Jos ostatte käytetyn auton otatteko autoliikkeen mainoksen heti pois rekkarin alta?
Itse otin heti koska minä mitään jouppia rupea mainostamaan.
Kommentit (34)
Olen asentanut tuollaisia lappuja.
Pyydän autoliikettä ottamaan pois. Ovat ottaneet mukisematta.
Aiemmin lätkivät tarroja, onneksi ei näitä enää, mutta ottivat pois mainoksensa kun oli kaupan ehtona poisto. Myyjäkin meni totiseksi kun näki, että kaupat saattaapi jäädä tekemättä. Kyseli mitä se haittaa jne.
Siellä saa olla ja pysyä, ei kiinnosta irrotella
En ota pois. Jos vikaantuu, niin saavat muut nähdä hinausauton lavalla mitä pskaa myyjäliikkeen "X" ajoneuvot ovat.
Rehellinen autoliike on urbaanilegenda.
En ota pois, koska haluan kaikkien näkevän, että auto on liikkeestä ostettu. Antaa minusta paremman kuvan muille. Ihmiset tietävät, että on toimiva peli alla.
Vierailija kirjoitti:
En ota pois, koska haluan kaikkien näkevän, että auto on liikkeestä ostettu. Antaa minusta paremman kuvan muille. Ihmiset tietävät, että on toimiva peli alla.
Eikä tämä ole edes vitsi. Pidän itse yksityisiltä ostavia vähän yksinkertaisina. Yksityiseltä ostettaessa ei ole mitään takuuta ja kauppa on suuri riski. Ihan ylpeästi näytän kaikille, että auto on liikkeestä eikä miltään hämärähepulta hommattu.
Ostaessani sanon mainostamisen hinnan kuukaudessa. Katoaa mainoskyltti aika nopeasti..
Samoin kuin Iittalan tarrat, pois ennen käyttöä.
En ole koskaan ottanut. Ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
No, en ole mistään " Joupeista " ostanut autoa, uusien autojen myymälästä olen ostanut
Kyllä he myyvät myös uusia.
Vierailija kirjoitti:
Voiko sen ottaa pois?
Tietysti. Se on vain rekisterikilven taustalevy. Sen voi vaihtaa tekstittömään tai kiinnittää kilven suoraan paikalleen.
Lähteekö se mainospala ihan vetämällä vai pitääkö ruuveja aukoa?