Pitääkö teistä yksinasuvalla olla kahden vai neljän tuolin ruokaryhmä?
Kyseessä opiskeleva nuori, jolla kyllä käy kavereita kylässä.
Kommentit (37)
Meillä on kakkoskodissa 3 hengelle vain saarekkeen istumapaikat eikä lainkaan ruokapöytää. Vieraille tarjotaan vain juomaa/kahvileipää ja voivat istua saarekkeen ääressä, sohvalla, sohvapöytänä toimivilla jakkaroilla tai yöpöytina toimivilla tuoleilla.
Vähintään kuusi tuolia, että kaverit mahtuu kylään.
Mulla ei käy kuin yksi vieras kerralla niin ei ole
Riippu varmaa asukkaan tavoista ja asunnon koosta.
Mun lapsella on kahden hengen baaripöytä ja 2 tuolia, joista toisella on kasa tavaraa aina kun olen käynyt. Tuohon pikkukeittiöön ei isompaa mahtuisikaan.
Huoneen puolelle haluaa mieluummin ison työpöydän ja parisängyn, kuin ruokaryhmän. Jakkaroita on vieraita varten.
Vierailija kirjoitti:
Yksinasuvalla ei pidä olla mitään ryhmiä.
Ei niin. Sänky riittää, leveys Max 80cn. Sitten vasta ruokapöytä -ryhmä, kun on vakituinen työpaikka ja perhe. Ennenkin ollut niin.
Vierailija kirjoitti:
No meillä oli ensin pieni pöytä 2 tuolia sitten 4 tuolia ja iso pöytä ensin pyöreä sitten pitkän mallinen Iskusta ostettu. Musta kromijalat. Sitten kun tuttavia käy on mukavaa istua yhdessä ja juoda syödä myös. Se jää sitten aikuisuuteen. Yksi pöytä vietiin mökille yksi annettiin tutuille. Yksi varastettiin. Suvussa kiertää huonekalut eikä meillä ole varastettua vaan kaupasta ostettua.
ihan kiva, että ei ole varastettua tavaraa teillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baaripöytä ja kaksi baarituolia. Ei vie turhaa tilaa.
Kuinka monessa opiskelijakämpässä sä olet baaripöydän nähnyt?
Aika monessa noita omana opiskeluaikana oli.
Riippuu onko kuinka paljon tilaa. Joku kahden istuttava pöytä näyttäisi tyh,mältä isossa keittiössä. Jos taas tilasta on puute niin pienikin riittää.
Kahden tuolin ruokaryhmä ja kaksi klaffituolia tarvittaessa lisäksi käyttöön on toimiva ratkaisu, jos on pienet tilat.
Moni yksiössä asuva sanoo ettei sitä ruokapöytää tule käytettyä. että mieluummin istuu esim sohvalla syöden tv:tä vastapäätä.
En ole enää opiskelijanuori, vaan asun yksin 80m2 asunnossa. Minulla ei ole lainkaan ruokapöytää saati ruokailutuoleja. Tilan voi käyttää paljon hyödyllisemminkin kuin ruokailuharrastukseen. Yksin ollessani syön tietokonepöydällä. Jos on vieraita istutaan joko futonilla tai olkkarin lattialla persialaismatolla. Jos ei jollekulle kelpaa niin ei tarvitse tulla uudestaan kylään.
Ikeasta taittuva pöytä niin saa vaikka mahtumaan 4 sen ympärille, muutoin menee kaksi
ja kai se pöytä saa täyttää vaikka koko olkkarin, jos haluaa istua kuin pyöreän pöydän ritarit
Mulla on yksiössäni yksi tuoli. Tänne ei mahdu enempää. Iso sohva on kyllä. Opiskeluaikoina asuin kimppakämpässä ja sinne mahtui hyvin kavereita istumaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kakkoskodissa 3 hengelle vain saarekkeen istumapaikat eikä lainkaan ruokapöytää. Vieraille tarjotaan vain juomaa/kahvileipää ja voivat istua saarekkeen ääressä, sohvalla, sohvapöytänä toimivilla jakkaroilla tai yöpöytina toimivilla tuoleilla.
Saareke on idioottimainen ratkaisu muille kuin vähintään ns normaalinpituisille ihmisille. Itse joudun noihin saarekkeen jakkaroihin lähes hyppäämään, eli normiarjessa saattaisi ottaa raskaasti päähän.
T N 159 cm
Mun opiskelijatyttärellä on 6 hengen pöytä.
Siskoltaan sai ja mahtuu olohuoneeseen joten miksi ei? Usein on kavereita etkoilla tai syömässä
Pinottavat jakkarat ovat mainio keksintö vierasvaraksi pienempään asuntoon.
Ja klaffipöytä.