Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tietääkö kaunis nainen aina olevansa kaunis?

Vierailija
12.01.2025 |

Ja ruma nainen olevansa ruma?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sille määritelmää missä komeus kauneus määritellään kauniilla ihmisillä usein epämääränen kuva itsestään ,,sitten jos taas ns rumat etenkin naiset arvostaa osa itsensä todella viehättäväksi mulla artistina ja mitä inhosin nuorena vertaus bratt pittiin ollu niitä paineita kaikki kihlatut 7 muut jätkät himoinnu 2 avioliittoa sama juttu kärsin lähinnä peniksestä kyllästymiseen asti muut jopa äijä kaverit vtu se mikään pieni ole normaali suomi miehen vehje vääristynyt kehonkuva musta tollanen aihe pitäisi sivuuttaa nuorena kaikki kauniita mutta elämä on raak julma peli kun alkaa vtuttaa henkinen puoli järkkyy se alkaa näkyä myös ulkonäössä pahinta katkeruus kateus se vanhentaa nopeast  periaatteessa kun kuunellut kadulla ei varsinaisia vääriä valintoja koko elämme valintoja helppo sanoa valitsin väärin rumuudesta pete kome basisti hänen kasvot poltettiin porvoossa hän teki itsemurhan 2007 vilä 2003 me vietiin safkat me oltais kostettu kusipäille että ihmisestä voi tehdä ruman kouvola eräs mun naisystävä meikeillä piuloon marketta lukuisissa leikkUKSISSA MIESYSTÄVÄ HAKKASI KUN JÄTÄT MUT HAKKAAN SUT NIIN RUMAKSI KUKAAN HUOLI NO EI MENNYT NIIN LUKUISIEN LEIKKAUSTEN JÄLKEEN KASVOT MILTEI ENNALEEN ARVET JÄI SYVÄT SISÄLLE JA KASVOIHIN näinä päivinä mitä väliä mä ainakin mee nyt vtuun räpläämään luuriasi blasebona maailmalle musiikkikin tehdään nyt kotona tarvi rumia nähdä eikä kaunuita mä Roy Coman rauski21@gmail.com jos jotain mieleen jalyriikat niille kasvot todella tervetulleita rumatkin saa vaivautua

Vierailija
62/66 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin on aika häilyvä määritelmä, ja ruma voi olla toiselle kaunis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa saa etsiä kauniita naisia kissojen ja koirien kanssa

Vierailija
64/66 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen kauneuden arvioivat miehet, eivät naiset.

Miksi 😂 on naisillakin silmät

Mutta hyvin rajallinen määrä loogisesti ajattelevia aivosoluja

Vierailija
65/66 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, olenko muiden ihmisten mielestä kaunis, epäilen että en yleisessä mielessä koska en ole missityyppiä. En ole näyttävä mutta voisin olla söpöllä tapaa kaunis. Jonkun silmiin voisin olla kauneinta - näinhän sanotaan, jos on rakkautta. Huonoina päivinä näytän aika plöröltä, en herätä silloin mitään viehätystä ulkoisesti eikä tarvitsekaan. On tärkeämpiä asioita kuin pinta. 

Vierailija
66/66 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedostan olevani todella tavallisen näköinen. Niinkuin valtaosa ihmisistä on. Ulkomailla sitten olen kuullut olevani kaunis. Luultavasti pelkästään vaaleiden hiusten vuoksi.