltu.
Minä siis jäin pohtimaan, että vaikuttiko uintisuoritus Janikalla tuohon ylämäki nousuun. Tuolla lähes jääkylmässä vedessä uiminen kyllä lyö tehokkaasti ihan koko kropan kohmeeseen. Olihan hän uinut viimenesä, eikä ollut samalla tavalla ehtinyt saada kroppaa lämpimäksi ollenkaan kuten nämä etupään uimarit. Harmi jos Janika tippuu, mun mielestä vaikuttaa vakaalta ja järkevältä tyypiltä, vaikka fyysisesti heikoimpia onkin.
Jos pudotetaan pelistä muutoin kuin checkpointäänestyksessä, silloin menetetään kaikki rahat joita kyseinen kisaaja kantaa, ml yhteiset. Janikalla kai on yhteinen kassa, muistaakseni 35 tonnia. Menettääkö ne vai siirtääkö ne ennen maalia toiseksi viimeiselle (Henrietta)?
Vierailija kirjoitti:
Onpas tylsä ohjelma. Seikkailun sijaan näytetään jokaisen osallistujan "voivoi kun mulla oli niin vaikea lapsuus" tilitystä puoli päivää ja loput ajasta menee juonitteluun.
Tämä. Ohjelmassa suurin osa menee tuohon kilpailijoiden oman elämän ja menneisyyden selittämiseen. Plus lisäksi höpöttämiseen ja juonitteluun. Petterin pudottamisen jälkeen ainoat hyvät asiat ohjelmassa ovat upeat maisemat ja Jasper Pääkkönen.
Lopetin katsomisen Sadun törkeään pudottamiseen.
vieläkin se ärsyttää. Olin varautunut oppimaan häneltä luontoasioita ruudun välityksellä, niin ärsyttää että en saanut.
kilpailijat on kiinnostamaton möntti hölöttäjiä. Muutama poikkeus, mut tylsä ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas tylsä ohjelma. Seikkailun sijaan näytetään jokaisen osallistujan "voivoi kun mulla oli niin vaikea lapsuus" tilitystä puoli päivää ja loput ajasta menee juonitteluun.
Tämä. Ohjelmassa suurin osa menee tuohon kilpailijoiden oman elämän ja menneisyyden selittämiseen. Plus lisäksi höpöttämiseen ja juonitteluun. Petterin pudottamisen jälkeen ainoat hyvät asiat ohjelmassa ovat upeat maisemat ja Jasper Pääkkönen.
Joo mä halusin nähdä miten rrhmä yhdessä ratkoo haasteet, kriisit ja yllärit ja pääsee loppuun. Mua ei yhtääb kiinnosta, mitä joku nuori puuhaa Turussa. Miksi kiinnostais,
tää oli vasn väsynyt versio väsyneisyä selviytyjistä. Tyhmää laskelmointia ja vatvomista.
Vierailija kirjoitti:
vieläkin se ärsyttää. Olin varautunut oppimaan häneltä luontoasioita ruudun välityksellä, niin ärsyttää että en saanut.
kilpailijat on kiinnostamaton möntti hölöttäjiä. Muutama poikkeus, mut tylsä ohjelma.
Joo hyvin sanottu että kilpailijat on möntti. Niinkuin yksi klöntti samanlaista hölötystä. Tylsiä tyyppejä. Liian nuoret ihmiset on vasn karismattomia. Karisma tulee ittensä löytämisestä ja kokemuspohjasta ja harvoin nuorena on kumpaakaan kauhean vahvasti.
Kauneus on katsojan silmässä.
Maisemat on niin komeat,niihin ei helpolla kyllästy(moneen muuhun asiaan kyllä).Kuvittelen useasti itseni tuolla seudulla patikoimaan(siis ilman kilpailua).Siinä voisi istuskella ja nauttia näkymistä,ilman kiirettä ilman juonittelua.Keitellä kupposen kahvia ja ennen kaikkea vain tuntea luonnon rauha ...
Vierailija kirjoitti:
Olis mahtavaa, jos Satu yllättäen ilmaantuiskin takaisin. Tuotais helikopterilla sinne huippu-kahinoihin.
Minuakin ottaa päähän se, että kiinnostavalta vaikuttanut ohjelma olikin käytännössä nuorisojuonittelua ja esittelyvideoita, pari askelta metikössä välillä.
Nuortenkin pitää saada tehdä ja olla mukana, en mä sitä, mutta liika samanikäisyys tekee tylsäksi. Olisi tylsää katsoa pelkkiä teinejä, pelkkiä parikymppisiä, pelkkiä parikolmikymppisiä, pelkkiä keski-ikäisiä tai pelkkiä vanhuksia. Silloin tulee just se "kasvoton kilpailija-klöntti-olo"