Miksi jotkut laittaa sipulia jauhelihakastikkeeseen?
Siis ööh, ei sipuli kuulu jauhelihakastikkeseen.
Jauhelihakastikkeeseen laitetaan aina vain jauhelihaa, kermaa ja paseerattua tomaattia.
Kommentit (46)
Jos laitat tomaattia, niin karamellisoitunut sipuli tuo makeutta joka leikkaa tomaatin happamuutta. Se maistuu hyvältä silloin.
Oikein kylmät väreet tuli tästä ysäriklassikosta. Onneksi ei tarvitse syödä enää.
Mausteeksi. Mä en tykkää sun imelyysversiosta. Sama vaikka sössäät ne lihat raakana ketsupin kanssa, Konalan paskahousu.
Mieti joku vielä laittaa jauhelihaa? Lue nyt hyvä ihminen uudet ravitsemussuositukset ja tule 2000-luvulle
Kerro ap tuo sinne asumisyksikön omahoitajallesi.
Koska se lisää makua. Tomaatti sen sijaan ei kuulu meidän jauhelihakastikkeeseen.
Kyllä siihen soosiin saa laittaa vaikka mämmiä jos niin itse haluaa.
Niin tomaatti ei kuulu edes jauheliha kastikkeeseen. Meillä on eletty suomalaisen kulttuurin ja ILMASTON mukaan omavaraisesti. Hyvää sipulista jauhelihakastike viikkoa kaikille oikeille ihmisille. Oikeat tietää oikeat asiat.
Vierailija kirjoitti:
Jos laitat tomaattia, niin karamellisoitunut sipuli tuo makeutta joka leikkaa tomaatin happamuutta. Se maistuu hyvältä silloin.
Ketsuppi ajaa saman asian.
Pistäpä ap se neuvova sormesi vaikka suklaasilmääsi. Mikä oikein luulet olevasi kun tulet palstalle mahtailemaan? Ihan kuin olisit klooni dystoppisesta kirjasta 1984. Meillä voi vielä laittaa vaikka kardemummaa jauhelihasoossiin, jos siltä tuntuu. Sinunlaiset ajatusmaailmaltaan orjalliset kuuluvat tiukkoihin kulttuureihin, niin hus pois Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Se on jauhenliha. 🍖
EI OLE.
Olet varmaan viettänyt unettomia öitä pohtiessasi tätä. Hae apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketsuppi ajaa saman asian.
Hyi hitto!
Perinteinen jauhelihakastike tehdään ihan ruskeaankastikkeeseen johon ei tule mitään tomaattia lainkaan. Sipulia kylläkin.
Miksi naiset ovat nykyään noin pskoja ruuanlaittajia K A I K K I?? Ainoat ruuat mitä osaavat on lämmittää Atrioisten tuotoksia tai ihan bravuurina Volt tai Foodora.
Ei hitto tuollaisilla naisilla tee niin yhtään mitään. Jos ainoa mitä osataan on piirtää itselleen naama niin ei kyllä kovin hyvin mene.
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen jauhelihakastike tehdään ihan ruskeaankastikkeeseen johon ei tule mitään tomaattia lainkaan. Sipulia kylläkin.
Miksi naiset ovat nykyään noin pskoja ruuanlaittajia K A I K K I?? Ainoat ruuat mitä osaavat on lämmittää Atrioisten tuotoksia tai ihan bravuurina Volt tai Foodora.
Ei hitto tuollaisilla naisilla tee niin yhtään mitään. Jos ainoa mitä osataan on piirtää itselleen naama niin ei kyllä kovin hyvin mene.
Mä en osaa naamaani piirtää mutta ihan helkkarin hyvän jauhelihakastikkeen, AINA tomaattipohjaisen, sipulilla ja valkosipulilla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siihen soosiin saa laittaa vaikka mämmiä jos niin itse haluaa.
Ananas kuuluu mämmiin.😋 Ei sipuli!!!!
Se on jauhenliha. 🍖