Maito ei riitä aamukahviin joten mies raivoaa
Käyn aina maanantaisin isoilla ostoksilla. Viikonloppuna meni maitoa vähän normaalia enemmän, joten nyt kaapissa on vaan 2-3dl. Mies raivoaa nyt siitä, että joutuu lähtemään kauppaan, koska ei riitä aamukahviin maidot. Ehdotin, että voin käydä heti aamulla kaupassa, ja mies voi juoda rauhassa kahvinsa ja mulla ei kauppareissussa mene edes tuntia, ja sitten on lisää maitoa.
Mitään joustoa ei koskaan hänen suunnalta löydy ja tuokaan ei käynyt.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maitoa kahviin... tarkista onko miehelläsi pallit.
Ylipäätään suurin osa mun tuntemista ihmisistä lorauttaa maitoa kahviinsa. Ihme kommentti. Soijalatteko on parempi?
Ei siihen soijalatteenkaan tule 3dl maitoa. Mielekkäämpää juoda sellainen kun mitä ikinä tää mies juokaan. Jos 3dl maitoa on liian vähän niin paljon siihen sitten normaalisti laitetaan 5dl? 7dl? Litra?
ei hemmetti mitä pelleilyä oikeasti tältä pojulta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään suurin osa mun tuntemista ihmisistä lorauttaa maitoa kahviinsa. Ihme kommentti. Soijalatteko on parempi?
Miksi kahviin pitäisi lorauttaa MITÄÄN. Jos lorauttaa jotain niin vs konjakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soijalatte on kyllä tässä tilanteessa miehekkäämpi vaihtoehto lol. Anna sille miehelle tuttipullo kun kerran niin paljon maidosta tykkää
Kaiketi se mies meinasi, ettei n. 1,5dl per ihminen riitä. Mutta mulle ei ole aamukahvi niin tärkeä, oisin voinut mennä ensin kauppaan ja sitten aamukahville.
Onks tää sun ukko joku mielikuvitusjättiläinen?
otahan ne lääkkeet, kun mielikuvitus laukkaa noin
Vierailija kirjoitti:
ei oikea mies nillitä mistään maidosta, mutta ymmärtäisin närkästyksen, jos olisit unohtanut käydä kaljakaupassa
Joo ihmettelin kerran kun oli tuonut alkoholitonta ja sitten olikin mykkäkoulua hänen puoleltaan pari päivää.
Mies? Kuulostaa ihan lattemamman avautumiselta, kun käytettyyn lattepahvimukiin ei riitä maito
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo minäkin lorautan vaan mutta kun aamulla menee pannullinen kahvia ja toinen pannullinen päivän mittaan. Eli yli puoli litraaa menee kahvimaitoa päivässä pelkästään minulla, ja muiden perheenjäsenten maidot lisäksi.
Osta ikean pressopannu niin ei tarvitse laittaa maitoa kitkerään kahviin.
Kannattaa opetella juomaan mustana. Vaikuttaa paljon paremmin.