Tietääkö komea mies olevansa komea?
Itse en pidä itseäni komeana, mutta muut sanovat niin.
Kommentit (11)
Miehillä ei aina ole silmää tuollaiselle. Varsinkaan oman itsensä kanssa joten ei välttämättä.
Riippuu miehestä. Yleensä tietää. Oman kokemukseni mukaan kuitenkin usein aliarvioivat itsensä hieman. Esim kympin mies luulee olevansa ysi.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä. Yleensä tietää. Oman kokemukseni mukaan kuitenkin usein aliarvioivat itsensä hieman. Esim kympin mies luulee olevansa ysi.
Monet kyllä kompensoivat tätä yliarvoimalla. Muistan ne kaikki ällöttävät setämiehet ajalta jolloin olin vielä itse nuori ja nätti.
Ei. Kaipaamani henkilö on sanonu itteään rumaksi, ja ei kyllä todellakaan oo 😍
Itse kuulen jatkuvasti naisena että oletpa kaunis ja , nuken kädet ja kauniit hiukset. Eläkeläinen ja näitä kehuja kuulut aina. Eileen kynsisalongissa viimeksi. Ihailivat omia kynsiäni, olivat ostamassa tekokynsiä.
En välitä.
Siitä tietää, jos naisseuralainen sanoo muiden naisten tuijottavan ja itse ei huomaa tilanteessa mitään poikkeuksellista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se monesti on toistepäinkin!
Kyllä. Pippeli on niin kipeä että liukkarin määrää on lisättävä.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei aina ole silmää tuollaiselle. Varsinkaan oman itsensä kanssa joten ei välttämättä.
Ja miehet aniharvoin kuulevat mitään positiivista palautetta ulkonäöstään. Silloinkin, vaikka olisi oikeasti ihan hyvännäköinen.
Minua on muutaman kerran kehuttu, ja muistan ne kerrat varmasti koko loppuelämäni. Siitä tuli kyllä oikein mukava olo, mutta en kyllä millään tavoin hyvännäköisenä itseäni pidä.
Ei välttämättä. Kaikki eivät ole tietoisia siitä, mitä naiset pitävät hyvännäköisenä.
Tyypillisesti tuollainen mies on sellaine rotevan ja karhea, eli komea mutta ei miesmallityyliin stailattu.
Toisin päin pätee sama. Naisten silmissä kaunein on sellainen korkeat poskipäät ja sirot sääret omaava aatelisnainen, kun taas miehet pitävät pyöreäposkisesta nuoremmasta naisesta jolla on iso perse ja paksut reidet.
Kyllä ja sama pätee naisiin. Hyvännäköinen kyllä tietää näyttävänsä hyvältä ja lähestymisiä tulee joka puolelta.
29