Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa masentava aamu, kaikki vastustaa

Vierailija
13.01.2025 |

No niin, heräsin kylmään, peitto oli lattialla. Siitä keittiöön, latasin kahvinkeittimen, kahvi on kohta loppu. Napsautan keittimen päälle ja sitten vessaan, hammastahnaa ei tullut enää tarpeeksi, pitää ostaa sitäkin lisää. Päivävaatteet päälle, eikö mulla ollutkaan sitä paitaa... höh, pistetään sitten tää, on kyllä jo aika vanha. Keittiöön aamukahville... Häh, ei tipan tippaa... Valo palaa, miksi vesi ei tule... Kannu ja levy aivan kylmiä.

Pitikö tämän rikkoutua juuri nyt, maanantai-aamuna. Vedenkeittimellä keitän veden ja loruttelen kahvinsuodattimeen. Saanhan minä kyllä kahvia... Nyt sitten hörpin kahvia ja puran tänne kiukkuani ennen töihin lähtöä. Mrrr. Anteeksi vain, mutta murjottaen en työpaikalle viitsi mennä, saatte olla sijaiskärsijöitä. Kiitos.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota toinen kuppi kahvia, tästä tulee kuule ihan hyvä päivä.

Vierailija
2/8 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt ihmisiä, joiden koko päivän kohokohta on aamukahvi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta huolimatta toivottelen hyvää työpäivää, uskotaan, että kyllä se tästä vielä valkenee. Elähän liukastu ulkona.

Mukavaa, että sait kahvia. Mulla on vain teetä, ja odottelen, josko pystyisin syömään jotain, että voin juoda mukillisen, oksennan sen muuten. Pahuksen tanniinit.

Vierailija
4/8 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

13. ja maanantai

Vierailija
5/8 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta puuttuu vielä se, että jotain kaatuisi lattialle tai pöydälle. Mulle käy aina näin, kun on huono aamu. Kädet on silloin kömpelöt ja saan jonkun hirveän sotkun aikaiseksi. 

Vierailija
6/8 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita muistiin itsellesi, ap: osta kahvia ja hammastahnaa! Patempaa päivää sinulle!

Vierailija
7/8 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita muistiin itsellesi, ap: osta kahvia ja hammastahnaa! Patempaa päivää sinulle!

Ai niin, käy ostamassa uusi keitin jos mahdollista!

Vierailija
8/8 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään paha Nuuttipukki vie hyvän joulun pois. Eikös se ollut Nuutinpäivän idea?

Ap:lle hyvää päivää kuitenkin! Ja muillekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme