Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana ilma ulkona + muutama sananen/ajatus kaikille

Vierailija
12.01.2025 |

Mä en tiedä teistä mutta mulla vuodenaikojen vaihtuminen ja eri sääolosuhteet ja eri tuoksut ulkona yms tuovat aina erilaisia muistoja mieleen. Ne on ihan pieniä kivoja muistoja aina jostain nuoruuden ryyppyreissuista tai jostain valmisteluista kotona kun koko perhe oli vielä yhtenäinen ja odotettiin vieraita uudeksivuodeksi, jonkun ihmisen kanssa olemista ja kaikkea mahdollista. Niitä on kiva aina kelailla taaksepäin kun kävelee ulkona

Äsken mä näin naisen iloisena kuka meni potkukelkalla kirkon pihaan, jätti sen siihen parkkipaikoille ja käveli sisään

Ei tän elämän tarvi olla niin monimutkasta, se on aina ne pienet hetket mitkä tekee sen kokonaisuuden. 

Teidän tappeluanne kun mä seuraan välillä täällä palstallakin niin tuntuu että suurinosa teistä ei edes halua ratkaisuja yhtään mihinkään, te vaan tappelette ja trollailette päivät koska se on teille turvallisin olotila olla, ette te halua olla onnellisia vaikka te niin väitätte, koska se onnellisuus tarkottaa että teidän tulisi katsoa myös peiliin ja muuttua itse. Eihän se tottakai onnistu

Se on ihan sama miten te tappelette esim maailmantilanteesta tai toisten poliittisista näkemyksistä, se ei muuta mitään tässä maailmassa, se ei johda yhtään mihinkään, koska se muutos lähtee sisältä teistä itsestänne. Kun sä muutut itse sisältä sä tajua että sillä ulkomaailmalla ei ole mitään väliä, ei se sieltä katoa tai muutu mihinkään ennenkuin sä itse muutut. 

Sun on osattava päästää irti ja antaa olla, ihan sama miten asiat triggeröi, päästä irti. Sä et voi vaikuttaa siihen miten tämä maailma petaa, sun on osattava mennä flown mukana, unversumin mukana, pelattava sen kanssa yhteen. Sä et voi hallita kaikkea, usko pois. 

Voikaa hyvin <3

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
2/8 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkanen paukkuu

Vierailija
4/8 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!!!!

Vierailija
5/8 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiviikolla plussaa

Vierailija
6/8 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia he eivät halua muuttua, koska he valitsevat tapella.

Vierailija
7/8 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

u

Vierailija
8/8 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

keväinen on nyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme