Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla ollut enemmän naisia työttömänä kuin töissä ollessa.

Vierailija
12.01.2025 |

Nyttenkin tapailen naista vaikka olen työtön. Töissä ollessa en ole juuri ehtinyt tapailemaan ketään ja naisille käy lyhytkin tapailusuhteet. Ei naiset taida halua pariisuhdetta ja yhteenmuuttoa niiin suhteet on sitten tapaiilusuhteita.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jakaa pillua mutta ei rakkautta.

2/5 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli juodessa enemmän naisia kun nyt raittiina. Johtuu tietysti siitä, että en käy enää kapakoissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunarit ovat keskimäärin todella perseestä seurustelukumppaneina. Eivät elätä puolisoa vaan patistavat naistakin töihin, ihan kuin heillä olisi kohtu ja tissit. Pakottavat synnyttämään toimistopöydän alle ja työntämään lapsen mahojen hoitoon imeväisenä, mahdollisesti välittömästi kun kohtu on ensin revitty ja silvottu julkisen terbeydenhuollon teurastuslaitoksessa. Sitten ajattelevat olevansa jotenkin parempia kansalaisia, ja kuitenkin heitä kohdellaan työpaikalla kuin roskaa, niin he ovat myös vaimolleen ilkeitä ja ikäviä, jopa väkivaltaisia

Ei enää ikinä suhteeseen palkkatyöläisen kanssa

Vierailija
4/5 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tupakoin, niin minulla oli tuplasti nenmmän naisia kuin lopettamisen jälkeen!.

Silloin tupakointi aikakaudella oli 2 (lukiossa 1 ja opiskellessa toinen), tupakoinnin lopettamisen jälkeen on ollut Taina jo 20v.

Vierailija
5/5 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis tätä mä oon miettinyt et jos ois työtön tai max osa-aika töissä niin olisi energiaa ja aikaa treffailla naisia mut nyt kun painat sen 40-50h per viikko niin ei ole aikaa ja vielä vähemmän energiaa treffailuun.