Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausoireiden häviäminen. Kokemuksia?

01.03.2007 |

Nyt rv 6+5 ja eilen oireet hävisi täysin. Ei pahoinvointi, rintojen arkuutta. Sama juttu jatkuu tänä aamuna, vaikka yökötys on voimakkaimmillaan juuri aamusta. Nyt ei siis mitään. Kokemuksia oireden katoamisesta? Onko raskaus kuitenkin jatkunut normaalisti? Kiitollisena vastauksista Jonskuli.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisen kanssa ei ollut mitään oireita koko raskausaikana ja silloin olin ihan tyytyväinen tilanteeseen. nyt kun tiedän että odotan kaksosia ja siellä on kaksi istukkaa niin mielestäni mulla pitäis olla öklötys 24h!! parina päivänä ollut hieman kuvotusta ja välillä nippaailee alavatsalla mut siinä ne oireet sit onkin. tänään taas ei mitään. ei nippailua, ei pahoinvointia, ei ees väsymystä. no, kävin ultrassa ( työsuhde-etu ;) ) ja kaikki oli hienosti!! kaksi pientä sydäntä löi täysillä. eli olkaamme onnellisia me oirettomat :)

Vierailija
2/8 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla aivan normaalia =). Jos asia huolestuttaa, soita neuvolaan!! Itsellä ko. kokemus takana ja se johti keskenmenoon aikoinaan, mutta älä pelästy, sen ei tarviste merkitä mitää tuollaista!!!!

Tsemppiä!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolaan en viitsi soittaa, siellä on niin " symppis" se terkka. Viimeksi kun soitin, niin vastaus oli " En voi mitään, hei" , " Mieti nyt järjellä tätä asiaa" , jne....

Vierailija
4/8 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miula on edellisissä raskauksissa aina jossain vaiheessa oireet hävinny ihan kokonaan ja muutamien päivien päästä palanneet takaisin entistä voimakkaampina.

Vierailija
5/8 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Minulla katosi raskausoireet todella aikaisin tässä toisessa raskaudessa. Ensimmäisessä raskaudessa pahoinvointia oli n. välillä rv 9-15 ja tässä toisessa taas rv 5-7. Kaikki on kuitenkin sujunut hyvin aina tänne asti. Nyt menossa rv 33+5

Vierailija
6/8 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää voi lohduttaa sua: Mulla oli raskauspahoinvointia noin 7-10 vrk ajan juuri tuolloin rv 6 tietämillä ja yhtäkkiä se hävisi ihan kokonaan kuin veitsellä leikaten (niin kuin ilmeisesti sullakin). Raskaus jatkui normaalisti, itse asiassa todella hyvin ilman juuri mitään vaivoja. Nyt olen jo rv 35 ja olo edelleen hyvä ja vauva on kasvanut hyvin ja symmetrisesti ilman ongelmia. Eli kai se voi joskus merkitä keskenmenoa, mutta ei läheskään aina, sillä naiset ja naisten hormonituotannot eroavat huomattavasti toisistaan. Ymmärrän, että olet hieman huolissasi, mutta parhaassa tapauksessahan tuo pahoinvoinnin ja muiden oireiden loppuminen voi merkitä sitä, että pääset nauttimaan seesteisestä raskaudesta (itselläni suuri osa raskaudesta on mennyt niin, että olen voinut paremmin kuin normaalisti).

LiinaMeri rv 35

Vierailija
7/8 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pistäisi pahaksi vaikkei pahoinvointia olisikaan. Vaikea vaan uskoa siihen, kun esikoisesta se oli niin rajua ja ympärivuorokautista.

Vierailija
8/8 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä todettiin sikiön sydämmen sykkeet viikolla 8, sikiön koko ei täysin vastannut viikkoja, silloin vastasi viikkoja reilut 6.

Raskausoireet katosivat viikolla 10 ja viikolla 12 oli ultra, silloin todettiin keskeytynyt keskenmeno, sikiö oli kuollut kohtuuni n. kaksi viikkoa aikaisemmin eli silloin kun oireetkin katosivat.

Varaudu pahimpaan, mutta sydämmeni pohjasta toivon sinulla kaken olevan hyvin, kuten viesteistäkin voi lukea, on monella raskaus edennyt hyvin eteenpäin vaikka oireet ovat kadonneet. Nää on niin henkilökohtasia juttuja, omista kokemuksistaan voi vain kertoa.