Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUMMIT SUOMI

Vierailija
13.01.2025 |

Tehdäänpä nyt hyvä ketju tälle ohjelmalle oikeasta nimestä alkaen ja jätetään nuo toisessa ketjussa olevat mölinät pois.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5482)

Vierailija
2141/5482 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani ei ainakaan nostanut pisteitään kun aluksi vaikutti niin mukavalta.

Vierailija
2142/5482 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on sitä samaa kuin oli, kun Mäkäräinen olisi pudonnut amayzin racesta, niin muutettiin sääntöjä! Suomalaisia totutetaan oikeistolaiseen politiikkaan, jossa eri ihmisille on eri säännöt, eikä kansan mielipiteellä ole merkitystä! On vain mielivalta systeemin taholta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2143/5482 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs vellihousu tuo Carolakin oikein on? Että äänestetään porukan mukana? Ja se toinen tummahiuksinen tyttö myös. Eikö laskupää riittänyt että jos eivät itse äänestä porukan mukana niin se porukka pienenee ja on mahdollisuus äänestää toista henkilöä. Sitten itkivät kun Petteri putosi, itse olivat äänestämässä ulos.

Vierailija
2144/5482 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusin jakso oli jopa miellyttävä katsoa ja tälläistä luulikin tämän enemmän olevan, oli sitä vaellusta itseään ja rankkoja tehtäviä jonka perusteella sit lähtijä valitaan. Sanottiin myös ettei vuorenvartijaa enää näy, eli jospa homma nyt jatkuisi ilman suuria juonitteluja ja hölmöjä juonenkäänteitä. Edelleen vaan harmittaa itseä Petterin ja etenkin satun putoaminen, olisi ollut mukava nähdä heidän pärjääminen näissä vaativammissa tehtävissä. Itsellä suosikit tällä hetkellä Arttu ja maxi. 

Siis eikö vuorenvartijaa tule enää ollenkaan? Mitähän sille helikopterille on tapahtunut, luulin että se on ikäänkuin tärkeässä osassa kun on mainoskuvassakin. 

Taidettiin sanoa että siirtyivät nyt jollekin poronhoitoalueelle, jonka takia ei vuorenvartijaa enää näy pörräämässä siellä

Vierailija
2145/5482 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meni maku kun Petteri äänestettiin pois.

Vierailija
2146/5482 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijat äänesti Peten pois. Jo kolmas pudonnut mies putkeen. Eukot säästävät varmaan Jonin viimeiseksi. Joni on kyllä harvinaisen naiivi tuon ikäiseksi mieheksi ja täysin naisten talutusuorassa. Luulevatko akat pääsevänsä huipulle naisvoimin?

Vierailija
2147/5482 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, niin se ei ole totta. Ylistetyltä Janilta todellinen selkäänpuukotus. Oliskohan käynyt niin, että Linnea ja Henrietta olisivat pienellä "livertelyllä" saaneet nuoren miehen pään sekaisin?

Suosikkini on tällä hetkellä Arttu. Toivottavasti pääsee huipulle esim. Carolan kanssa ja kolmas voisi olla Maxie tai Janica.

Petterin pudotus oli ikävä, mutta samalla odotettavissa. Hyvät johtajat ovat muuten olleet, melkeinpä järjestään, myös  hyviä alaisia. Jos huono alainen pääsee jostain syystä johtotehtäviin, on hän suurella todennäköisyydellä iso m****u, tuoden huonot luonteenpiirteensä mukanaan.

Vierailija
2148/5482 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö vuorenvartijaa tule enää ollenkaan? Mitähän sille helikopterille on tapahtunut, luulin että se on ikäänkuin tärkeässä osassa kun on mainoskuvassakin. 

Taidettiin sanoa että siirtyivät nyt jollekin poronhoitoalueelle, jonka takia ei vuorenvartijaa enää näy

Niin aivan, kiitos tiedosta

Vierailija
2149/5482 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs vellihousu tuo Carolakin oikein on? Että äänestetään porukan mukana? Ja se toinen tummahiuksinen tyttö myös. Eikö laskupää riittänyt että jos eivät itse äänestä porukan mukana niin se porukka pienenee ja on mahdollisuus äänestää toista henkilöä. Sitten itkivät kun Petteri putosi, itse olivat äänestämässä ulos.

Siis Nicolahan, eli tummahiuksinen tyttö, johon luultavasti viittasit? Puhui itse sen Petterin äänestämisen puolesta jo jakson aikana, ja ehkä edellisessäkin jaksossa.  

Mutta samaa mieltä tuosta, että jos aikoo menny ryhmän mukana niin siinä samalla hyväksyy sen että lähtijä voi olla ihan kuka tahansa. 

Vierailija
2150/5482 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Nicolahan, eli tummahiuksinen tyttö, johon luultavasti viittasit? Puhui itse sen Petterin äänestämisen puolesta jo jakson aikana, ja ehkä edellisessäkin jaksossa.  

Mutta samaa mieltä tuosta, että jos aikoo menny ryhmän mukana niin siinä samalla hyväksyy sen että lähtijä voi olla ihan kuka tahansa. 

Samaa ihmettelin. Äänestää enemmistön mukana , ei tarvi ottaa vastuuta sanomisistaan. Miksi Petterillä oli tarve morkata Heriettan kuntoa koko ajan , samoin Linneaa. Hyvinhän naiset jaksoi , mutta eräs vanhempi herra kyllä puuskutti. Oliko kateellinen Henriettan nuoruudesta ?

