Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi sinulle on viestiin vastaaminen niin vaikeaa?

Vierailija
12.01.2025 |

??

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista rasittavinta on se viestiminen missä koko asiaa ei voi laittaa yhteen viestiin, vaan tiputtelee 3, 4, 5 viestiä peräjälkeen, juuri kun on lukinnut ja laskenut, tai laskemassa puhelinta, uusi kilahtaa. 

Vierailija
42/62 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli mies, joka ei vastannut viesteihin. Ei kuulemma huvittanut. Kun kysyin milloin huvittaisi, niin ei tiennyt. Ja puhelullakaan ei halunnut jutella. Eikä tavata.

Kun sanoin, että tämä ihmissuhde on minun osaltani tässä. Selitin, että se oli minun osaltani pelkkää odottelua, jos miehelle joskus jokin kommunikointi kävisi, enkä pidä sellaista oikein minään ihmissuhteena. Niin mies ei olisi missään nimessä halunnut erota.

Kai se halusi, että joku vain oli odottelemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa naiset nyt herranjumala teidän miehille edes pienin hetki rauhaa. Ette te kuole siihen että mies lähtee ovesta ulos ja sinä et heti pommita viesteillä kun mies einole kerinnyt edes parkkipaikalta pois

Vierailija
44/62 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa naiset nyt herranjumala teidän miehille edes pienin hetki rauhaa. Ette te kuole siihen että mies lähtee ovesta ulos ja sinä et heti pommita viesteillä kun mies einole kerinnyt edes parkkipaikalta pois

Pitää pitää kato mies narun päässä ettei vahingossakaan kuksisi naapurikylän Liisaa 

Vierailija
45/62 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisten vakiotaktiikka pommittaa läpi päivän jos on poissa. 

Vierailija
46/62 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei tajua että kohtuunopea vastaaminen viestiin kuuluu tapoihin. ei jäädä miettimään 5 pväksi vastaisko

Ei vastausta viiteen päivään on jo aika selvä vastaus. Ei kiinnosta tarpeeksi.

Vierailija
47/62 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja vielä jokunen vuosi sitten ihmettelin itsekin avauksen kysymystä. Nyt se aiheuttaa myötähäpeää. Suhde perustuu luottamukseen ja kunnioitukseen. Kenenkään ei pidä suostua olemaan käytettävissä koko ajan. Antakaa toisillenne tilaa hengittää! Suon myös itselleni tuon, en ole nykyisen mieheni käytettävissä aina. Vastaan jos siltä tuntuu.

48/62 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesken työpäivän:

- Pitäiskö meidän maalata talo kesällä siniseksi?

- Ajattelin värjätä hiukset punaisiksi.

- Mennäänkö perjantaina leffaan?

- Mikä leffa olis hyvä?

- Käydäänkö samalla syömässä jossain?

- Mikä olis kiva paikka?

- Mitä teet nyt?

Näettekö naiset tässä viestittelyssä mitään ongelmaa? Paitsi vastaamisen hitauden?

Mielestäni tuollainen viestittely on todella turhaa ja itsekästä. Nuo asiat eivät ole niin tärkeitä, että pitäisi toisen työpäivää häiritä tuollaisella. 

Ehkä tämä on joku ikäpolvikysymys? Olen 50+ ja minun ikäisillä tuollainen viestittely ei ole normaalina pidettyä. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
49/62 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoitko millaista viestiä,kysyitkö jotain?

Olen huomannut samaa, mutta jos kysyn niin vastaa, jos laitan jotain muuta viestiä niin voi jättää vastaamatta.

Täällä kans samoin. Kysymyksiin tulee vastaus, muut saatetaan kuitata vaan sinisillä väkäsillä 

Jätä tämä mies rauhaan ja odota, että hän on vuorostaan aktiivinen. Pahoin pelkään, että siihen päättyy kaikki yhteydenpito ja kesäksi sovitut treffitkin unohtuu.

Vierailija
50/62 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina ole aikaa viihdyttää naisia, täytyy tehdä töitäkin välillä.

Poikamies

Vierailija
51/62 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoitko millaista viestiä,kysyitkö jotain?

Olen huomannut samaa, mutta jos kysyn niin vastaa, jos laitan jotain muuta viestiä niin voi jättää vastaamatta.

Täällä kans samoin. Kysymyksiin tulee vastaus, muut saatetaan kuitata vaan sinisillä väkäsillä 

Jätä tämä mies rauhaan ja odota, että hän on vuorostaan aktiivinen. Pahoin pelkään, että siihen päättyy kaikki yhteydenpito ja kesäksi sovitut treffitkin unohtuu.

Jos on joku juttu mikä ei vaadi vastausta, miksi siihen pitäisi vastata jotain? 

"ota maitoa samalla"

OK

"olen siellä 20 min etuajassa"

OK

"muista Viljami-Petterin lapaset"

OK

"tiskikoneessa on likaiset astiat"

OK

"vessapaperi oli taas väärinpäin"

OK

Vierailija
52/62 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama vastaako,a

Vierailija
53/62 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti vai loputon chattulva, kun erehtyy vastaamaan siihen viestiin.

Viesti, joka koskee asiaa josta ei halua viestimällä keskustella? 

Vierailija
54/62 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesken työpäivän:

- Pitäiskö meidän maalata talo kesällä siniseksi?

- Ajattelin värjätä hiukset punaisiksi.

- Mennäänkö perjantaina leffaan?

- Mikä leffa olis hyvä?

- Käydäänkö samalla syömässä jossain?

- Mikä olis kiva paikka?

- Mitä teet nyt?

Näettekö naiset tässä viestittelyssä mitään ongelmaa? Paitsi vastaamisen hitauden?

Näen tuollaisesta korkeintaan painajaisia ja olenkin äärettömän iloinen, että tapasin puolisoni jo ennen kännyköiden aikakautta. Meillä ei kännykät laula koko ajan jotain noin äärimmäisen "tärkeää" viestiä. Keskustelu ihan kasvokkain onnistuu todella hyvin. 

-ohis

Vierailija
55/62 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan kysymyksiin. Miksi toteamuksiin pitäisi vastata mitään? Mistä voisi edes tietää että vastausta odotetaan jos se ei ole selvää kysymysmuodon vuoksi? En kirjoittele turhia viestejä. Se on tuhlausta ja häiriköintiä. Kirjoitan kun on asiaa tai jotain kysytään.

Laita vaikka Ok että tiedetään sinun oikeasti lukeneen viestin.

Miten viesti luetaan ei oikeasti? Vastaanottaja yleensä näkee, kun viesti on avattu. Miten todistat, että viesti on oikeasti luettu eikä vaan kuitattu jokatapauksessa.

Vierailija
56/62 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättääkö mies viestin luetulle?

Vierailija
57/62 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli mies, joka ei vastannut viesteihin. Ei kuulemma huvittanut. Kun kysyin milloin huvittaisi, niin ei tiennyt. Ja puhelullakaan ei halunnut jutella. Eikä tavata.

Kun sanoin, että tämä ihmissuhde on minun osaltani tässä. Selitin, että se oli minun osaltani pelkkää odottelua, jos miehelle joskus jokin kommunikointi kävisi, enkä pidä sellaista oikein minään ihmissuhteena. Niin mies ei olisi missään nimessä halunnut erota.

Kai se halusi, että joku vain oli odottelemassa.

Mistä se mies oli eroamassa, jos ei tapaa toista. Eroan etäsuhteesta?

Vierailija
58/62 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan kysymyksiin. Miksi toteamuksiin pitäisi vastata mitään? Mistä voisi edes tietää että vastausta odotetaan jos se ei ole selvää kysymysmuodon vuoksi? En kirjoittele turhia viestejä. Se on tuhlausta ja häiriköintiä. Kirjoitan kun on asiaa tai jotain kysytään.

Laita vaikka Ok että tiedetään sinun oikeasti lukeneen viestin.

Miksi? Kuulostaa uuvuttavalta. Meillä viestit luetaan ja vastataan jos on jotain oikeasti vastattavaa. N32

Vierailija
59/62 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukukuittauksen ideahan on välittää tieto, että viesti on nähty. Jos viestissä ei ole mitään, mikä vaatii erillisen vastauksen, kuittaus minusta riittää. 

Vierailija
60/62 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei riitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi