Mies, miksi sinulle on viestiin vastaaminen niin vaikeaa?
Kommentit (62)
Minä vastaan aina viesteihin.
M36
Vierailija kirjoitti:
Kesken työpäivän:
- Pitäiskö meidän maalata talo kesällä siniseksi?
- Ajattelin värjätä hiukset punaisiksi.
- Mennäänkö perjantaina leffaan?
- Mikä leffa olis hyvä?
- Käydäänkö samalla syömässä jossain?
- Mikä olis kiva paikka?
- Mitä teet nyt?
Näettekö naiset tässä viestittelyssä mitään ongelmaa? Paitsi vastaamisen hitauden?
Älä unohda sitä että jokainen kysymys tulee erillisellä viestillä että miehen puhelin huutaa koko ajan ja kaikki nuo viestit tulee 5 minuutin sisään ja jos mies ei kerkiä jokaiseen viestiin vastaamaan yksityiskohtaisesti 15 minuutin kuluessa niin nainen suuttuu ja alkaa syyttämään miestä että ei rakasta enää naista tai että mies on pettämässä naista vaikka mies olisi vain töissä.
Eräässä suhteessani oli todella huvittava tilanne. Olin töissä ja nainen alkoi pommittamaan viestejä. Suuttui kun en niihin vastannut. Nainen leppyi kun tajusi että olin töissä. Suuttui uudestaan kun en vieläkään vastannut ja kaikki tämä tapahtui sen takia kun nainen unohti että meillä ei saa töissä olla puhelimia tuotantotiloissa että en edes päässyt vastaamaan ennen kun tuli tauko
Miehet ei tajua että kohtuunopea vastaaminen viestiin kuuluu tapoihin. ei jäädä miettimään 5 pväksi vastaisko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan kysymyksiin. Miksi toteamuksiin pitäisi vastata mitään? Mistä voisi edes tietää että vastausta odotetaan jos se ei ole selvää kysymysmuodon vuoksi? En kirjoittele turhia viestejä. Se on tuhlausta ja häiriköintiä. Kirjoitan kun on asiaa tai jotain kysytään.
Laita vaikka Ok että tiedetään sinun oikeasti lukeneen viestin.
Eli pikkusen pitää antaa aina naiselle huomiota kun nainen sitä huomiota hakee?
Ei ole sukupuolesta kiinni. Tee noin kaikille. Näin minä teen eikä ongelmia ole syntynyt.
Itse teen niin että jos on asiaa mihin odotan jonkinlaista vastausta niin soitan. Jos lähetän viestin niin en odota vastausta kun viestiin vastataan kun keritään jos keritään. Toisaalta kyllä syntymävuoteni alkaa 19 eikä 20
Vierailija kirjoitti:
Töissä on vähän huonosti aikaa näprätä puhelinta, varsinkin kun meillä on koko loppu ilta aikaa vaihtaa kuulumisia ja suunnitella tulevia ja kyllä rakastan rakastan 💕
Tämä on ihana!
Koska suurin osa viesteistä on liibalaabaa joka ei kiinnosta. Olkaa kiinnostavia niin vastauksiakin voi saada. Tyyliin "söin juuri" tai "kävin lenkillä" ei ole kiinnostavaa.
Ai niin, onko työ jo mainittu? Oli se. Työaika ei ole naisen viihdyttämistä varten. Monesti saanut "Mitäs teet?" No ööö töitä v*ttu kun töissä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei tajua että kohtuunopea vastaaminen viestiin kuuluu tapoihin. ei jäädä miettimään 5 pväksi vastaisko
Paljastit juuri olevasi nuorempi nainen (20-30 vuotias) joka todennäköisesti asuu pääkaupunkiseudulla tai jossain muussa yliopisto kaupungissa?
Vierailija kirjoitti:
Soita jos on kiireellistä asiaa. Viestit on sitä varten että ne luetaan kun keritään ja vastataan kun keritään. Nainen mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää että jos sinulla on aikaa ja mielenkiintoa istua puhelin kädessä 24/7 niin muilla sitä aikaa tai mielenkiintoa ei ole..
Itsellekin on suututtu useasti kun olen ollut töissä ja alkaa tulemaan viestejä, mitä teet ja missä olet ja monelta pääset sekä muuta vastaavaa vaikka nainen varsin hyvin tietää että olen töissä, teen töitä ja pääsen samaan aikaan kuin kaikkina muinakin päivinä milloin olet kysellyt täsmälleen samoja asioita. Jokainen näistä naisista on loukkaantunut kun en lopeta työntekoa vain koska se haluaa huomiota viestien muodossa. Tässä on ainakin omalle kohdalle syyt misi jätän luetulle enkä vastaa mitään
Jos ei vastaa naisten tarpeisiin niin ei kannata sitten porata kun sinun tarpeisiisi ei vastata.
On hyvin vaikea vastata viestiin jos ei saa viestiä.
Vastaisin, jos olisi nainen elämässä, mutta ei ole ollut joten en voi vastata APn kysymykseen joten kirjoitan tämän merkityksettömän vastauksen, mikä ei auta mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita jos on kiireellistä asiaa. Viestit on sitä varten että ne luetaan kun keritään ja vastataan kun keritään. Nainen mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää että jos sinulla on aikaa ja mielenkiintoa istua puhelin kädessä 24/7 niin muilla sitä aikaa tai mielenkiintoa ei ole..
Itsellekin on suututtu useasti kun olen ollut töissä ja alkaa tulemaan viestejä, mitä teet ja missä olet ja monelta pääset sekä muuta vastaavaa vaikka nainen varsin hyvin tietää että olen töissä, teen töitä ja pääsen samaan aikaan kuin kaikkina muinakin päivinä milloin olet kysellyt täsmälleen samoja asioita. Jokainen näistä naisista on loukkaantunut kun en lopeta työntekoa vain koska se haluaa huomiota viestien muodossa. Tässä on ainakin omalle kohdalle syyt misi jätän luetulle enkä vastaa mitään
Jos ei vastaa naisten tarpeisiin niin ei kannata sitten porata kun sinun tarpei
Oletteko te naiset oikeasti noin riippuvaisia muiden huomiosta että saatte noin pahoja mielenterveysongelmia jos ette saa huomiota silla samalla sekunnilla milloin te sitä haette? Tuo huomio riippuvuus taitaa olla pahempi riippuvuus kuin mitä on vaikka heroiini riippuvuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei vastaa naisten tarpeisiin niin ei kannata sitten porata kun sinun tarpei
Eihän naiset koskaan vastaa muutenkaan miehen tarpeisiin niin se on ihan normaalia eikä siittä tarvi itkeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan kysymyksiin. Miksi toteamuksiin pitäisi vastata mitään? Mistä voisi edes tietää että vastausta odotetaan jos se ei ole selvää kysymysmuodon vuoksi? En kirjoittele turhia viestejä. Se on tuhlausta ja häiriköintiä. Kirjoitan kun on asiaa tai jotain kysytään.
Ei ole sukupuolesta kiinni. Tee noin kaikille. Näin minä teen eikä ongelmia ole syntynyt.
Itse teen niin että jos on asiaa mihin odotan jonkinlaista vastausta niin soitan. Jos lähetän viestin niin en odota vastausta kun viestiin vastataan kun keritään jos keritään. Toisaalta kyllä syntymävuoteni alkaa 19 eikä 20
Niin, miten sinun tyylisi eroaa minun tyylistäni? Puhe on viesteistä eikä puheluista. Jos laitetaan viesti niin siihen vastataan ok kun ehditään.
Minusta miehet vastaa nopeammin ja selkeämmin kuin naiset. N32
Vierailija kirjoitti:
Pakko päästä eteenpäin. Mies jää sitten jo taaksepäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesken työpäivän:
- Pitäiskö meidän maalata talo kesällä siniseksi?
- Ajattelin värjätä hiukset punaisiksi.
- Mennäänkö perjantaina leffaan?
- Mikä leffa olis hyvä?
- Käydäänkö samalla syömässä jossain?
- Mikä olis kiva paikka?
- Mitä teet nyt?
Näettekö naiset tässä viestittelyssä mitään ongelmaa? Paitsi vastaamisen hitauden?
😂😂😂😂😂👌 Naurattaa, vaikka nainen olenkin! Naiset, jotkut asiat voivat ihan oikeasti odottaa!
Noku mies voi olla pettämässä jos ei vastaa 5 min sisällä!! Pitää jotain keksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse teen niin että jos on asiaa mihin odotan jonkinlaista vastausta niin soitan. Jos lähetän viestin niin en o
"Niin, miten sinun tyylisi eroaa minun tyylistäni? Puhe on viesteistä eikä puheluista. Jos laitetaan viesti niin siihen vastataan ok kun ehditään"
Nyt kun LISÄSIT tuon 'kun ehditään' se muuttuu ihan ok asiaksi. Aikaisemmin sanoit että laita vaikka ok että tiedetään sinun lukeneen sen viestin. Aikaisemmin et sanonut mitään että vastaa ok kun ehdit vaan nimen omaan sanoit että vastaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ei ole mitään järkeä. Ei missään kommunikointimuodossa koskaan ihmiskunnan historiassa ole mitään lukukuittauksia käytetty poislukien viralliset protokollat joissa se on jostain turvallisuussyystä erityisen tarpeen. Sellainen sotkee keskustelun ja on turhaa. Sovelluksesta jopa näkee onko viesti luettu. Ja kun viestien idea on että ne luetaan viiveellä kun on aikaa, niinkuin kirjeet tai sähköpostit, niin se on koko formaatin idean vastaista kuittailla oletuksena. Jos tieto on tärkeää niin että perillemeno pitää varmistaa, sitten pyydetään erikseen se lukukuittaus.
Miehenä ei naurata. Vastaan kun ehdin. Mukava että kommunikaatio pelaa.