Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinä koskaan ollut kännissä lentokoneessa?

Vierailija
12.01.2025 |

Jos kyllä, tulivatko poliisit viemään sinut pois?

Oletko ollut kännissä lentokoneessa?

Vaihtoehdot

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen, keskimmäisen ja viimeisen kerran. ENkä ottanut kuin tyhjään vatsaan siinä Barrelissa ison tuopin ennen 5 tunnin lentoa. Alkoi happi loppumaan yhtäkkiä kesken lennon, vieressä istunut hälyytti lentoemon kun haukoin henkeä. Kylmää hikeä pukkasi, olin aivan märkä. Ei oksettanut, en tuntenut olevani humalassa, hengenahdistus oli niin paha, eikä rauhoittunut vaikka ne jotain suihketta antoivat, että laskivat alas frankfurtiin, jossa oli ambulanssi vastassa.

SIitä sairaalaan ja sieltä löytyi sydänvika rytmihäiriöineen. Ei onneksi paljoa maksanut kun oli matkavakuutus, mutta lomareissu jäi tekemättä, pitivät siaraalassa 4 päivää kun saivat sydämen rauhoittumaan. Sitten tuli vuorokoneella helsinkiin. Paska keikka, ei ole ruumaukku tullut vieläkään takaisin turkista, aikaa jo useampi vuosi... 

Mutta siis ikinä en enää ota 24 tuntiin alkoholia ennen lentoa, sanokaa mitä sanotte.

Vierailija
22/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi Finnairilla lentäessäni 4cl konjakkia maksoi 8€. Känni tulisi melko kalliiksi. Persumies mitä ilmeisemmin naukannut terminaalissa.

Ja terminaalissako on muka halpaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka kerta vähän kännissä koska pelkään ja se rauhoittaa, vaikka kaikki sanoo että se tekee pelon pahemmaksi. 

Vierailija
24/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta en ole rettelöinyt lentoemäntien kanssa. Paitsi silloin kerran meinasin kun olin menossa Brysseliin ja olin juonut koneessa sen verran valkoviiniä että tuli kova pissahätä eivätkä päästäneet vessaan, koska kone oli jo laskeutumassa. (Olen nainen.)

Vierailija
25/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan lennoilla saatiin ruoka ja juomat. Baari oli auki koko matkan ja juoma kuului lipun hintaan. Mukavassa humalassa tuli poistuttua lennoilta.

Vierailija
26/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua ihmisiä, jotka muuttuvat ikäviksi humalassa. Omassa piirissäni ei ole tallaisia. Suurin osa samoja persoonia myös kännissä. Ehkä liikunkin vain sen verran sivistyneiden ihmisten seurassa. Mutta siis eikös se, että luonne muuttuu kummalliseksi ja riehuvaksi kännissä ole selkeästi merkki mielenhäiriöstä? Alkoholi vain laukaisee piilevät tai ei-piilevät mielenterveysongelmat. 

Vierailija
27/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän persupellen kohdalla syy koneesta poistamiseen on tuskin ollut pelkkä humalatila, vaan jonkinlainen siihen liittyvä persumainen huutelu ja sekoilu. Koneissahan jopa tarjoillaan alkoholia, eli ei siellä mitään nollalinjaa ole.

Vierailija
28/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hakannut lentoemäntää, palleilla perseelle. En tosin lentokoneessa.

Vierailija
29/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon business-luokassa vetänyt ihan hirveet kännit, siellähän saa ilmaista viinaa niin paljon kun haluaa

Vierailija
30/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Lievään lentopelkoon juonut koneessa 2 dl pikku pullon punkkua ja ehkä tuopin kentällä. Tästä määrästä en tule edes pieneen sievään.

Vierailija
31/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi Finnairilla lentäessäni 4cl konjakkia maksoi 8€. Känni tulisi melko kalliiksi. Persumies mitä ilmeisemmin naukannut terminaalissa.

Ja terminaalissako on muka halpaa?

Kuka niin sanoo ? 

Vierailija
32/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kännissä vaikka ja missä. Kertaakaan ei ole kenenkään tarvinnut puuttua juomiseen tai käytökseen eikä ole tarvittu poliisia eikä muitakaan viranomaisia. Ja juon kyllä reippaasti. 

Vierailija
33/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut humalassa koneessa, mutta en silloin ole ollut häiriöksi. Itsellä aika menee viihtyisämmin. En muutenkaan humalassa örvellä vaan olen ihan rauhallinen oma itseni 

Vierailija
34/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen persu sentään voi selittää sekoiluaan humalatilalla, toisin kuin ihan selvinpäin ollut vihreiden Aino Pennanen, joka piti myös poliisivoimin poistaa lentokoneesta.

Vierailija
35/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muslimiehiä 5 kävi yhden laihan naisen kimppuun Lontoossa koneessa kun se oli vähän humalassa siis vähän. Rasistit syrjii ihmisiä. Milloin uskonnon milloin ihonvärin milloin vaatteiden millon ruuan milloin humalan takia. Ja tiedoksi muslimit myy huumeita ja viinaa myös yökerhoissa. Itse. Ovat rasisteja. Sä syrjit toisia sun uskonnon tai sun ihonvärin mukaan.  Eikä arabeilla ole edes muuta maata kuin arabia olemassakaan. Rasistit. 

Ei siinä muuta kuin muslimt haluaa kaikki muut hallintaansa ja vallan alle,  Pitää näyttää kuka määrää.

Vierailija
36/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipun hintaan kun kuuluu juomiset niin pitäähän ne rahat ottaa sitä kautta takaisin.

Vierailija
37/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskuhumalassa kävin oksentamassa lentokoneen vessassa ennen lähtöä ja kysyin henkilökunnalta päänsärkylääkettä ja vesilasia.

Ei loppunut minun lento. Hirrrrveessä humalassa olin, tosin jo lasku sellaisessa.

Vierailija
38/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hakannut lentoemäntää, palleilla perseelle. En tosin lentokoneessa.

Stuerttia.

Vierailija
39/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
40/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Poliisit eivät vieneet pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi