Lue keskustelun säännöt.
Mihin syömään Hgin keskustassa parhaan tyttökaverin kanssa.
01.03.2007 |
Joku suht uusi paikka, tykkäämme testata uusia rafloja.
Kommentit (4)
ja Koto hyvä japanilainen. Mun mielestä Virgin oil oli aika keskinkertainen. Mutta makujahan on monia
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niin mekin aina tehdään, ja meillä on ihan sika hauskaa.
Kasva isoksi - älä aikuiseksi!
Ja Raxissa käydään _lasten_ kanssa kerran kaksi vuodessa :-)
Viini valikoima hyvä. Ihania viinitynnyreitä käytetty sisustamisessa ja tietysti niistä otetaan kannuun viiniä! Ei ole kauheen hinnakaskaan. Suosittelen. Ja jos pizzaa tykkä syödä, siellä on tuliuuni, jossa pidetään tulta koko aukioloajan, josta pizzat tulevat rapeina. Täytteinä ihania tuoreaineita kuten ilmakuivattuja lihoja, yrttejä ym. Kokeilkaa!