Kuinka paljon rahaa tarvitsisit ollaksesi tyytyväinen?
Kommentit (32)
Liikkuva maali. Jos saan 5 miljoonaa euroa, olen uusilla kulmilla Kaskisaaressa kuitenkin vain perseaukinen tulokas jota katsotaan nenänvartta pitkin. Ja pian taas tyytymätön taloudelliseen tilanteeseeni, koska naapurit jne.
Nyt on ihan hyvä. Työ ja vapaa-aika ovat tasapainossa. Olen keskituloinen ja elän tulojeni mukaan. Reilut 55 tonnia vuodessa tienaan, eli ei mikään miljonääri. Ei ole velkoja.
ihan tyytyväinen olen tämän hetkiseen tilanteeseen. Eläke nettona 1300 ja säästössä lähes satatuhatta euroa.
5k käteen kuukaudessa. Koen että siitä saa laitettua pahan päivän varalle jo säästöön, eikä toisaalta ole vielä niljakas olo.
Vierailija kirjoitti:
5 miljoonaa euroa...tilille samantien,olisin tyytyväinen,ja nostaisin täältä Suomesta heti kytkintä..
SAMA, mutta riittää puolet tuostakin summasta
Olen tyytyväinen omaan nykytilanteeseen.
Tarttisin n. 10 000 e kuukaudessa lapaseen loppuelämäni ajan. Eli arviolta jotain 5 miljoonaa. Voin siis ottaa kertakorvauksena tai kuukausittain.
minun tilille kun tulisi miljoona tai kaksi, nostan kytkintä tästä maasta heti
Hmm.. olen kai tyytyväinen taloudelliseen nykytilanteeseen.
Tyytymättömyys ei ole hyväksi terveydelle. Kannattaa mielumin nähdä asiat positiivisessa valossa eikä negailla.
Kiitollisuus asioista.. siinä ois monella petrattavaa.
Kannattaa tänäänkin kiittää Jumalaa tästä päivästä ja varsinkin hyvistä asioista. Näin asian nään.
Elämä on lahja.
Lottovoitto, kiitos.