Mustalla isompi?
Kuulin kaverilta että tummilla miehillä olisi isommat vehkeet? Pitääkö tämä paikkaansa?
N19
Kommentit (51)
Ei pidä. Siis se ainakaan että aina on isompi tai iso. Tai si tää on joku poikkeus tilanne. Oon ollu tumman kanssa kellä oli pieni. Mut silti oli parasta seksiä ikinä. Mun suomalaisella miehellä on isompi ja seksi ei ole hyvää.
Keskimäärin ero on pieni, mutta tietyillä Afrikan alueilla kalun koko on keskimäärin kyllä iso, ihan tutkimustenkin mukaan.
En tiedä onko keskimäärin, mutta olen harrastanut seksiä mustien miesten kanssa, joilla oli noin 25-30cm.
N.24v
Jossain tutkimuksessa luki, että mustilla keskimitta 1/4 tuumaa pidempi. Eli olematon ero.
Mustilla ja valkoisilla on tosi harvoin iso kalu. Mustilla sen esiintyminen on ihan vähän todennäköisempää. Tosin useimmiten se on pitkä naru. Paksut penikset ovat useimmiten valkoisilla miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kenellä on isoin pää?
Eräällä mikkeliläisellä poliitikolla on ainakin todella iso pää.
Netti väärällään mustien 25-30 cm kalun kuvia. Ei taida suomalaisilta löytyä vastaavia.
Vierailija kirjoitti:
Netti väärällään mustien 25-30 cm kalun kuvia. Ei taida suomalaisilta löytyä vastaavia.
Et ole koskaan kuullut kuvankäsittely termiä ja mitä se tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole koskaan kuullut kuvankäsittely termiä ja mitä se tarkoittaa?
25-30cm kalua ei ole monellakaan ihmisellä maailmassa, joten ei ole. Monster cockitkin yleensä alle 25cm.
Maailman suurimman peniksen omistaja on mies. Myös seuraavaksi suurimman omistaja on mies. Mutta eipä nuo tutkimukset tietysti syrjäisiin savimajoihin ylety.
Vierailija kirjoitti:
Maailman suurimman peniksen omistaja on mies. Myös seuraavaksi suurimman omistaja on mies. Mutta eipä nuo tutkimukset tietysti syrjäisiin savimajoihin ylety.
Sorry, siis valkoinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Ei värillä väliä, kunhan on iso.
Pää vai? Vaiko kengänkoko?
Niin siis kaikki maailman mustat vastaan Suomalaiset. Melko heikosta asemasta joutuu Suomalainen ponnistamaan.
Siskoni oli vapaaehtoisena afrikassa. Kyllä korvia punoitti kun kertoi kokemuksistaan. Sain käsityksen että kyllä tämä myytti pitää hyvinkin paikkaansa.
Tummilla naisilla ainakin paljon tiukempi jopa aasialaista tiukempi. NAM
Tarkoitit varmaankin M49