Vierailija
2151/5482 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän tuosta Janicasta. Kertoi rehellisesti , että ei ole hyvä uimaan. Jani onneksi jeesas siinä vähäsen. Oli vähän tyhmää koska hän ei ehtinyt lämmitellä kunnolla , kun piti lähtee nopeasti kävelemään sinne ylös. Toiset oli ehtinyt jo vähän lämmitellä. Silmät kostui Janicalla. Sitten alkoi Linnea puhumaan kuinka Janica on huonoin. Ajattelin vaan ole sinä nainen hiljaa. 

Vierailija
2152/5482 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akat  äänestää yksitellen miehet pois ja kuvittelevat pääsevänsä vuoren huipulle.

Vierailija
2153/5482 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summit sarjan vaeltajat. Ryhmästä erottuu valittajat ja vinkujat. Petteri oli ehdoton ykkönen, tiputettiin, koska oli voittajauhka muille. Petterillä oli kokonaisuudessaan ote kaikiltaosin, ja niin jämäkkä, että hänen näyttämällä otteella pärjää kaikissa tilanteissa. Sarjan vaeltajat kehuu liikaa kuinka on hyvä muualla, ja mitkä on meriitit. Ei tuonne sovi kuin tekeminen, ja sitä kautta esille tuleminen taidoillaan. Tekijät ei valita, itseään kehujat valittaa. Jokatapauksessa ohjelman juoni on väärä. Matkalla tehtävärasti vuorollaan katseilta piilossa, ja niissä mitataan jatkajat. Alussa helpot rastit, ja matkan jatkuessa vaikeusaste kovenee. Rastit niin, että kaikkien tulee selvitä, ja niin, että tehtävärasti sopii miehille ja naisille.

Vierailija
2154/5482 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnea vaikuttaa ilkeältä. Ei tule voittamaan.

Toivottavasti ei, Linnea on joka jaksossa päättämässä, kuka tiputetaan. Sille ei ole koskaan kukaan tarpeeksi sopiva jatkamaan kisaa,

aiemmin, kun kovia kilpailijoita tiputettiin, Linnea oli heti äänessä, kuka hänen mielestään joutaa pois 

ja miksi nämä muut tanssivat Linnean mukaan.

Vierailija
2155/5482 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnea vaikuttaa ilkeältä. Ei tule voittamaan.

Yks toinen Linnea häsläsi ja sotki asioita aiemmin BB talossa, taisi saada vihaa käytöksestään. 

Onko Nimi enne.

Vierailija
2156/5482 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän tuosta Janicasta. Kertoi rehellisesti , että ei ole hyvä uimaan. Jani onneksi jeesas siinä vähäsen. Oli vähän tyhmää koska hän ei ehtinyt lämmitellä kunnolla , kun piti lähtee nopeasti kävelemään sinne ylös. Toiset oli ehtinyt jo vähän lämmitellä. Silmät kostui Janicalla. Sitten alkoi Linnea puhumaan kuinka Janica on huonoin. Ajattelin vaan ole sinä nainen hiljaa. 

Harmi jos Janica nyt tippuu. Vaikuttaa mukavalle ja mutkattomalle persoonalle, voisin kuvitella että fysiikasta huolimatta vois hyvin pärjätä tuolla olosuhteissa muuten. Mä luulen että Janica ikäänkuin luovutti siinä kohtaa, kun huomasi että jää väkisin kahden viimeisen joukkoon. Että ei sitte vetänytkään niin täysiä kuin pystyisi, kun ajatteli tippuvansa joka tapauksessa.

Vierailija
2157/5482 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nämä Carola, Arttu ja Max ovat pysyneet hyvinä ja neutraaleina tyyppeinä kun eivät isommin ole ottaneet kantaa äänestys tilanteissa. Ei voi tulla p*skaa niskaan, kun ei tee mitään mikä herättäisi mielipiteitä. Sehän näyttää ainakin toistaiseksi olevan toimivin ratkaisu. Varsinkin kun ei itse ole selkeästi uhan alla. 

Vierailija
2158/5482 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

+jakson ylämäki nousussa huomas sen että Jani on tottunut liikkumaan luonnossa, ja käyttämään järkeä siinä miten ja mitä kautta kannattaa edetä. Etsi parempaa, pitempää reittiä mutta silti oli ihan etujoukoissa ylhäällä. Oli myös ehtinyt riisua ylimääräistä vaatetta matkalla ylös :D

Vierailija
2159/5482 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On perin mielenkiintoista nähdä, mitenkä nää selkäänpuukottavat influensserit selviävät jos/kun tiukempaa "settiä" on tulossa.

Pöljät tosiaankin äänestivät ainoan sellaisen henkilön pois, joka on tottunu hankaliin olosuhteisiin ja olis pystynu tekeämään järkeviä päätöksiä vaikka "puolinukuksissa".

Suuresti ihmettelen tuon Janin lähtöä näiden "itkijöiden" kööriin ja toisekseen sellaisia henkilöitä, joilla ei ole omia mielipiteitä ollenkaan...mennään enemmistön mukana...todella onnetonta olemista...

Vierailija
2160/5482 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tason koen olevani Linne ja Henri että toivottavasti tippuvat heti seuraavina. Sitten Jani vuoden selkäänpuukottajana tittelin kera. Jos jännintä mitä on tehnyt on seisominen haisaappailla kuralammikossa niin kukaan ei saa kertoa mitään jännempää tai tulee paha mieli yhyy. Ja kuinka ollakkaan kun nämä ruikuttajat ovat itse 50 niin sitten se onkin eri juttu.

Tässä tuli malliesimerkki miten älykääpiö päätökset saadaan aikaan. Yksi ehdottaa oma lehmä ojassa ja muut ovat samaa mieltä kun eivät uskalla sanoa mitään. Sitten ihmetellään miten tässä nyt näin kävi. Kuin muuan koki olenvansa huippu poliitikko ja tuli miljardi laskun kanssa takaisin Suomeen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän