Nainen annatko kakkosta
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
En koskaan miehelle, joka käyttää noin tyhmää kieltä. Enkä muutenkaan.
Tämä oli varmaan kysymys naisille ei incell miehille/trans lesboille.
Vain miehelle, jonka kanssa olen ollut pidemmän aikaa suhteessa ja, joka tietää, mitä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En anna kakkosta koskaan. Jos mieheni haluaisi, käskisin lähteä miehiin.
Aina olet antanut.
En ole. Kerran tai pari yritti ja siihen loppui sillä kertaa seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina olet antanut.
Ja sit halusit kummiskin uudelleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina olet antanut.
Mikä sika!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina olet antanut.
Mikä sika!
Mikö Alfa!
Vierailija kirjoitti:
Exit ONLY. Enkä ota suihin. Ja rintojani ei saa ihailla. Eikä koskea pakaroihin. Turvallinen tila.
eikä sinulla ole seksiä, ainakaan mainitsemisen arvoista
Vierailija kirjoitti:
Moni suhde minulta on katkennut kun olen naiselle ehdottanut kakkosensa koskettelua ja nuolemista. En vielä edes panoa sinne.
Viimeksi eilen nuolin naisystäväni kakkosta ja laitoin sinne sormia ja leluja. Kiva rakastella, kun naisen kakkosessa on värisevä lelu ja miksei samalla omassakin. Tuntuu miehelle myös aika järisyttävältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni suhde minulta on katkennut kun olen naiselle ehdottanut kakkosensa koskettelua ja nuolemista. En vielä edes panoa sinne.
Viimeksi eilen nuolin naisystäväni kakkosta ja laitoin sinne sormia ja leluja. Kiva rakastella, kun naisen kakkosessa on värisevä lelu ja miksei samalla omassakin. Tuntuu miehelle myös aika järisyttävältä.
Kukaan ei Timo kysynyt sinulta mitään kysymys oli naisille.
Koska ei saa kuvata ilman lupaa, niin löytyykö naisia, jotka antavat luvan kuvata peräaukkonsa? Tekisin vessanseinälle ison kuvan siitä.
Vierailija kirjoitti:
Koska ei saa kuvata ilman lupaa, niin löytyykö naisia, jotka antavat luvan kuvata peräaukkonsa? Tekisin vessanseinälle ison kuvan siitä.
Kun kerran olet noin taiteellinen sielu, niin piirrä se kuva seinälle. Mihin sinä Picasso kameraa tarvitset?
Mikä v...u näitä piilohomoja kiihottaa tossa perseeseen tunkemisessa. Jättäkää nyt jo v.... ne naisenne peräreiät rauhaan, vai onko peniksenne niin onnettoman pieniä, että naisen ihana pillu ei pysty teitä tyydyttämään, itse veikkaan että tämä on pääosin pienimunaisten märkä uni.
Annan. Orgasmi on erilainen, mutta todella voimakas. Squirttaan usein anaaliseksin aikana. Ja joo, otan lopussa suihin.
Jotku uskoo näihin urbaanilegendoihin. Oletko ikinä tavannut ihmistä jolle näin olisi käynyt. Et varmasti.
Kyllä,ei tarvi kumeista huolehtia
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos on sopiva kieli pempunnuolemiseen?
Jos joku haluaa nuolla mun "pemppua", niin vastaus on ei. Inhokkisana. Pyllyäni saa.
Vastaan vaimoni puolesta. Ei hän anna. Enkä minäkään ole vailla. Pillu on paljon parempi.